TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Waar let je het eerst op?
Pages (2): « 1 [2]

Posted by New Wave on May-14-2002 18:07:

quote:
Originally posted by Blik

ehhh, dat zei die toch??

owh...............:.........kut..........mwjha.............................u heeft gelijk................ solly

STUPID

Posted by Tha Force on May-14-2002 18:31:

Ehhmm:

gezicht, ogen (meestal), Style(als in kleding)..

in willekeurige volgorde

Posted by franzelare on May-14-2002 19:27:

Eerst haar uitstraling, of ze er een beetje vrolijk en stamperig uitziet

daarna haar tieten want ik ben eigenlijk gewoon een tiete freak

Posted by mr.marcello on May-14-2002 19:31:

quote:
Originally posted by franzelare
daarna haar tieten want ik ben eigenlijk gewoon een tiete freak

Je bent dus gewoon een gezonde Hollandse jongen....nix mis mee dus!!

Met vriendelijke groet.

Posted by blighty on May-14-2002 19:54:

Hi all,

Dat zal toch echt de uitstraling zijn , maar het is wel prettig als de proporties ok zijn

Greetings,
Blighty

Posted by Cosmic on May-14-2002 20:00:

Persoonlijk vind ik borsten niet belangrijk. Dat meen ik. En ik ben nog steeds een gezonde Hollndse jongen...

Posted by M5 on May-14-2002 20:01:

eerst ut gezichtje...dan dwaalt mijn blik af naar haar heupen...en dan naar een cm of 15 onder haar kin

Posted by Apoptosis on May-14-2002 20:27:

quote:
Originally posted by M5
eerst ut gezichtje...dan dwaalt mijn blik af naar haar heupen...en dan naar een cm of 15 onder haar kin

15 cm? daar zit nog nix hoor... of hou jy van kleuters?

Posted by Apoptosis on May-14-2002 20:31:

quote:
Originally posted by John
hangt ervanaf vanuit welke hoek je het meisje ziet..

mja... als ze de andere opkykt w8 k net zolang totdat ze zich omdraait . Dus als dr harses te pruimen is, dan pas heeft t nog zin om naar de ass te kyke . Verder ben k ook nie zo'n boob-man, dat zit meestal wel goed.

O ja en als iemand lang is, is t eerste wat k doe naar dr schoene kyken om te zien of ze hakken aan heeft (wat dan vaak ook het geval is)

Posted by total woot on May-14-2002 22:10:

geheel is errug belangrijk, en verder in proporties (vriendin met cup E gehad, das me toch iets te groot)
en vooral geen uiltiem dikke kont (als je achter je vriendin de trap oploopt en je denkt:"Men wat een reet", dan is dat onherroepelijk het begin van het eind.
dat probeer ik dus te voorkomen.....

verder: ogen ogen ogen !!!!

Posted by tijs08 on May-14-2002 22:34:

quote:
Originally posted by total woot
(vriendin met cup E gehad, das me toch iets te groot)

1 ???

Posted by eXos on May-14-2002 23:48:

Eerst instantie kijk ik of ze een leuk bekkie heeft en darna komt de rest wel. "Maatje Perfect" hoeft van mij nie echt meer.

En als ik daarna een normaal gesprek kan voeren vink t al best. De rest komt later wel.

Posted by kolkiewolkie on May-15-2002 06:54:

ik keek altijd naar het geheel... te beginnen met het koppie(en dan ook alles, ogen, neus, mond, vorm koppie )....

... alleen betrap ik me er tegenwoordig wel eens op dat ik 20 tot 25 cm te laag zit

(en als je dan ff niet oplet ben je dus idd aan het staren.... en daar moet je verdraait mee oppassen )

Posted by DjRV on May-15-2002 07:10:

ik kijk altijd eerst naar haar portomonee.....

Posted by Donna on May-15-2002 07:54:

Nietes,jij geilt op rimpels

Posted by DJ Bazz on May-16-2002 08:56:

het eerst kijk ik naar de uitstraling, daarbij hoort een leuk koppie vind ik, en verder moet de rest van de maten niet extreem zijn, als dat in orde is, is het meestal wel OK!

Posted by Donna on May-16-2002 10:12:

Nouw,ik zou niet weten waar ik op let....
De persoon moet gewoon iets bij me losmaken,vaak ben ik al ff in gesprek of wat dan ook voor ik denk,hmzzz eigenlijk best leuk hey:P
En of dat nou een geweldig mooi persoon is of niet dat maakt me verder niet veel uit,ik weet gewoon echt niet waar ik op val,en geloof me,kep r zelf al errug vaak over nagedacht

Posted by DarkHelmet on May-16-2002 19:07:

Algehele figuur (waar kont belangrijk onderdeel van is) en dan het gezicht

Posted by Joost008 on May-16-2002 20:00:

De uitstraling en daarmee ook het gezicht is iets waar ik meteen naar kijk ook hebbik het liefst een meid met mooie benen en een lekkere kont voor de rest maakt het me niet echt super veel uit

Pages (2): « 1 [2]