TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De verjaardagskalender
Pages (3): « 1 [2] 3 »


Posted by Blik on May-20-2002 07:59:

15 juli 1984


Posted by blighty on May-20-2002 08:13:

Hi all,

29 april 1982

Oftewel, jullie zijn vergeten om mij te feliciteren tijdens de meeting op Qontact

Greetings,
Blighty


Posted by mr.marcello on May-20-2002 08:18:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
De echte bikkels komen uit de jaren '70.


Inderdaad!!! Hehe

Met vriendelijke groet.


Posted by Donna on May-20-2002 08:37:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
De echte bikkels komen uit de jaren '70.


� !_PeTrUs_! is daarom ook van 19-11-1979


Yups,vanaf 21-08-70 zijn ze begonnen de 70-er jaren als de *bikkeljaren* te beschouwen


Posted by Cosmic on May-20-2002 10:53:

Ik mis nog enkele namen als ik het zo doorlees, bijv. Dr Kuipers, Henk, Miss Proximus, Kolkiewolkie....


Posted by Smirnoff on May-20-2002 11:26:

Ik ben bouwjaar 76 type 77
02-01-'77 om precies te zijn.


Posted by raoel on May-20-2002 12:04:

Zo'n 9 maandan nadat papa de funderingpaal had geslagen was de oplevering van de bouw op 5-5-1983. Er was echter niet in zijn geheel aan het bestek voldaan want er zitten wel wat constructie foutjes in.

Ik ben op het moment dus 19.
Geboren op 5-5-1983 / 5 mei 1983.
idd dat is op de bevrijdingsdag, heel NL hangt de vlaggen uit voor mij als ik jarig ben.


Posted by Joost008 on May-20-2002 17:30:

Ik kom van 8 februari 1984


Posted by moogwai on May-20-2002 17:50:

2 juni 1982.. bijna twintig dus


Posted by total woot on May-20-2002 18:30:

me is uitgepoept op 26-11-1979


Posted by DJ Bazz on May-20-2002 19:17:

quote:
Originally posted by rellivisit
Is al ooit gedaan ja, maar misschien kan een van de creatievelingen onder ons weer een jpeg-je ervan maken?? Wie voelt zich geroepen.



hmz ik bedenk me net dat ik ergens nog wel een scriptje heb voor een kalender ofzoiets, ik kan wel ff aanpassen zodat je verjaardagen enz kan posten. ik maak em dus wel ff


Posted by Cosmic on May-20-2002 19:45:

quote:
ik maak em dus wel ff


Oke dan!


Posted by New Wave on May-20-2002 20:26:

Hey hoeren, der was al een kalender gemaakt....wie had die site gefixt?.........mzzl


Posted by Gurian on May-21-2002 10:40:

25-04-1983


Posted by serialkillah on May-21-2002 11:01:

16 februari 1981 was de dag des onheils


Posted by ScuL on May-21-2002 11:53:

25 september 1981


Posted by NiTro on May-21-2002 14:25:

10-10-1981


Posted by ChooChoo on May-21-2002 14:42:

Me = geboren op 09-09-1983

Dus ik ben 18 jaartjes oud/jong


Posted by DjSuez on May-21-2002 14:52:

Ben van 12-6-1984, maar men alter (lees: uitgaan) ego komt van 10-10-79, das voor als je iets in moest vullen ofzo..maar er werd nooit moeilijk gedaan..

Ik mag wel bijna legaal naar men eerste feest toe: Impulz! alhoewel t niet echt speciaal is, tis men 10e feest...

note: tis niet zo dat ik omdat ik op me 16e en 17e op grote feesten rondliep, de hele tijd loop te heehooen..


Posted by Jappio on May-21-2002 15:15:

quote:
Originally posted by DjSuez
note: tis niet zo dat ik omdat ik op me 16e en 17e op grote feesten rondliep, de hele tijd loop te heehooen..


Ech wel ik zie m nog staan daar bij de frikandellenautomaat (goeie oude tijd steeph ) Heee - hoooo - heeeee - hoooo


Posted by -TAIS- on May-21-2002 15:26:

exact 1 jaar jonger als rellivisit: 29-10-81


Posted by TranceFool on May-21-2002 15:50:

Binnenkort mogen jullie mij feliciteren want ik word 30 mei 18


Posted by DjSuez on May-21-2002 17:11:

quote:
Ech wel ik zie m nog staan daar bij de frikandellenautomaat (goeie oude tijd steeph ) Heee - hoooo - heeeee - hoooo


ehh, refresh my mind..? (drank maakt meer hersencellen kapot dan je lief is.. )


Posted by mantisnl on May-21-2002 17:17:

en wederom een errug late post van mij

� 23 juni 1987


Posted by @ddicted on May-21-2002 18:08:

Party Hat

6 februari 1981!


Pages (3): « 1 [2] 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.