TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- WK Pool
Pages (3): « 1 [2] 3 »


Posted by mido on Jun-01-2002 12:55:

willen jullie wel over trance blijven praten. Want het is tenslotte een trance forum.


Posted by DJ Bazz on Jun-01-2002 20:56:

quote:
Originally posted by mido
willen jullie wel over trance blijven praten. Want het is tenslotte een trance forum.


mot je de mods maar op aan gaan spreken...

ok hier ff de stand:

1 2 gerdinand kolkman 120 0 120
2 1 Raoel Gonzales 100 10 110
3 2 SnuggLe is de Bom 100 0 100
2 Tom Lemmens 100 0 100
5 2 Wouter-Tim Burgler 90 0 90
6 2 Joost Amory 70 0 70
2 Relli Visit 70 0 70
8 2 DJ Bazz 40 0 40
2 Steven Goudart 40 0 40
2 Lucas Timmermans 40 0 40
1 Jurian Boerkamp 30 10 40
1 Jasper Gerritsen 30 10 40

nog maar op een teleurstellende 8ste plek, maar mijn voorspellingstalenten zullen het ongetijfeld goed hebben met de volgende wedstrijden


Posted by Jappio on Jun-02-2002 09:00:

hmm hoezo spectaculaire duikeling in het klassement


Posted by New Wave on Jun-02-2002 11:56:

Ik vroeg wat volgens mij..........

KAN IK EM NOG AANMELDEN EN WAAR?!?!?!?


Posted by Opti on Jun-02-2002 12:02:

kut


ben vergeten team te maken enzow


Posted by New Wave on Jun-02-2002 12:04:

quote:
Originally posted by Optimus
kut


ben vergeten team te maken enzow


AAAAAAAAAAGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRR waar is die site waar je je ken aanmelden?


Posted by Opti on Jun-02-2002 12:06:

kijk dan op de 1e post van deze thread kneus!

iets van www.wk-voetbal.nl geloofik


ha nerd, je kan niet meer insfchrijven, je ken wel onder mijn naam spelenm als je wil


Posted by raoel on Jun-02-2002 20:56:

Het WK verloopt tot nu toe erg gaaf.
Mooie wedstrijden, best veel goals en ook zo nu en dan al een mooie goal.
IK STA BOVENAAN in de poel !!!!!!!


Ow en voor DJ Bazz
Jij hebt een finale voorspelt die niet mogelijk is
Argentinie - Frankrijk kan geloof ik niet.

Volgens welk schema je ook speelt, 1e in de poule, 2e in de poule.
Ze konden elkaar nooit in de finale treffen.

Moet toch iets te zeiken hebben.


Posted by Opti on Jun-02-2002 21:13:

quote:
Originally posted by raoel

Ow en voor DJ Bazz
Jij hebt een finale voorspelt die niet mogelijk is
Argentinie - Frankrijk kan geloof ik niet.

Volgens welk schema je ook speelt, 1e in de poule, 2e in de poule.
Ze konden elkaar nooit in de finale treffen.

Moet toch iets te zeiken hebben.


klopt zij kunnen niet tegen elkaar in de finale, zij komen elkaar al eerder tegen.

En New Wave speelt op mijn naam verder, dus als je mijn naam ergens onderaan ziet bungelen niet zeuren dat ik zo laag sta


Posted by DJ Bazz on Jun-03-2002 09:11:

quote:
Ow en voor DJ Bazz
Jij hebt een finale voorspelt die niet mogelijk is
Argentinie - Frankrijk kan geloof ik niet.


damned, heb niet op het wedstrijdschema gelet, ik vond hen gewoon de sterkste 2 landen.

maar goed, ik ben wel in the winning mood, gister hoogste dagscore van onze league, 180 punten
nu sta ik nog 2de, nog 20 puntjes te gaan voor de eerste plek


Posted by Lemming on Jun-03-2002 18:15:

Gaat lekker met mij, ik zak en ik zak en ik zak en ik zak.... Maar ik kom vast wel es terug hoor


Posted by Jappio on Jun-03-2002 20:36:

1 1 Raoel Gonzales Blanco 70 130 310
2 5 Relli Visit 100 120 290
3 2 DJ Bazz 60 180 280
2 SnuggLe is de Bom 60 120 280
5 6 Jasper Gerritsen 100 130 270
2 gerdinand kolkman 50 100 270
7 8 Joost Amory 100 90 260
8 9 Wouter-Tim Burgler 100 60 250
9 6 Tom Lemmens 70 70 240
10 10 Jurian Boerkamp 100 80 220
11 11 Steven Goudart 100 70 210
12 12 Lucas Timmermans 70 60 170


de nieuwe stand.. aardig spannend of nie eej


Posted by Lemming on Jun-04-2002 21:08:

1 1 Raoel Gonzales Blanco 40 70 350
2 5 gerdinand kolkman 50 50 320
3 DJ Bazz 40 60 320
2 Relli Visit 30 100 320
5 9 Tom Lemmens 70 70 310
8 Wouter-Tim Burgler 60 100 310
5 Jasper Gerritsen 40 100 310
3 SnuggLe is de Bom 30 60 310
9 7 Joost Amory 40 100 300
10 10 Jurian Boerkamp 40 100 260
11 11 Steven Goudart 30 100 240
12 12 Lucas Timmermans 10 70 180


Joo gas erop, hoogste dagscore Niet dat er ernstig hoog is gescoord deze ronde maargoed ik sta toch weer mooi 5e


Posted by TimeportE on Jun-04-2002 21:25:

mm wk poule.. weet ik nix van, zal mijn moeder wel weer ingevuld hebben, wat irritant toch weer!
en dan ook nog mijn naam gebruiken..


