TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De verjaardagskalender
Pages (3): « 1 [2] 3 »
15 juli 1984
Hi all,
29 april 1982
Oftewel, jullie zijn vergeten om mij te feliciteren tijdens de meeting op Qontact 
Greetings,
Blighty
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! De echte bikkels komen uit de jaren '70. |

| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! De echte bikkels komen uit de jaren '70. � !_PeTrUs_! is daarom ook van 19-11-1979 |
Ik mis nog enkele namen als ik het zo doorlees, bijv. Dr Kuipers, Henk, Miss Proximus, Kolkiewolkie....
Ik ben bouwjaar 76 type 77
02-01-'77 om precies te zijn.
Zo'n 9 maandan nadat papa de funderingpaal had geslagen was de oplevering van de bouw op 5-5-1983. Er was echter niet in zijn geheel aan het bestek voldaan want er zitten wel wat constructie foutjes in.
Ik ben op het moment dus 19.
Geboren op 5-5-1983 / 5 mei 1983.
idd dat is op de bevrijdingsdag, heel NL hangt de vlaggen uit voor mij als ik jarig ben.
Ik kom van 8 februari 1984
2 juni 1982.. bijna twintig dus 
me is uitgepoept op 26-11-1979
| quote: |
| Originally posted by rellivisit Is al ooit gedaan ja, maar misschien kan een van de creatievelingen onder ons weer een jpeg-je ervan maken?? Wie voelt zich geroepen. |
| quote: |
| ik maak em dus wel ff |
Hey hoeren, der was al een kalender gemaakt....wie had die site gefixt?.........mzzl
25-04-1983
16 februari 1981 was de dag des onheils
25 september 1981
10-10-1981
Me = geboren op 09-09-1983
Dus ik ben 18 jaartjes oud/jong 
Ben van 12-6-1984, maar men alter (lees: uitgaan) ego komt van 10-10-79, das voor als je iets in moest vullen ofzo..maar er werd nooit moeilijk gedaan..
Ik mag wel bijna legaal naar men eerste feest toe: Impulz! alhoewel t niet echt speciaal is, tis men 10e feest...
note: tis niet zo dat ik omdat ik op me 16e en 17e op grote feesten rondliep, de hele tijd loop te heehooen..
| quote: |
| Originally posted by DjSuez note: tis niet zo dat ik omdat ik op me 16e en 17e op grote feesten rondliep, de hele tijd loop te heehooen.. |
ik zie m nog staan daar bij de frikandellenautomaat (goeie oude tijd steeph
) Heee - hoooo - heeeee - hoooo
exact 1 jaar jonger als rellivisit: 29-10-81
Binnenkort mogen jullie mij feliciteren want ik word 30 mei 18 
| quote: |
| Ech wel ik zie m nog staan daar bij de frikandellenautomaat (goeie oude tijd steeph ) Heee - hoooo - heeeee - hoooo |
(drank maakt meer hersencellen kapot dan je lief is..
)
en wederom een errug late post van mij
� 23 juni 1987
6 februari 1981!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.