TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat voor geluidsinstallatie(s) hebben de TA'ers?
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Sony RX 77....80 watt
Aangesloten op mijn P3-500 (384 intern, 100 GB HD), met daaraan 2x 80 watt boxen (ECHTE 80 watt, niet van die kutcomputerboxen waar opstaat 120 watt, maar waar max 20 uitkomt.)
Dus in totaal 4x 80 watt verdeeld over alle hoeken van mijn kleine kamertje...
Greetz,
SnuggLe
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe (ECHTE 80 watt, niet van die kutcomputerboxen waar opstaat 120 watt, maar waar max 20 uitkomt.) |
Mogen we patsen? hehehe...
gaan we:
Denon versterker 4x 300w
Denon receiver 4x 250w
2x 300w
Sony versterker 4x 100w
Speakers:
2x 450 w
2x 300 w
2x 200 w
2x 100 w
subwoofer: 15" 400 w
Denon Cd speler
B&O draaitafel (met dubbel element)
dat was t wel een beetje...
Als we nou toch bezig zijn allemaal:
Pioneer Reciever VSX-C300-S
http://www.pioneer-eur.com/eur/prod...xonomy_id=62;98
Met daarop deze boxen aangesloten:
JBL-Scs138
http://www.azone.ch/JBL-SCS138.htm
En dan heb ik nog wat Snufjes staan

Ik hou niet zo van muziek....
Ik heb een
- denon cd speler
- Sony dolby prologic audio/video controll center..(pfff klinkt duur)
- JBL boxen van 300 W per stuk (wat ik er nooit uit haal)
- en m,n surround zooi
Ik zit eigenlijk altijd achter m,n computer (of in de auto)van muziek te genieten...
M,n vriendin zet hem steeds zachter in de woonkamer
maarja dat doen ze nou eenmaal !
oja...
ik heb ook nog een walkman !! van Yoko 
Wij hebben thuis een B&O.
De speakers zijn GROOT kan ik je zeggen 
Ik weetalleen niet hoeveel watt er uit komt. Maar verder draai ik alles af op mijn pctje heb o.a. een lekkere sub-woofer.
Heb gewoon een simpel alles in 1 steroe dingetje van phillips geloof ik
2x 80 + 2 x100 watt voor
en 2x 40 ofzo
en zo'n midspeker
3cd wisselaar, dubbel cassete deck (dat ik nooit gebruik)
en op mijn line in mijn portable mp3 speler (6 gig). Nouja niet zo'n proffi stereo maar geluid is goed genoeg voor op mijn kamer.
| Originally posted by zarch Heb gewoon een simpel alles in 1 steroe dingetje van phillips geloof ik 2x 80 + 2 x100 watt voor en 2x 40 ofzo |
| Originally posted by DJ Bazz 4 boxen voor? dat lijkt me sterk |
| Originally posted by zarch Tja was niet orgineel zo, maar had nog 2 boxen over (best oude dingen maar komt relaxter bass uit dus er ook nog ff ingestopt, niet dat het geluid harder is geloof ik (ben er niet zo heel in thuis), geluidsstertke word dan over de 2 boxen verdeelt (die in zelfde uitgang zitten) toch? maar de bas is wat relaxter en ze staan zeg maar bij me stoel. Lekkere geluid als je er inzit |
Vertserker: sony dolby digital receiver DB830
CD-Speler: Sony cdp-xb720 + limit cdj700 dubbele cd speler voor te mixen.
Minidisc: Sony MDS-jb730 + portable Sony MD MZ-R55
Boxen: 2 maal JBL TLX 10- 150 watt.
Mengpaneel:Vestax PMC 15 MK2
Draaitafels: technics sl-1210m3d
Niks thuis, wel in de auto:
JVC Radio Cd-speler
RTO 4x150 watt versterker
Philips 2x30 watt versterker
2 JBL 120 watt speakers achter
2 JBL 180 watt speakers voor
Magnat 580 watt subwoofer
Okay laat ik beginnen bij me eigen kamer.
Versterker: Marantz SR-53 (levert 2 x 80 Watt op 8 ohm)
Cd-speler: Marantz CD-5000
Equalizer: Marantz EQ-580
Speakers: 2 x JBL L4 Pro Boxen (3-weg systeem) (450Watt)
Stereo beneden waar ik nog met meeste plezier zit 
Versterker: Marantz "Goldline" SR9000 (Levert 5 x 150 Watt op 8 Ohm)
Cd-speler/DVD-speler: Marantz "Goldline" DV7000
Casettedeck: Marantz "Goldline"(type weet ik niet)
Platenspeler: Marantz "Goldline"(type weet ik niet)
Voorspeakers: Magnat Project 10 (max. 500 Watt op 8 ohm) (5weg systeem)
Achterspeakers: Jamo Classico (3-weg systeem 250watt op 8 ohm max.)
Center: Audiopro Center
Subwoofer: Tanio Subwoofer (max. 250watt)
Dit verklaart goed waarom ik beneden graag luister. Met oud/nieuw die stereo vol aangezet. Levert dan een leuk feestje op
Het gehele rijtje kan dan meeluisteren 
Ik heb ook maar een gewoon torentje, maar voor me studentenkamertje van 3 bij 5 is dat wel genoeg:
Sony RX99
met 3cd wisselaar en dubbel cassette, en een versterker, duh, maar kweet niet hoeveel watt
2 frontspeakers van 350 watt en 2 surround speakers van 180 watt
en ook me pc op me radio aangesloten
Ik woon op de eerste verdieping, maar keb inmiddels al klachten over geluidsoverlast gehad van de 10e!

