TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Waar let je het eerst op?
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Blik ehhh, dat zei die toch?? |
solly
Ehhmm:
gezicht, ogen (meestal), Style(als in kleding)..
in willekeurige volgorde
Eerst haar uitstraling, of ze er een beetje vrolijk en stamperig uitziet 
daarna haar tieten want ik ben eigenlijk gewoon een tiete freak 
| Originally posted by franzelare daarna haar tieten want ik ben eigenlijk gewoon een tiete freak |

Hi all,
Dat zal toch echt de uitstraling zijn
, maar het is wel prettig als de proporties ok zijn 
Greetings,
Blighty
Persoonlijk vind ik borsten niet belangrijk. Dat meen ik. En ik ben nog steeds een gezonde Hollndse jongen...
eerst ut gezichtje...dan dwaalt mijn blik af naar haar heupen...en dan naar een cm of 15 onder haar kin 
| Originally posted by M5 eerst ut gezichtje...dan dwaalt mijn blik af naar haar heupen...en dan naar een cm of 15 onder haar kin |
| Originally posted by John hangt ervanaf vanuit welke hoek je het meisje ziet.. |
. Dus als dr harses te pruimen is, dan pas heeft t nog zin om naar de ass te kyke
. Verder ben k ook nie zo'n boob-man, dat zit meestal wel goed.
geheel is errug belangrijk, en verder in proporties (vriendin met cup E gehad, das me toch iets te groot)
en vooral geen uiltiem dikke kont (als je achter je vriendin de trap oploopt en je denkt:"Men wat een reet", dan is dat onherroepelijk het begin van het eind.
dat probeer ik dus te voorkomen.....
verder: ogen ogen ogen !!!!

| Originally posted by total woot (vriendin met cup E gehad, das me toch iets te groot) |
Eerst instantie kijk ik of ze een leuk bekkie heeft en darna komt de rest wel. "Maatje Perfect" hoeft van mij nie echt meer.
En als ik daarna een normaal gesprek kan voeren vink t al best. De rest komt later wel.
ik keek altijd naar het geheel... te beginnen met het koppie(en dan ook alles, ogen, neus, mond, vorm koppie
)....
... alleen betrap ik me er tegenwoordig wel eens op dat ik 20 tot 25 cm te laag zit
(en als je dan ff niet oplet ben je dus idd aan het staren.... en daar moet je verdraait mee oppassen
)
ik kijk altijd eerst naar haar portomonee.....
Nietes,jij geilt op rimpels
het eerst kijk ik naar de uitstraling, daarbij hoort een leuk koppie vind ik, en verder moet de rest van de maten niet extreem zijn, als dat in orde is, is het meestal wel OK!
Nouw,ik zou niet weten waar ik op let....
De persoon moet gewoon iets bij me losmaken,vaak ben ik al ff in gesprek of wat dan ook voor ik denk,hmzzz eigenlijk best leuk hey:P
En of dat nou een geweldig mooi persoon is of niet dat maakt me verder niet veel uit,ik weet gewoon echt niet waar ik op val,en geloof me,kep r zelf al errug vaak over nagedacht
Algehele figuur (waar kont belangrijk onderdeel van is) en dan het gezicht
De uitstraling en daarmee ook het gezicht is iets waar ik meteen naar kijk ook hebbik het liefst
een meid met mooie benen en een lekkere kont voor de rest maakt het me niet echt super veel uit