TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat vinden TA'ers van de Skihut?
Pages (2): « 1 [2]


Posted by DjSuez on May-21-2002 04:43:

quote:
Maar wat vind jij ervan eigenlijk ??


heb ik al gezegd, maar nog ns:

Ik vindt het af en toe wel leuk, maar ik snap niet dat mensen het uberhaubt gaan vergelijken met een club, want dat IS ook onbeschrijflijk beter, maar gewoon af en toe is de skihut wel leuk, en dan bedoel ik De Skihut, dus die in Rotterdam, want dat is de enige echte, en daar vind je dus ook geen locals die ruzies uitvechten enzo, tenminste, heb ik nooit last van, en de muziek is daar ook beter als in de neptenten. Maar ieder zen ding natuurlijk, zolang iedereen maar niet denkt dat ik daar het liefst kom...


Posted by Siesta on May-21-2002 05:35:

quote:
Originally posted by ampburner


Je wilt toch niet zeggen dat je skihutmuziek RESPECTABELE muziek vind he? (of ben ik zo dom dat ik een sarcastische post verkeerd interpreteer? - ik hoop het )


neej niet sarcastisch bedoelt, het is gewoon OOK een manier om mensen te entertainen.

Grtz


Posted by kolkiewolkie on May-21-2002 06:43:

NOTE vooraf: ik heb tot nu toe iedere skihut vermeden... een objectief of subjectief oordeel is feitelijk dus onmogelijk... en ik heb me voorgenomen om ooit, EEN keer (ook niet vaker dus) het te checken....om dan dus mijn vooroordeel te veranderen in een oordeel:

BLEUCH

echt, als ik het met anderen er over heb, roep ik deze zin meestal:

dit is muziek voor Keimpe!

en dan zal ik dit even uitleggen: Keimpe is mijn neefie van anderhalf jaar oud.... (en ja, hij staat hier op te springen...).....

... als ik dit zeg is het meestal stil

btw, in een lollige mood kan ik chillen in het bubbelbad nog we waarderen

maar af en toe word er dan idd zon 'trance'nummer gedraaid en ... ow well, ik ga er niet eens over verder...


Posted by serialkillah on May-21-2002 10:01:


Posted by Gurian on May-21-2002 10:21:

K vindt het best wel vette muziek vooral na het nodige gerstennat
Lekker dom lope springen en meezingen


Posted by magrec on May-21-2002 10:29:

Vanaf mijn 16e mocht ik voor hey eerst pas echt naar een disco op zaterdag en dat heb ik ongeveer 5x gedaan en sindsdien ook nooit meer in een boerendisco/skihut geweest ik ben niet iemand die gaat drinken om dat het dan alleen maar leuk is dus mij zul je er echt niet zo snel zien...misschien met een vrijgezellenavond ofzo maar nee anders niet.....


Posted by Dj Lex on May-21-2002 12:40:

Vind het niet echt gezellig. Die muziek spreekt me helemaal niet aan ook niet als ik bezopen ben


Posted by Jappio on May-21-2002 13:29:

me gaat nie naar de skihut, zeker niet in rotterdam.. publiek is lomp daarzo (werd bij een maat van me een pilletjuh in zn bierie geflikkerd) uitsmijters zijn triest (maatje gaf m 50 cent (ja goeie oude tijd), vond die k*tturk te weinig en gooide het terug naar zn hoofd (waarna die dus nie dat maatje van me raakte maar een vrouwtje dat er ook nie echt blij mee was )) en dan hou ik al helemaal nie van die muziek.. Zeer irritant..

Overigens.. in Lloret vorig jaar was het altijd wel goed toeven in dat soort barretjes (Brasilia.. laat je hoooeerren!), aardige mensen daar (Ollanders!) Geen opdringerige buitenlanders.. Veel gratis drank van de eigenaar.. en bovendien (das nog t mooiste ) veel gewillige mooie VROUWEN!! (die je dan weer miste in collossos enzo.. Denk aan: 2 vrouwkes, 15 gasten)

nou ja whatever.. Skihut in Nederland sux

jezus wat een hoop haakjes en puntjes gebruik ik...


Posted by DjSuez on May-21-2002 14:54:

quote:
nou ja whatever.. Skihut in Nederland sux


heej, jappio, wat is da nou, k dacht dat je aan mijn kant stond...


