TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- mods... wie bied(en) zich aan??
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »


Posted by Blik on May-14-2002 13:15:

quote:
Originally posted by Miss Proximus



dus dat houdt in dat ik vanaf nu het recht heb om me beter te voelen dan de rest van t forum (behalve jij en tenkie)?


nee, zo bedoelde ik het niet, als iemand die zich nooit hier heeft getoond zich meteen uitlaat over een kwestie die die waarschijnlijk niet heeft meegemaakt, moet die gewoon z'n mond houden, maar aangezien het waarschijnlijk Jukx is en WvG dat niet wist kon hij er vrij weinig aan doen

als dat zo zou zijn van die postcounts had ik het alleenrecht hier met m'n 6000 posts


Posted by Miss Proximus on May-14-2002 13:16:

quote:
Originally posted by Blik
als dat zo zou zijn van die postcounts had ik het alleenrecht hier met m'n 6000 posts



geef maar toe.....dat was eigenlijk je doel ook


Posted by New Wave on May-14-2002 13:20:

doen jullie nog wel eens wat anders dan hier posten? ook geen sociaal leven hey...vooral die friezen, bleh


Posted by -=WVG=- on May-14-2002 13:21:

Ach en Wee...


Posted by Little Theseus on May-14-2002 13:24:

Behold, my arse.

Kzou graag mod hier willen zijn, gezeik hier de hele tijd, kijk naar buiten (tis kutweer damn) maar zorg dat je hier altijd vrolijk bent. DAT zouden ze is in die postregels moeten zetten.


Posted by Miss Proximus on May-14-2002 13:26:

als jij bij elke post je kont laat zien dan zal ik alleen nog maar vrolijk doen


Posted by New Wave on May-14-2002 13:33:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Kzou graag mod hier willen zijn, gezeik hier de hele tijd, kijk naar buiten (tis kutweer damn) maar zorg dat je hier altijd vrolijk bent. DAT zouden ze is in die postregels moeten zetten.


mwhaaaaaaaaaa de zon schijt hier nog ,


En mensen onthoud goed: Lijst TinTim staat voor "vrolijk".

Prokz, we maken voor jullie wel een speciale mooning thread.


Posted by Dj Lex on May-14-2002 14:34:

Goh deze thread gaat ook alweer een gezellige kant uit. Dat gezeik altijd over die posts en Miss P, nu je toch zo belangrijk aan het doen bent met je posts, was jij vroeger niet degene die altijd zat te zeiken om mijn hoeveelheid posts? Nu zit je er zelf errug vaak intressant mee te doen. dank u


Posted by raoel on May-14-2002 14:45:

Ik breng mijn stem later wel uit als er zich mer verkiesbaar hebben gesteld.
Zelf kom ik hier niet meer genoeg om mod te zijn.
Al ben ik er de laatste tijd wel weer iets meer, maar kweet niet of het zo blijft.
Daarbij weet ik ook niet of ik wel een goede mod zou zijn en heb vaak geen zin om een topic die me niet interreseert helemaal door te lezen.


Posted by TranceFool on May-14-2002 14:51:

Ik wil ook best mod worden ......een half jaar geleden zou ik dat nooit gewild hebben maar ik zou dat nu wel zien zitten. Vind dat ik hier wel lang genoeg zit om te weten hoe het er allemaal aan toe gaat....en kom hier iedere dag wel een paar keer

Als we gaan stemmen weet ik iig op wie ik ga stemmen......deze persoon heeft zich in deze thread ook al beschikbaar gesteld, dus voor mij is de keus niet moeilijk


Posted by T.H.C. on May-14-2002 16:05:

Zozo dat gaat al weer de goede kant op met dit forum.
Alleen lex ik zou op dit moment ff geen ouwe koeien in de sloot gaan gooien...er word eindelijk weer normaal gedaan

Ik ben ook wel voor 2 nieuwe mods, zal het zelf niet willen doen daar kom ik hier te weinig voor, maar ben wel voor Blik,Blighty & Petrusje als mods, of lijst TinTim het maakt me ook verder niet zoveel uit als er maar wat gebeurd....


