TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Cybersex..? No Way..!
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Joost008 Dat zal dan wel Heerde zijn denk ik of misschien Heeten en Kabaal is idd een kuttent waar allemaal kleine koters komen, gaat me zussie ook altijd heen |
Daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten

Ik weet het niet hoor maar als ik ff op die meeting rond keek is het toch wel een feit dat 80% echt met niks beters thuis komt als die dikke rolmops. De meeste mogen hun handen dichtknijpen dat ze zoiets krijgen.
| Originally posted by Remy D Ik weet het niet hoor maar als ik ff op die meeting rond keek is het toch wel een feit dat 80% echt met niks beters thuis komt als die dikke rolmops. De meeste mogen hun handen dichtknijpen dat ze zoiets krijgen. |
| Originally posted by Remy D Ik weet het niet hoor maar als ik ff op die meeting rond keek is het toch wel een feit dat 80% echt met niks beters thuis komt als die dikke rolmops. De meeste mogen hun handen dichtknijpen dat ze zoiets krijgen. |

, ga jij je nou maar rukken bij die 1e foto in deze post.
| Originally posted by Optimus ik kwam met Ltheseus, dies wel lekker geil ghehehe ![]() ![]() |
-
| Originally posted by Little Theseus Terrrrrrrrrrrrrrrrrring ik was rrrrrrrrrrrretegeil!!! Ik ben trouwens wel een keer uitgetest door een vriendin van me (toen) via msn. Voegde me toe onder ander emailadres en naam en probeerde ze me te versieren, ze stuurde me een foto (van amihotornot.com, enorme stoot op die pic) en vroeg of ik dr wilde. Ik had nogal argwaan want na 5 minuten leek het mij niet meer geloofwaardig dus ik zei gewoon nee ik heb een vriendin dit en dat.... - ik slaagde de test - |
)
| Originally posted by New Wave MWHA, kijk, als een wijf dit flikt dan is dat gewoon CRAP zielig..... Die vriendin had vast een samenspel met je vriendin die je toen had...effe checken of hij me nog wel trouw is.....bleh wat een vertrouwen........(of was da nie zo? ) |
DJ Highforce wie komt er nou met zo'n lompe thread waar die trots zit te vertellen dat zijn rukvriendje aan een 1 of ander meisje van een foto verkering vraagt. Jij zat er natuurlijk naast van "dan pak ik lekker haar knappe nichtje". Geloven jullie ook nog dat ze verder met jullie wil chatten in het ziekenhuis, en jullie maar geilen. Whahaaha hoe wanhopig ben je dan. En blijkt het dus allemaal een leugen te zijn en was het een dikke deur waar jullie mee zaten te chatten. Hahaha treurig. En dan ook nog zeggen dat ik me ruk op zo'n kutje waar jij op geild met je vriendje. Hou toch op.

| Originally posted by Remy D DJ Highforce wie komt er nou met zo'n lompe thread waar die trots zit te vertellen dat zijn rukvriendje aan een 1 of ander meisje van een foto verkering vraagt. Jij zat er natuurlijk naast van "dan pak ik lekker haar knappe nichtje". Geloven jullie ook nog dat ze verder met jullie wil chatten in het ziekenhuis, en jullie maar geilen. Whahaaha hoe wanhopig ben je dan. En blijkt het dus allemaal een leugen te zijn en was het een dikke deur waar jullie mee zaten te chatten. Hahaha treurig. En dan ook nog zeggen dat ik me ruk op zo'n kutje waar jij op geild met je vriendje. Hou toch op. |

| Originally posted by Remy D DJ Highforce wie komt er nou met zo'n lompe thread waar die trots zit te vertellen dat zijn rukvriendje aan een 1 of ander meisje van een foto verkering vraagt. Jij zat er natuurlijk naast van "dan pak ik lekker haar knappe nichtje". Geloven jullie ook nog dat ze verder met jullie wil chatten in het ziekenhuis, en jullie maar geilen. Whahaaha hoe wanhopig ben je dan. En blijkt het dus allemaal een leugen te zijn en was het een dikke deur waar jullie mee zaten te chatten. Hahaha treurig. En dan ook nog zeggen dat ik me ruk op zo'n kutje waar jij op geild met je vriendje. Hou toch op. |
zow, de kutjes vliegen je hier weer om de oren
| Originally posted by dj_highforce Nee jij rukt je natuulk bij het kutje van die lekkere moeder van je... |
| Originally posted by Remy D Spiderman doet het |
| Originally posted by Remy D En misschien als je geluk heb mag jij ooit ook is je moeder palen en dan maakt ze van je lul een wokkel. |
| Originally posted by Little Theseus Dikke roffel... Zeg, das zeker ook de reden dat jouw tong eruit ziet als een wokkel Remy? Al die moeders van tegenwoordig gebruiken een spiraaltje! |
| Originally posted by Little Theseus Dikke roffel... Zeg, das zeker ook de reden dat jouw tong eruit ziet als een wokkel Remy? Al die moeders van tegenwoordig gebruiken een spiraaltje! |
| Originally posted by BlaiR.WitcH die op die tweede foto is denk niet ouder dan 14....... |
| Originally posted by Donna Ach past mooi bij t leeftijds nivo van deze threadstarter...... Ennuh remy,jij krijgt nog wel wat mooiers thuis dan deze rammadan-madam hoor |
lol
Donna thnx.