TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Cybersex..? No Way..!
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Tha Force on May-17-2002 19:50:

quote:
Originally posted by Joost008

Dat zal dan wel Heerde zijn denk ik of misschien Heeten
en Kabaal is idd een kuttent waar allemaal kleine koters komen, gaat me zussie ook altijd heen

vast nie Heerde, want ik woon in Heerde en ik had haar waarschijnlijk wel gekent en ik ken da hele Kabaal nie eens...

Ennuh van die fot zou je spontaan op de Hartbewaking belanden....

Maarre mijn vriendin is et ook via Inet een btje mee begonne, ze zit dan wel bij mij op school, dus et is geen egte Inet relatie zeg maar!

Posted by New Wave on May-17-2002 19:54:

Daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten

Posted by Remy D on May-17-2002 21:45:

Ik weet het niet hoor maar als ik ff op die meeting rond keek is het toch wel een feit dat 80% echt met niks beters thuis komt als die dikke rolmops. De meeste mogen hun handen dichtknijpen dat ze zoiets krijgen.

Posted by New Wave on May-17-2002 21:49:

quote:
Originally posted by Remy D
Ik weet het niet hoor maar als ik ff op die meeting rond keek is het toch wel een feit dat 80% echt met niks beters thuis komt als die dikke rolmops. De meeste mogen hun handen dichtknijpen dat ze zoiets krijgen.

Jij altijd met je grote smoel, het enige wat jij doet is rukken met je avatar voor je neus!

Posted by Opti on May-17-2002 21:54:

quote:

ik kwam met Ltheseus, dies wel lekker geil ghehehe

Posted by dj_highforce on May-17-2002 22:31:

quote:

, ga jij je nou maar rukken bij die 1e foto in deze post.
Weet je meteen eens wat jij niet kunt krijgen..

Posted by Little Theseus on May-17-2002 23:08:

quote:
Originally posted by Optimus

ik kwam met Ltheseus, dies wel lekker geil ghehehe

Terrrrrrrrrrrrrrrrrring ik was rrrrrrrrrrrretegeil!!!

Ik ben trouwens wel een keer uitgetest door een vriendin van me (toen) via msn. Voegde me toe onder ander emailadres en naam en probeerde ze me te versieren, ze stuurde me een foto (van amihotornot.com, enorme stoot op die pic) en vroeg of ik dr wilde.
Ik had nogal argwaan want na 5 minuten leek het mij niet meer geloofwaardig dus ik zei gewoon nee ik heb een vriendin dit en dat.... - ik slaagde de test -

Posted by New Wave on May-18-2002 16:16:

quote:
Originally posted by Little Theseus

Terrrrrrrrrrrrrrrrrring ik was rrrrrrrrrrrretegeil!!!

Ik ben trouwens wel een keer uitgetest door een vriendin van me (toen) via msn. Voegde me toe onder ander emailadres en naam en probeerde ze me te versieren, ze stuurde me een foto (van amihotornot.com, enorme stoot op die pic) en vroeg of ik dr wilde.
Ik had nogal argwaan want na 5 minuten leek het mij niet meer geloofwaardig dus ik zei gewoon nee ik heb een vriendin dit en dat.... - ik slaagde de test -

MWHA, kijk, als een wijf dit flikt dan is dat gewoon CRAP zielig.....
Die vriendin had vast een samenspel met je vriendin die je toen had...effe checken of hij me nog wel trouw is.....bleh wat een vertrouwen........(of was da nie zo? )

Posted by Little Theseus on May-19-2002 11:46:

quote:
Originally posted by New Wave

MWHA, kijk, als een wijf dit flikt dan is dat gewoon CRAP zielig.....
Die vriendin had vast een samenspel met je vriendin die je toen had...effe checken of hij me nog wel trouw is.....bleh wat een vertrouwen........(of was da nie zo? )

Ja soort van. Ik was dan wel door de test maar zij mocht eigenlijk meteen oprotten van mij. Dom van dr.

Posted by Remy D on May-19-2002 20:53:

DJ Highforce wie komt er nou met zo'n lompe thread waar die trots zit te vertellen dat zijn rukvriendje aan een 1 of ander meisje van een foto verkering vraagt. Jij zat er natuurlijk naast van "dan pak ik lekker haar knappe nichtje". Geloven jullie ook nog dat ze verder met jullie wil chatten in het ziekenhuis, en jullie maar geilen. Whahaaha hoe wanhopig ben je dan. En blijkt het dus allemaal een leugen te zijn en was het een dikke deur waar jullie mee zaten te chatten. Hahaha treurig. En dan ook nog zeggen dat ik me ruk op zo'n kutje waar jij op geild met je vriendje. Hou toch op.