Posted by Jappio on May-21-2002 15:20:

quote:
Originally posted by DjSuez


heej, jappio, wat is da nou, k dacht dat je aan mijn kant stond...


Lol.. ik was altijd degene in de klas die nie naar de skihut wilde hehe.. ik was voor HOLLYWOOD ghehe

Neej DjSuez.. dit x deel ik je standpunt nie.. (hoewel ik eigenlijk nog nooit in de grote skihut ben geweest,, maar ja, dat wil ik eigenlijk nog ff zo houden ) laters


Posted by @ddicted on May-21-2002 16:05:

Als Brabander heb ik zelfs een hekel aan carnaval, zegt genoeg dus, dit is dus nog erger.


Posted by John on May-21-2002 16:20:

ik ben nog nooit in de skihut geweest
niet echt behoefte aan eigenlijk... af en toe zon nummertje met carnaval kan geen kwaad (sommige wel trouwens), maar daar houdt et dan bij op...


Posted by TranceFool on May-21-2002 16:30:

quote:
Originally posted by Jappio


Overigens.. in Lloret vorig jaar was het altijd wel goed toeven in dat soort barretjes (Brasilia.. laat je hoooeerren!), aardige mensen daar (Ollanders!) Geen opdringerige buitenlanders.. Veel gratis drank van de eigenaar.. en bovendien (das nog t mooiste ) veel gewillige mooie VROUWEN!! (die je dan weer miste in collossos enzo.. Denk aan: 2 vrouwkes, 15 gasten)


Das idd heeeeel erg kewl daarzo.....

En weer een meter bier voor rotttuuuuuhrdam laat je horrruuuuhhhh!!!!


Posted by Sandman on May-21-2002 16:45:

De muziek vind ik wel lache.... die meezingers etc..

Maar de "club" zelf ....neeeehhhh

Is wel lache om een keetje op vakantie te draaien.



Sandman


Posted by Kamaya on May-21-2002 17:33:

Skihut muziek vind ik echt verschrikkelijk. De mensen die in zo'n tent komen vinnik ook maar niks en zelfs als ik helemaal lam ben vind ik er nog niks aan.

Ik ga er dus gewoon nooit heen.


De groeten.


Posted by moogwai on May-21-2002 18:03:

Bij ons in het dorp hebben ze ook een "skihut" dus daar kom ik ook regelmatig .... ik kom daar eigenlijk ook alleen op met bekenden te lullen... meestal vertoef ik dan in de andere zaal waar je gewoon top 40 draaien (wat ik ook al behoorlijk erg vind).. maar je moet iets op de vrijdag

Maar goed.. in zo'n skihut hou ik het echt niet langer vol als een half uur uit.. dan ben ik het echt zat.. veel te druk, veel te heet, grote kans op je shirt vol bier, etc. 1x in de maand is al te veel...


Posted by rellivisit on May-21-2002 18:09:

quote:
Originally posted by @ddicted
Als Brabander heb ik zelfs een hekel aan carnaval, zegt genoeg dus, dit is dus nog erger.


En dan komt er nog een of andere halve zool op het idee om een Yeti Bar in Tilburg neer te zetten

En carnaval is aan mij ook niet echt besteed. Al is het nog altijd beter als thuiszitten.


Posted by TimeportE on May-21-2002 18:36:

ben der 1 keer geweest maar dat was dan ook met schoolfeest toen hadden ze de drie gezusters (+ trance keldertje wat opzich wel redelijk te doen is), het griet en de ski hut afgehuurt.. was wel leuk toen, maar normaal ga ik der nooit heen..
mijn vrienden (sommige) vinden trouwens die muziek helemaal het einde.. hebben al die cds etc, en als je dan met ze op vakantie gaat krijg je iedere keer dat weer te horen..


Posted by @ddicted on May-21-2002 18:45:

quote:
Originally posted by rellivisit


En dan komt er nog een of andere halve zool op het idee om een Yeti Bar in Tilburg neer te zetten

En carnaval is aan mij ook niet echt besteed. Al is het nog altijd beter als thuiszitten.


yeti bar, villa fiesta --) allemaal waardeloos

Thuiszitten mee carnaval doe ik ook nie, ik ga gewoon skien. En NIET apres skien


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.