TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [27-09-2008] Antwerp is Burning
Pages (10): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 »
| quote: |
| Originally posted by FredNova yep, nu is 90% terecht Armin-basherke |

| Originally posted by FredNova yep, nu is 90% blind Armin-basherke |
| Originally posted by Real Fred, ligt er al een locatie of een beoogde line-up vast? Ja of nee antwoorden volstaat voorlopig voor mij. |
gast joenge
het opzet, de locatie... vind ik persoonlijk schitterend
de dj's die men op het oog heeft, vind ik persoonlijk zelfs grandioos...
meer kan ik er niet over kwijt, alles (vooral de dj's dan) kan nog serieus veranderen (afzeggingen, reeds bezet,... vraagprijs,...)
geduld
eerst Sensation, dan TL...
btw: toch leuk dat de TL line-up zo vroeg bekend is he
| Originally posted by FredNova btw: toch leuk dat de TL line-up zo vroeg bekend is he |
| Originally posted by FredNova yep, nu is 90% blind Armin-basherke |
Ik hoop dan wel met betere muziek dan de bagger vanop IL90's
Frednova, ik doe gewoon een vaststelling. Feit is dat het moeilijk zal worden om de feestjes van AIB te evenaren.
Mijn beeld van ID&T is dat het een organisatie is die alles een stuk commerci�ler bekijkt dan de organisatie van AIB. Dat wil niet zeggen dat dit waar is, maar het is wel de indruk die ik heb.
Ik hoop dat dit geen afbreuk gaat doen aan de kwaliteit van de nieuwe AIB. AIB heeft (voor mij althans) een enorm goede reputatie en het zou mooi zijn moest die hoog gehouden worden.
Dat tijden veranderd zijn kan ik alleen maar bevestigen. En moest je mij vragen welke DJ's er moeten komen... ik zou niet kunnen antwoorden. Ik hoop dat jullie goeie keuzes maken en niet gewoon de naam van AIB even willen uitmelken.
De mensen achter AiB van vroeger zijn toch ook de mensen achter ID&T nu?
naar mijn weten hebben de organisatoren het concept gewoon verkocht aan ID&T
Maar achter ID&T Belgi� zitten toch die 2 broers 'Beers' ofzo dacht ik? En dat waren ook de organisatoren van AiB in elk geval.
In de tijd van de Thunderdome's in het Sportpaleis enzo toen zat Darcon nog achter de Belgische tak van ID&T
| Originally posted by E-motion_error Maar achter ID&T Belgi� zitten toch die 2 broers 'Beers' ofzo dacht ik? En dat waren ook de organisatoren van AiB in elk geval. |
Vergis ik mij, of was AiB Outdoor 2003 niet de allereerste BETA-meeting?
| Originally posted by Pumaz Vergis ik mij, of was AiB Outdoor 2003 niet de allereerste BETA-meeting? |
De belgische versie van Earthcore zal AiB wel nooit worden I guess 
| Originally posted by Pumaz Vergis ik mij, of was AiB Outdoor 2003 niet de allereerste BETA-meeting? |
Het was wel degelijk 2003. 
Armin draaide toen een hemelse set met o.m. Alone In The Dark en Suburban Train 
Hmm, daar was ik ook, maar nog niet in Beta-hoedanigheid. Ik heb toen zelfs op enkele meters van jullie gestaan tijdens Mike's set 
M.I.K.E. draaide toen voor het eerst The Seventh Day!
Ik heb aan alle edities uitstekende herinneringen eigenlijk...
AiB Indoor 2003: briljante, 3 uur durende set van Armin in het kleine zaaltje boven.
AiB Outdoor 2003: zie hierboven.
AiB Indoor 2004: Ti�sto in de main hall, met o.m. The Ambush - Acapulco en Plastic Boy - Live Another Life
AiB Outdoor 2004: het dak van de trancetent gaat er bijna letterlijk af tijdens de set van Mike. Wat een spetterend feest toen! Premi�re van Lost Sequence (Haak Subliminal Cowbell Mix) in het bijzijn van the man himself die ons droogjes wist te vertellen: "Oh yeah, this is my track".
Het wordt moeilijk om die ervaringen te overtreffen, hehe.
hmm was die hemelse b2b set van mike&armin dan in bij '15 years illusion' ofzo?
| Originally posted by TOR M.I.K.E. draaide toen voor het eerst The Seventh Day! |
^ Dat was nogal wild, ja 
| Originally posted by Gladius hmm was die hemelse b2b set van mike&armin dan in bij '15 years illusion' ofzo? |
Ik ben de edities van v��r 2003 nog vergeten trouwens..
2001: Yves Deruyter brengt de trancetent tot ontploffing met Push - The Legacy en Liquid Overdose - Fearsome Bass
Jammer genoeg werd de tent halverwege Ti�sto's set afgesloten wegens klachten van de buurtbewoners. 
2002: Brussels is Burning! Mijn allereerste keer M.I.K.E., die mij in het kleine zaaltje niet onder de indruk kon brengen. Na zijn set bracht Minimalistix waarvoor ik gekomen was: geweldige melodic trance met o.m. Three Drives - Carrera 2 en Vincent de Moor - Shamu.
Judge Jules sloot toen nog af in de mail hall, haha.
Memories...
set van Marco V op Brussels is burning was wicked!