Posted by Opti on May-19-2002 20:55:

quote:
DJ Highforce wie komt er nou met zo'n lompe thread waar die trots zit te vertellen dat zijn rukvriendje aan een 1 of ander meisje van een foto verkering vraagt. Jij zat er natuurlijk naast van "dan pak ik lekker haar knappe nichtje". Geloven jullie ook nog dat ze verder met jullie wil chatten in het ziekenhuis, en jullie maar geilen. Whahaaha hoe wanhopig ben je dan. En blijkt het dus allemaal een leugen te zijn en was het een dikke deur waar jullie mee zaten te chatten. Hahaha treurig. En dan ook nog zeggen dat ik me ruk op zo'n kutje waar jij op geild met je vriendje. Hou toch op.

whehehe

Posted by dj_highforce on May-19-2002 21:03:

quote:

Nee jij rukt je natuulk bij het kutje van die lekkere moeder van je...

Posted by Pjotr G on May-19-2002 21:12:

zow, de kutjes vliegen je hier weer om de oren

Posted by Remy D on May-19-2002 21:12:

quote:
Originally posted by dj_highforce

Nee jij rukt je natuulk bij het kutje van die lekkere moeder van je...

Je moest is weten het blijft niet alleen bij rukken. Wie neukt zijn eigen moeder nou niet. Spiderman doet het ik doe het mijn beste vrienden doen het. Lekker man. Maar zoek jij je heil maar lekker bij een internetrolmops. En misschien als je geluk heb mag jij ooit ook is je moeder palen en dan maakt ze van je lul een wokkel.

Posted by Opti on May-19-2002 21:21:

quote:

Spiderman doet het

hee ja, hou mij erbuiten!

Posted by Little Theseus on May-19-2002 21:24:

quote:
En misschien als je geluk heb mag jij ooit ook is je moeder palen en dan maakt ze van je lul een wokkel.

Dikke roffel...
Zeg, das zeker ook de reden dat jouw tong eruit ziet als een wokkel Remy? Al die moeders van tegenwoordig gebruiken een spiraaltje!

Posted by dj_highforce on May-19-2002 21:33:

quote:

Dikke roffel...
Zeg, das zeker ook de reden dat jouw tong eruit ziet als een wokkel Remy? Al die moeders van tegenwoordig gebruiken een spiraaltje!

lol

Posted by Remy D on May-19-2002 22:48:

quote:

Dikke roffel...

Nah dat weet ik niet. Kijk moeders neuken ala maar likken gaat wel erg ver. Likken aan een 50 jaar oude pruim zie ik niet echt zitten al komt ie dan nog wel op sap. Maar als jij je verhalen wil delen met me dan ben ik bereid om ze aan te horen.

Posted by Donna on May-20-2002 09:08:

quote:
Originally posted by BlaiR.WitcH
die op die tweede foto is denk niet ouder dan 14.......

Ach past mooi bij t leeftijds nivo van deze threadstarter......
Als iedereen zn internet rendez voutjes en blunders op inet zou zetten hou je niks anders meer over...
Dus mijn mening: Domme thread,over t algemeen domme replies,en idd net zoals remy zegt,kom eerst maar eens thuis met iets van t vrouwelijk geslacht,als ze er beter uitziet dan de meeste nerds dan isse nog niet knap te noemen,isse lelijker....dan past ze prima bij 1 van de eikeltjes die blijken te vinden dat ondanks dat zij er zelf uitzien als complete dooie nerds met een hoog rukgehalte,zij wel t recht hebben op een mooie vriendin...
Jullie denken zeker dat meisjes dom zijn orso?
Waarom denk je dat de meeste hiero nog maagd zijn *DUH*

Ennuh remy,jij krijgt nog wel wat mooiers thuis dan deze rammadan-madam hoor

Posted by dj_highforce on May-20-2002 09:19:

quote:
Originally posted by Donna

Ach past mooi bij t leeftijds nivo van deze threadstarter......

Ennuh remy,jij krijgt nog wel wat mooiers thuis dan deze rammadan-madam hoor

Duidelijk dat vrouwen humor hebben... lol

Posted by Remy D on May-20-2002 11:51:

Donna thnx.

Pages (2): « 1 [2]