TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Vad gör er glada?
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Gjorde jag idag men en gammal kompis...asfett.....först bio....sen hämta käk på donken och sen ut på Djurgården i gröngräset och käka mat och kasta frisbee.....då njuter man av livet |
| Originally posted by Vizay fan va skönt....de e precis sånt där som e så underbart....bara njuta av livet |

ja men säg till bara så hänger jag på =) e öppen för allt som har med slappning å göra 
så skön pres också
| Originally posted by mindshooter du och filippa ![]() |
| Originally posted by Vizay vare där en pik lr? |
. Filippa e fett me slapp hon oxå. Jaja jag hör av mig om det.
| Originally posted by mindshooter Det var bara menat som att det skulle va kul . Filippa e fett me slapp hon oxå. Kollektiv slappning. Det gör mig glad |

| Originally posted by mindshooter Gjorde jag idag men en gammal kompis...asfett.....först bio....sen hämta käk på donken och sen ut på Djurgården i gröngräset och käka mat och kasta frisbee.....då njuter man av livet |
| Originally posted by Jre Jag mår jävligt bra när jag är i tex Alperna Nypistat, några minusgrader, solen lyser och det biter i kinderna och man umgås med vänner utav båda könen. Det är livskvalite för mig! |
1. Dansa
2. Dansa
3. Dansa
4. Dansa
5. Fet musik
6. Bra väder
7. DJa
hmmm
kommer härma en del nu alltså
1. Bra Trance
2. Massa sol
3. Att se andra bli glada
4. Shoppaaaah
Varför bara fyra fresten? haha.. känns som man endera skriver 3 eller 5? 
saker jag blir glad över
1 nån rikitgt skön låt när man hör den första gången, och man nästan ramlar av stolen 
2 att festa med polarna och lysnna å dansa till trance
3 utomlands sola,bada
4 att träffa flickvännen
| Originally posted by Jre Jag mår jävligt bra när jag är i tex Alperna Nypistat, några minusgrader, solen lyser och det biter i kinderna och man umgås med vänner utav båda könen. |
1. flickvän (har ingen
)
2. bra musik
3. att resa
4. sverige (skojer er inte..) 
kärlek gör mig glad....då den är lycklig iaf 
Upptäckte en sak igår som av någon anledning triggar en glad-nerv hos mig.
Gå barfota på regnfyllda gator. Det är en underbar känsla att känna det kalla vattnet mot den varma asfalten på fotsulorna. Fattar varför man älskade detta som barn!
Det som gör mig gladast numera är att träffa massa nya människor och träffa massa människor man redan känner oxå för den delen..och umgås på ett eller annat vis... underbart 
its the small things that makes the world go round
* när ja vann 300 spänn på en enarmaad bandit på en krona ja hittade så ja kunde köpa feta skivan
Ja mår alltid lite bättre efter jag har gjort nått bra för en annan människa.
Att vinna.
Fint väder funkar också.
| Originally posted by robstar Ja mår alltid lite bättre efter jag har gjort nått bra för en annan människa. Att vinna. Fint väder funkar också. |
Paul van Dyk - For An Angel
Blir så jääävla glad av den låten varje gång jag hör den (helst Paul van Dyk E-Werk Club Mix men dom flesta funkar)

Efter att läst vad folk blir glada av har jag kommit på att jag inte ricktigt vet vad jag själv blir glad av. Saker som går fort gör mig halvglad, snabba bilar och båtar. Att bara slippa bry sig och att det ändå inte skadar nån gör mig nog glad
. Jag måste nog fundera vidare på det där om vad som gör mig glad...
jag blir glad avv att leva... 
| Originally posted by SteveTranz4ever Håller med dig... Idag ska jag göra farsan glad... han har alltid älskat mercedes-benz och just nu denna vecka har jag hand om en S320 vilket är ett härligt lyx åk så idag ska pappa få ta en sväng... han kommer bli helt lyrisk Fint väder e de ju också |

Jag blir glad av att elda....glömde säga det 
Kom just hem från en träff....underbart !
| Originally posted by mindshooter Jag blir glad av att elda....glömde säga det ![]() Kom just hem från en träff....underbart ! |
lite kyligt bara men de funka... fick låna Vizays varma väst. Antar att du hann med tunnelbanan mind eftersom du redan postar 
| Originally posted by SteveTranz4ever Ja de va trevligt ikväll lite kyligt bara men de funka... fick låna Vizays varma väst. Antar att du hann med tunnelbanan mind eftersom du redan postar ![]() Hörs å ses... |
riktigt najs..kom hem fort o greeeejer
Hej alla glada gamla tranceAddicts
Idag fick ja ett mail att jag blivit antagen till läkarprogrammet på karolinska
Det gör mig väldigt väldigt glad! tusen tusen pussar o kramar till er alla