TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Geen sig, of beperkingen eraan -:- Fijn, Of niet???
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by John ik vind dat alle sigs minimaal zo groot moeten worden als dat sigje van klolkiewoklie eerst, met die subaru erop ![]() |
de afmetingen van sigs word ook beperkt, een soort banner mag wel, maar niet van die enorm lompe foto's (kolkiewolkie ) |
...dat jullie dat nog weten...(was trouwes niet in het begin maar ergens in februari/maart)
van mij maggie ook wel iets meer dan 50k, die ik nu heb is 83k ongeveer.. en 400x150 ofzo
over de grootte van de sigs hebben we het ook nog over, Swamper wilde 50 kb, maar andere mods vonden 75 kb beter. de reden waarom 100 kb te groot is omdat er ook nog mensen zijn met een modempje die 5 kb/s haalt. als al die snelheid op gaat aan het downloaden van iemands sig is het wel te begrijpen dat het kleiner word (er waren sigs met grote foto's, gif-files en tekst in 1 sig, en dat kwam dan op 0.5 MB uit.....
mja, ik haal dus die 5 kb/s (5.55 zelfs
)... en het irriteert me eigenlijk nauwelijks... ik begin al met lezen.. ok, hij verspringt dan wel es , maar goed... en als ie um eenmaal gedowned heeft pakt ie um de volgende keer zo weer hoor.. dus zo traag is ie nou ook weer niet... ik ben zelfs vaak muziek aan het downloaden met iets van 5.3k/s en zelfs dan kan ik nog redelijk vlot over het forum surfen! (er is dan dus 5.6-5.3=0.3k/s vrij voor het binnensleuren van het forum....en als het je echt zo tegenzit, dan zet je ze toch lekker uit...)
... maar goed, van mijn kant bekeken... doe er wat mee, doe er nix mee...seek for yourself 
| Originally posted by Blik ...een modempje die 5 kb/s haalt... |

van mij mogen die sigs wegblijven,
de kleintjes zijn niet erg...
maar grotendeels maakt er de gewoonte van om de sigs veels en veels te groot te maken, en daar stoor ik me mateloos aan
mag gif niet meer?
mijn draaiende transformer is ook gif, das bout
| Originally posted by theoden de kleintjes zijn niet erg... maar grotendeels maakt er de gewoonte van om de sigs veels en veels te groot te maken, en daar stoor ik me mateloos aan |
| Originally posted by Optimus mag gif niet meer? mijn draaiende transformer is ook gif, das bout |
| Originally posted by Blik Swamper zei dat HTML niet mag, dus dan is Flash ook niet mogelijk sorry |
| Originally posted by raoel Hoezo is flash dan niet mogelijk? Maakt me verder niet uit, tis gewon jammer als het niet mag. Maar volgens mij is dat onzin dat er dan HTML toegepast moet worden. Op flashfreaks werkt het gewoon met tags [Flash size=2]http://www.jouwlocatie.nl/sign.swf[/Flash] Dus niks te html-en |
No HTML in sigs... so.. no flash in sigs either. |