TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Ek 2008
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »
lol @ Rusland
de zwakste ploeg tot nu toe. Hier kan zelfs Belgi� met gemak van winnen
| quote: |
| Originally posted by Config lol @ Rusland de zwakste ploeg tot nu toe. Hier kan zelfs Belgi� met gemak van winnen |
| Originally posted by Config Hier kan zelfs Belgi� met gemak van winnen |
| Originally posted by BZRK alleszinds |
| Originally posted by The_G0dfather |
Rusland speelde gewoon met 0 motivatie en verdedigde gelijk ne zat patatten. Aan sommige vloeiende combinaties ziede dat er veeeel meer potentieel in die ploeg zit. Hopelijk komt dat er de volgende matchen uit.
Wat speelt Griekenland triestig voetbal. Hopelijk sjot Wilhemsson er zo meteen vier binnen, schandalig vind ik dit. 
tjah zo zijn ze 4 jaar geleden Europees kampioen geworden en toen vond iedereen dat geweldig omdat ze de underdog waren. 2 keer lukt dat natuurlijk niet
Gelukkig is er nog gerechtigheid, en Ibrahimovic die het mooiste doelpunt tot nu scoort 
amai, ik ben echt teleurgesteld in Rusland, die hebben er dus echt niks van terecht gebracht. Nochtans hebben ze een jonge en talentvolle groep 
en Griekenland krijgt eindelijk wat het verdient ... 0-2 verlies
. Was echt schandalig om zien hoe ze op een bepaald moment bij 0-0 gewoon onder drie verdedigers de bal aan het rondtikken waren zonder ook meer enigzinds de intentie te hebben om voorwaarts te spelen. Ik hoop dat ze in volgende matchen ook een dikke pandoering krijgen, zou al veel goed maken dat ze vier jaar geleden de titel hebben gepakt. Schande eigenlijk dat zoiets europees kampioen is
wtf halen ze die ex-miss belgi� naar daar?!
Iedere dag een vers groen blaadje voor onze carl
ik heb er nix op tegen
Dat EK Hotshots is ook wel leuk om volgen eigenlijk, dat team van Croati� was gewoon fucking hot
De Belgen hebben ook een lekker teamke opgestuurd moet ik zeggen, ja hallo 
| Originally posted by Config ik heb er nix op tegen Dat EK Hotshots is ook wel leuk om volgen eigenlijk, dat team van Croati� was gewoon fucking hot De Belgen hebben ook een lekker teamke opgestuurd moet ik zeggen, ja hallo |
Roemeni� - Itali� moet toch met voorsprong de spannendste match geweest zijn
Jammer voor Itali�, een van die kansen moest er toch in.. maar wat dan gezegd van Mutu, die kon Itali� uitschakelen en schiet dan zo'n slechte penatly
Nou, de kezen zijn goed bezig 
| Originally posted by Config Roemeni� - Itali� moet toch met voorsprong de spannendste match geweest zijn Jammer voor Itali�, een van die kansen moest er toch in.. maar wat dan gezegd van Mutu, die kon Itali� uitschakelen en schiet dan zo'n slechte penatly |
. Tot nu toe heeft �cht alles voor hen meegezeten. Ik zou het wel eens zien gebeuren dat ze achter komen, of dat het 1-1 wordt ipv 2-0. Vooral de eerste helft vond ik de Nederlanders zeker niet overtuigen. Technisch waren de Fransen beter en de Nederlanders hadden voortdurend kleinde foutjes nodig om de Fransen af te stoppen. Dankzij die vroege voorsprong zaten ze natuurlijk wel in een zetel. 1-0 aan de rust, maar dat had met de kansen vd Fransen net zo goed heel anders kunnen zijn. Tweede helft begonnen de Fransen nog redelijk, maar na de 2-0 was het bij de Fransen zo goed als over. Ze komen wel nog op 2-1 maar worden dan via een sublieme actie van Robben afgemaakt (wel �norm zwak verdedigen van Thuram). Uiteindelijk wordt het nog 4-1. Als ze de ruimte krijgen zijn ze echt doodsgevaarlijk.
Hehe, en dit wordt echt een super situatie voor Nederland. Als ze echt het EK willen winnen dan moeten ze zich gewoon laten verliezen van Roemeni�.. Ze hebben er zelf niets bij te verliezen want ze blijven sowieso eerste in de stand van de poule, EN ze kunnen zowel Itali� als Frankrijk uitschakelen, want wat als een van die ploegen toch doorgaat en de hollanders eruit kegelt bij een eventuele ontmoeting dan zal het kot te klein zijn. Als ze �cht het EK willen is verliezen gewoon de enige optie.
| Originally posted by Config Hehe, en dit wordt echt een super situatie voor Nederland. Als ze echt het EK willen winnen dan moeten ze zich gewoon laten verliezen van Roemeni�.. Ze hebben er zelf niets bij te verliezen want ze blijven sowieso eerste in de stand van de poule, EN ze kunnen zowel Itali� als Frankrijk uitschakelen, want wat als een van die ploegen toch doorgaat en de hollanders eruit kegelt bij een eventuele ontmoeting dan zal het kot te klein zijn. Als ze �cht het EK willen is verliezen gewoon de enige optie. |

gisteren vond ik beide matchen de besten tot hiertoe. vooral Frankrijk-Nederland vond ik enorm genietbaar (alleen spijtig dat de fransen hun kansen niet beter afmaakten).
Eens zien of de Spanjolen kunnen bevestigen. Want op Nederland na hebben de "grote" ploegen na een goeie start het in hun tweede duel nogal laten afweten.
Haha, Villa saves the day 
| Originally posted by Jasperovitsj Haha, Villa saves the day |
| Originally posted by FCB_Fanatic en terecht |
| Originally posted by Blue Sky 99 Pff, ik vond ze geen indruk maken. Spijtig dat Zlatan in de kleedkamers moest blijven, de Zweden verloren daardoor 30% van hun mogelijkheden |