TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 10 Days Off
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by Blue Sky 99 Niemand die de eerste dag, den 18e, gaat? Border community night met Misstress Barbara, Ricardo Tobar en Mr. Holden himself ... |

Re: 10 Days Off
| Originally posted by FUSyke Dag 1 - vrijdag 18 juli 2008 Depth Charge - James Holden - Misstress Barbara Padded Cell - Ricardo Tobar - The Emperor Machine Dag 3 - zondag 20 juli 2008 Dan Tait - John Digweed - Kraak & Smaak Pole Folder - Sven Van Hees - TLP - X-ian Dag 5 - dindsdag 22 juli 2008 Anja Schneider - Barem - Exercise One Heartthrob - Magda - Pan-Pot - Richie Hawtin Dag 7 - vrijdag 25 juli 2008 Corrid'or - Dominik Eulberg - Gui Boratto Jennifer Cardini - Pig & Dan - The Field - Tiefschwarz |
Electrified Pioneer DVJ Workshop/Showcase
23 juni 2008
Op 19 juli geven de DVJ's DAN TAIT (UK) en X-IAN (BE) een showcase/workshop met de DVJ-SVM van Pioneer en jij krijgt de kans om het Pioneer Pro DJ gear daarna zelf uit te proberen! Hoe cool is dat? Het is gratis maar de plaatsen zijn beperkt, dus laat snel je gegevens achter op www.pioneer.be/10daysoff.
Wij laten je binnenkort per e-mail weten of jij erbij bent op 19 juli in het SMAK om 16:00 uur stipt.
Ok, wie gaat er allemaal naar 10 Days Off op de 20ste?
| Originally posted by Config Ok, wie gaat er allemaal naar 10 Days Off op de 20ste? |
De kans is zeer groot. 
Kindred Spirits will make an appearance 
3 uur Diggers! 
Zondag aanwezig \o/
hopelek niet te veel johny en marina's in den bacardi room (of waar wast weeral
)
| Originally posted by Jasperovitsj 3 uur Diggers! |
| Originally posted by Config Ok, wie gaat er allemaal naar 10 Days Off op de 20ste? |
Ik zal er ook zijn.
Ik mss ook; als'k niet te zat ben van de dagen ervoor 
Gaje met de trein Kevin? anders reis ik wel mee
Wie komt er allemaal met de trein? Het kan zijn dat ik ook met de trein kom, en in dat geval, afspreken in het station en dan een oldskool pita-meeting? 
Aan't station zijn er geen; enkel een goor hotdogkraam 
Maar 't lijkt me wel een leuk idee.
BTW, ik koop die 10DaysOff nooit in VVK, dat zal nu toch ook niet nodig zijn met Digweed hoop ik?
hoop van niet, is wel 21ste juli de dag erna dusja..
Ik ga geen risico nemen denk ik 
Ik heb ticketjes toch maar laten bestellen.
Naar een pitta bar gaan terwijl er op de Gentse feesten tientallen etenskraampjes zijn?
Weet nog niet of we met trein komen. Wss wel. Maar weten ook nog niet wat we ervoor gaan doen. Tis ook vuurwerk om 23u en om 24u the glimmers op pole pole.
Als je een HomeBanking systeem hebt kun je ze blijkbaar direct afprinten; dat spaart alweer de moeite om naar de winkel te gaan 
| Originally posted by Push2005 Gaje met de trein Kevin? anders reis ik wel mee |
| Originally posted by Jasperovitsj Wie komt er allemaal met de trein? Het kan zijn dat ik ook met de trein kom, en in dat geval, afspreken in het station en dan een oldskool pita-meeting? |
| Originally posted by TOR Dat lijkt me de meest praktische manier. Is je ticket al besteld? Anders mag je er gerust eentje voor mij bij doen |

yo ik kom oek, vorig jaar was da dik fiesje ???????
Voil�, ticket in de pocket, toch maar geen risico nemen. 
Aan de treinende mensen en natuurlijk ook de rest die daar goesting in heeft: waar en om hoe laat meeting? En in welk station stap ik trouwens het beste af?