Posted by serialkillah on May-14-2002 16:59:

Ik denk dat er gewoon 2 uitgekozen moeten worden.. het maakt me persoonlijk niet erg veel uit wie dat zijn. ff 6 maanden aankijken hoe de nieuwe mods het doen en dan kun je altijd weer nieuwe gaan kiezen. of een jaar.


Posted by John on May-14-2002 16:59:

ik meld me ook aan.

zal vast wel 0 stemmen krijgen want ik ben de grootste ousider die er is hiero


Posted by magrec on May-14-2002 17:30:

Potvedorie kolkie ben je weer snel zeg....
Ik wilde morgen thread openen met de vraag of iedereen die mod wil worden mij een pm wil sturen (is wat overzichtelijker dan zo'n thread als deze) zodat de mensen die echt mod willen worden ook echt gekozen kunnen worden...

dusse PM me maar als je mod wilt worden (je hebt tot en met vrijdag 17 mei de mogelijkheid tot inschrijven en dan maak ik een thread met poll met jullie namen) en ik doe voor de rest niet mee met de verkiezingen hoor


Posted by magrec on May-14-2002 18:03:

Kheb al 3 aanmeldingen


Posted by TranceFool on May-14-2002 18:16:

quote:
Originally posted by magrec
Kheb al 3 aanmeldingen

Wie het eerst komt wie het eerst maalt
Dr kunnen toch maar 10 opties gekozen worden toch????....balen voor de rest


Posted by magrec on May-14-2002 18:17:

quote:
Originally posted by TranceFool

Wie het eerst komt wie het eerst maalt
Dr kunnen toch maar 10 opties gekozen worden toch????....balen voor de rest


volgens mij was ut maximum 40...anders dan neem ik wel ff contact op met swampie.


Posted by MaGiK54 on May-14-2002 18:36:

Die transformer krijgt mijn stem (als hij zich beschrikbaar stelt). Hij komt zeer objectief over en benaderd alles met een flinke dosis humor.


Posted by TimeportE on May-14-2002 18:38:

quote:
Originally posted by magrec


volgens mij was ut maximum 40...anders dan neem ik wel ff contact op met swampie.

ben der bijna zeker van dat het meer als 10 is want tijdens de best track of 2001 poll.. zaten der zeker 25 opties per poll.. !


Posted by Opti on May-14-2002 18:55:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Die transformer krijgt mijn stem (als hij zich beschrikbaar stelt). Hij komt zeer objectief over en benaderd alles met een flinke dosis humor.


tss, ik heb ook een naam hoor
btw, gaat Swamper hier zomaar mee akkoord ofzow?

het kiezen van nieuwe mods enzow bedoel ik


Posted by magrec on May-14-2002 18:57:

quote:
Originally posted by Optimus


tss, ik heb ook een naam hoor
btw, gaat Swamper hier zomaar mee akkoord ofzow?

het kiezen van nieuwe mods enzow bedoel ik



Hij heeft het uiteindelijk zelf voorgesteld


Posted by Miss Proximus on May-14-2002 21:44:

quote:
Originally posted by T.H.C.
Alleen lex ik zou op dit moment ff geen ouwe koeien in de sloot gaan gooien...er word eindelijk weer normaal gedaan


beter dat jij t zegt dan ik


Posted by kolkiewolkie on May-14-2002 21:45:

quote:
Originally posted by magrec
Potvedorie kolkie ben je weer snel zeg....


jaja, living life in the fast lane

maar ik moet zeggen dat jou aanpak iets... gestructureerder is...(DAMN, ik klink nu echt als mun stagebegeleider)...(y)

greetz!


Posted by DJ Bazz on May-15-2002 08:10:

nog ff wat anders, ik vind dat blik en henkie ook verkiesbaar moeten zijn, mits ze dat zelf willen. er zijn tenslotte toch 18 (op dit moment) stemmen die zeggen dat er niets hoeft te veranderen


Posted by MaGiK54 on May-15-2002 08:27:

quote:
Originally posted by Optimus


tss, ik heb ook een naam hoor
btw, gaat Swamper hier zomaar mee akkoord ofzow?

het kiezen van nieuwe mods enzow bedoel ik


Mr. Optimus stel je nou wel of nie beschrikbaar


Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.