TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat vinden TA'ers van de Skihut?
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Maar wat vind jij ervan eigenlijk ?? |
| quote: |
| Originally posted by ampburner Je wilt toch niet zeggen dat je skihutmuziek RESPECTABELE muziek vind he? (of ben ik zo dom dat ik een sarcastische post verkeerd interpreteer? - ik hoop het ) |
NOTE vooraf: ik heb tot nu toe iedere skihut vermeden... een objectief of subjectief oordeel is feitelijk dus onmogelijk... en ik heb me voorgenomen om ooit, EEN keer (ook niet vaker dus) het te checken....om dan dus mijn vooroordeel te veranderen in een oordeel:
BLEUCH
echt, als ik het met anderen er over heb, roep ik deze zin meestal:
dit is muziek voor Keimpe!
en dan zal ik dit even uitleggen: Keimpe is mijn neefie van anderhalf jaar oud.... (en ja, hij staat hier op te springen...).....
... als ik dit zeg is het meestal stil
btw, in een lollige mood kan ik chillen in het bubbelbad nog we waarderen
maar af en toe word er dan idd zon 'trance'nummer gedraaid en ... ow well, ik ga er niet eens over verder...

K vindt het best wel vette muziek vooral na het nodige gerstennat
Lekker dom lope springen en meezingen 



Vanaf mijn 16e mocht ik voor hey eerst pas echt naar een disco op zaterdag en dat heb ik ongeveer 5x gedaan en sindsdien ook nooit meer in een boerendisco/skihut geweest ik ben niet iemand die gaat drinken om dat het dan alleen maar leuk is dus mij zul je er echt niet zo snel zien...misschien met een vrijgezellenavond ofzo
maar nee anders niet.....
Vind het niet echt gezellig. Die muziek spreekt me helemaal niet aan ook niet als ik bezopen ben
me gaat nie naar de skihut, zeker niet in rotterdam.. publiek is lomp daarzo (werd bij een maat van me een pilletjuh in zn bierie geflikkerd) uitsmijters zijn triest (maatje gaf m 50 cent (ja goeie oude tijd), vond die k*tturk te weinig en gooide het terug naar zn hoofd (waarna die dus nie dat maatje van me raakte maar een vrouwtje dat er ook nie echt blij mee was
)) en dan hou ik al helemaal nie van die muziek.. Zeer irritant..
Overigens.. in Lloret vorig jaar was het altijd wel goed toeven in dat soort barretjes (Brasilia.. laat je hoooeerren!), aardige mensen daar (Ollanders!) Geen opdringerige buitenlanders.. Veel gratis drank van de eigenaar.. en bovendien (das nog t mooiste 

) veel gewillige mooie VROUWEN!! (die je dan weer miste in collossos enzo.. Denk aan: 2 vrouwkes, 15 gasten)
nou ja whatever.. Skihut in Nederland sux
jezus wat een hoop haakjes en puntjes gebruik ik...
| quote: |
| nou ja whatever.. Skihut in Nederland sux |
| quote: |
| Originally posted by DjSuez heej, jappio, wat is da nou, k dacht dat je aan mijn kant stond... |


ghehe
) laters
Als Brabander heb ik zelfs een hekel aan carnaval, zegt genoeg dus, dit is dus nog erger.
ik ben nog nooit in de skihut geweest
niet echt behoefte aan eigenlijk... af en toe zon nummertje met carnaval kan geen kwaad (sommige wel trouwens), maar daar houdt et dan bij op...
| quote: |
| Originally posted by Jappio Overigens.. in Lloret vorig jaar was het altijd wel goed toeven in dat soort barretjes (Brasilia.. laat je hoooeerren!), aardige mensen daar (Ollanders!) Geen opdringerige buitenlanders.. Veel gratis drank van de eigenaar.. en bovendien (das nog t mooiste ![]() ![]() ) veel gewillige mooie VROUWEN!! (die je dan weer miste in collossos enzo.. Denk aan: 2 vrouwkes, 15 gasten) |





De muziek vind ik wel lache.... die meezingers etc..
Maar de "club" zelf ....neeeehhhh
Is wel lache om een keetje op vakantie te draaien.
Sandman
Skihut muziek vind ik echt verschrikkelijk. De mensen die in zo'n tent komen vinnik ook maar niks en zelfs als ik helemaal lam ben vind ik er nog niks aan.
Ik ga er dus gewoon nooit heen.
De groeten.
Bij ons in het dorp hebben ze ook een "skihut" dus daar kom ik ook regelmatig
.... ik kom daar eigenlijk ook alleen op met bekenden te lullen... meestal vertoef ik dan in de andere zaal waar je gewoon top 40 draaien (wat ik ook al behoorlijk erg vind).. maar je moet iets op de vrijdag 
Maar goed.. in zo'n skihut hou ik het echt niet langer vol als een half uur uit.. dan ben ik het echt zat.. veel te druk, veel te heet, grote kans op je shirt vol bier, etc. 1x in de maand is al te veel...
| quote: |
| Originally posted by @ddicted Als Brabander heb ik zelfs een hekel aan carnaval, zegt genoeg dus, dit is dus nog erger. |
ben der 1 keer geweest maar dat was dan ook met schoolfeest toen hadden ze de drie gezusters (+ trance keldertje wat opzich wel redelijk te doen is), het griet en de ski hut afgehuurt.. was wel leuk toen, maar normaal ga ik der nooit heen..
mijn vrienden (sommige) vinden trouwens die muziek helemaal het einde.. hebben al die cds etc, en als je dan met ze op vakantie gaat krijg je iedere keer dat weer te horen.. 

| quote: |
| Originally posted by rellivisit En dan komt er nog een of andere halve zool op het idee om een Yeti Bar in Tilburg neer te zetten En carnaval is aan mij ook niet echt besteed. Al is het nog altijd beter als thuiszitten. |
En NIET apres skien
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.