| Originally posted by LightForce Okay laat ik beginnen bij me eigen kamer. Versterker: Marantz SR-53 (levert 2 x 80 Watt op 8 ohm) Cd-speler: Marantz CD-5000 Equalizer: Marantz EQ-580 Speakers: 2 x JBL L4 Pro Boxen (3-weg systeem) (450Watt) Stereo beneden waar ik nog met meeste plezier zit ![]() Versterker: Marantz "Goldline" SR9000 (Levert 5 x 150 Watt op 8 Ohm) Cd-speler/DVD-speler: Marantz "Goldline" DV7000 Casettedeck: Marantz "Goldline"(type weet ik niet) Platenspeler: Marantz "Goldline"(type weet ik niet) Voorspeakers: Magnat Project 10 (max. 500 Watt op 8 ohm) (5weg systeem) Achterspeakers: Jamo Classico (3-weg systeem 250watt op 8 ohm max.) Center: Audiopro Center Subwoofer: Tanio Subwoofer (max. 250watt) |
| Originally posted by total woot heb trouwens 3 weken geleden ook de politie op de stoep gehad, staat er om twaalf uur 's nachts een agentje van een jaar of 20 op me stoep! (heb dus mn eerste officiele waarschuwing, en k woon er nog geen 2 maanden) achteraf bleek dat het de buurvrouw was (HOER), ze wil wel in t centrum wonen, maar zonder overlast...(nou vraag ik je!!!) Heb met de andere buren al over gehad om dr ff wat harder te treiteren (blijkt dat ze om de haverklap de politie belt, praktisch al mn buren hebben al 2 officiele waarschuwingen...) mzzl |

ik heb 1 kant van mn kamer helemaal dicht gestapeld met boxen 
gewoon...een JBL dvd-speler met Dolby Surround van 1200 Euro
lol
LOL, gister was ik weer een keer de flat aan t vermaken met mijn smaakvolle trance, belt er ineens iemand aan:
'ja, ik hoor dat je je muziek nogal hard kunt zetten, en dat je ook wel lekkere stampmuziek hebt, zou jij de muziek kunnen verzorgen voor onze hardloopwedstrijd over 3 weken?'
haha, humor toch..gewoon met men eigen stereootje..
| Original Posted By Total Woot in 1 woord: GEIL!!! |
Kost alleen heel veel pegels. Maar ja dan heb je ook wel wat staan waar je jaren plezier van hebt en ook zeker zal hebben
(Helaas de buren ook
) Nu maar hopen at onze nieuwe buren het ook zo gaan waarderen
| Originally posted by DJ Bazz whehehehe, woon je ergens boven die hoerenstraat, nieuwstad? ik heb trouwens nog last van buren gehad, hoorde alleen dat onze oude buren bij de verkoop zeiden dat er een jongen naast hen op zolder woont, die vrij harde muziek draait. ![]() ![]() |
Versterker: Sony STR-AV370
CD-speler : Sony CDP-M205
Boxen : Bose Acoustimass 3 Series IV
Amp : Sony TA-FE300R
CD : Sony CDP-XE310 (opt.out)
MD : Sony MDS-JE520 (opt.in/out)
Speakers : Sony SS-MF415 (200W Bass-Reflex)
Natuurlijk gekoppeld aan het kloppend hart van dit alles, mijn PC.
PC : P3-600/384MB/40GB/GF2MX
Soundcard : Terratec DMX X-Fire 1024 met opt.out
TV/Radiocard : Pinnacle PCTV Pro (Stereo)
| Originally posted by DjSuez LOL, gister was ik weer een keer de flat aan t vermaken met mijn smaakvolle trance, belt er ineens iemand aan: 'ja, ik hoor dat je je muziek nogal hard kunt zetten, en dat je ook wel lekkere stampmuziek hebt, zou jij de muziek kunnen verzorgen voor onze hardloopwedstrijd over 3 weken?' haha, humor toch..gewoon met men eigen stereootje.. |
| denk alleen dat je met je HiFi set bedrogen uitkomt als je outdoors moet gaan performen.. |