TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- mods... wie bied(en) zich aan??
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus dus dat houdt in dat ik vanaf nu het recht heb om me beter te voelen dan de rest van t forum (behalve jij en tenkie)? |
| quote: |
| Originally posted by Blik als dat zo zou zijn van die postcounts had ik het alleenrecht hier met m'n 6000 posts |
geef maar toe.....dat was eigenlijk je doel ook
doen jullie nog wel eens wat anders dan hier posten? ook geen sociaal leven hey...vooral die friezen, bleh 
Ach en Wee...
![]()
Kzou graag mod hier willen zijn, gezeik hier de hele tijd, kijk naar buiten (tis kutweer damn) maar zorg dat je hier altijd vrolijk bent. DAT zouden ze is in die postregels moeten zetten.
als jij bij elke post je kont laat zien dan zal ik alleen nog maar vrolijk doen 
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus Kzou graag mod hier willen zijn, gezeik hier de hele tijd, kijk naar buiten (tis kutweer damn) maar zorg dat je hier altijd vrolijk bent. DAT zouden ze is in die postregels moeten zetten. |
,
Goh deze thread gaat ook alweer een gezellige kant uit. Dat gezeik altijd over die posts en Miss P, nu je toch zo belangrijk aan het doen bent met je posts, was jij vroeger niet degene die altijd zat te zeiken om mijn hoeveelheid posts? Nu zit je er zelf errug vaak intressant mee te doen. dank u



Ik breng mijn stem later wel uit als er zich mer verkiesbaar hebben gesteld.
Zelf kom ik hier niet meer genoeg om mod te zijn.
Al ben ik er de laatste tijd wel weer iets meer, maar kweet niet of het zo blijft.
Daarbij weet ik ook niet of ik wel een goede mod zou zijn en heb vaak geen zin om een topic die me niet interreseert helemaal door te lezen.
Ik wil ook best mod worden
......een half jaar geleden zou ik dat nooit gewild hebben maar ik zou dat nu wel zien zitten. Vind dat ik hier wel lang genoeg zit om te weten hoe het er allemaal aan toe gaat....en kom hier iedere dag wel een paar keer 
Als we gaan stemmen weet ik iig op wie ik ga stemmen......deze persoon heeft zich in deze thread ook al beschikbaar gesteld, dus voor mij is de keus niet moeilijk 
Zozo dat gaat al weer de goede kant op met dit forum.
Alleen lex ik zou op dit moment ff geen ouwe koeien in de sloot gaan gooien...er word eindelijk weer normaal gedaan
Ik ben ook wel voor 2 nieuwe mods, zal het zelf niet willen doen daar kom ik hier te weinig voor, maar ben wel voor Blik,Blighty & Petrusje als mods, of lijst TinTim het maakt me ook verder niet zoveel uit als er maar wat gebeurd....
Ik denk dat er gewoon 2 uitgekozen moeten worden.. het maakt me persoonlijk niet erg veel uit wie dat zijn. ff 6 maanden aankijken hoe de nieuwe mods het doen en dan kun je altijd weer nieuwe gaan kiezen. of een jaar.
ik meld me ook aan.
zal vast wel 0 stemmen krijgen want ik ben de grootste ousider die er is hiero

Potvedorie kolkie
ben je weer snel zeg....
Ik wilde morgen thread openen met de vraag of iedereen die mod wil worden mij een pm wil sturen (is wat overzichtelijker dan zo'n thread als deze) zodat de mensen die echt mod willen worden ook echt gekozen kunnen worden...
dusse PM me maar als je mod wilt worden (je hebt tot en met vrijdag 17 mei de mogelijkheid tot inschrijven
en dan maak ik een thread met poll met jullie namen) en ik doe voor de rest niet mee met de verkiezingen hoor 
Kheb al 3 aanmeldingen 
| quote: |
| Originally posted by magrec Kheb al 3 aanmeldingen |


| quote: |
| Originally posted by TranceFool Wie het eerst komt wie het eerst maalt ![]() ![]() Dr kunnen toch maar 10 opties gekozen worden toch????....balen voor de rest |
Die transformer krijgt mijn stem (als hij zich beschrikbaar stelt). Hij komt zeer objectief over en benaderd alles met een flinke dosis humor.
| quote: |
| Originally posted by magrec volgens mij was ut maximum 40...anders dan neem ik wel ff contact op met swampie. |
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Die transformer krijgt mijn stem (als hij zich beschrikbaar stelt). Hij komt zeer objectief over en benaderd alles met een flinke dosis humor. |


| quote: |
| Originally posted by Optimus tss, ik heb ook een naam hoor ![]() ![]() btw, gaat Swamper hier zomaar mee akkoord ofzow? het kiezen van nieuwe mods enzow bedoel ik |
| quote: |
| Originally posted by T.H.C. Alleen lex ik zou op dit moment ff geen ouwe koeien in de sloot gaan gooien...er word eindelijk weer normaal gedaan |
beter dat jij t zegt dan ik
| quote: |
| Originally posted by magrec Potvedorie kolkie ben je weer snel zeg.... |
nog ff wat anders, ik vind dat blik en henkie ook verkiesbaar moeten zijn, mits ze dat zelf willen. er zijn tenslotte toch 18 (op dit moment) stemmen die zeggen dat er niets hoeft te veranderen
| quote: |
| Originally posted by Optimus tss, ik heb ook een naam hoor ![]() ![]() btw, gaat Swamper hier zomaar mee akkoord ofzow? het kiezen van nieuwe mods enzow bedoel ik |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.