Posted by WTB on Jun-05-2002 10:37:

He gastjes, kunnen jullie nog op die pagina komen van www.wk-voetbal.nl ? Ik niet namelijk want ik wordt telkens naar een of andere internetman.nl pagina geloodst. Is dit tijdelijk en heeft het met de drukte te maken of hebben die gastjes van wk-voetbal.nl hun abonnement bij hun ISP niet betaald?

WTB.


Posted by TimeportE on Jun-05-2002 10:41:

quote:
Originally posted by WTB
He gastjes, kunnen jullie nog op die pagina komen van www.wk-voetbal.nl ? Ik niet namelijk want ik wordt telkens naar een of andere internetman.nl pagina geloodst. Is dit tijdelijk en heeft het met de drukte te maken of hebben die gastjes van wk-voetbal.nl hun abonnement bij hun ISP niet betaald?

WTB.

dit krijg ik
quote:
Indien deze pagina verschijnt is het maximaal aantal bezoekers op WK Voetbal bereikt. De duizenden bezoekers die tegelijkertijd binnen enkele seconden de website proberen op te vragen zorgen voor een maximaal aantal toegelaten connecties. Helaas is dit de enige optie om WK Voetbal in de lucht te houden.
Probeert u het later nog eens.

Excuses voor het ongemak.
Voor op- of aanmerkingen of vragen mailt u naar:


Posted by WTB on Jun-05-2002 19:00:

quote:
Originally posted by TimeportE

dit krijg ik


Bedankt, dat is duidelijk ik kreeg niet zo'n boodschap trouwens toen ik er niet op kwam. Ik kon er nu wel weer op komen dus ik zal ff de stand hier posten:

1 1 Raoel Gonzales Blanco 90 40 440
2 2 gerdinand kolkman 90 50 410
3 5 Wouter-Tim Burgler 80 60 390
4 5 Tom Lemmens 60 70 370
5 2 Relli Visit 40 30 360
6 9 Joost Amory 50 40 350
5 SnuggLe is de Bom 40 30 350
8 11 Steven Goudart 90 30 330
2 DJ Bazz 10 40 330
10 5 Jasper Gerritsen 0 40 310
11 10 Jurian Boerkamp 40 40 300
12 12 Lucas Timmermans 70 10 250

WOW, ik ben gestegen! Naar de derde plaats maar liefst terwijl ik een paar dagen terug nog negende stond. Wat is de TA-naam van 'Raoel Gonzales Blanco' trouwens?

WTB.


Posted by TimeportE on Jun-05-2002 19:08:

quote:
Originally posted by WTB
Wat is de TA-naam van 'Raoel Gonzales Blanco' trouwens?

mmm raoul misschien


Posted by DJ Bazz on Jun-05-2002 19:40:

damn gezakt van de 2 naar de 9e plek
het zat me ook niet mee door de VS en Ierland


Posted by Lemming on Jun-10-2002 00:03:

1 2 gerdinand kolkman 90 80 630
2 2 Tom Lemmens 70 40 610
1 Raoel Gonzales Blanco 40 50 610
4 4 Wouter-Tim Burgler 100 50 600
5 4 Jasper Gerritsen 90 60 590
6 7 Relli Visit 70 40 550
7 6 DJ Bazz 40 20 530
8 7 Joost Amory 40 50 520
9 10 Steven Goudart 70 40 510
9 SnuggLe is de Bom 40 50 510
11 11 Jurian Boerkamp 40 50 460
12 11 Lucas Timmermans 20 90 440



ziet er netjes uit, tweede plaats is er alweer, gaat toch wel aardig


Posted by rellivisit on Jun-10-2002 09:58:

Zolang ik nie onderaan sta vinnik het goe. Mijn hapertse dorpsgenoot gun ik het natuurlijk van harte die koppositie. Hapert boert goed in de wk-poule. Let's kick some assssss Raoel.


Posted by WTB on Jun-10-2002 17:58:

Joepiejeee, ik sta eerste!!! Twee dagen achter elkaar had ik de hoogste dagscore van de poule met honderd punten en dit heeft mij gebracht tot deze schitterende prestatie, kijk maar goed jongens en meisjes :

1 4 Wouter-Tim Burgler 100 100 700
2 2 Raoel Gonzales Blanco 80 40 690
3 1 gerdinand kolkman 30 90 660
4 2 Tom Lemmens 20 70 630
5 5 Jasper Gerritsen 30 90 620
6 9 Steven Goudart 90 70 600
7 DJ Bazz 70 40 600
6 Relli Visit 50 70 600
9 8 Joost Amory 50 40 570
10 9 SnuggLe is de Bom 40 40 550
11 11 Jurian Boerkamp 30 40 490
12 12 Lucas Timmermans 30 20 470

Ik sta in het 'algemeen klassement' slechts 952 overigens dus het luisteren naar trance zal de voetbalkennis wel geen goed doen (maar ja dat heeft ook geen prioriteit he)

WTB.


Posted by rellivisit on Jun-10-2002 20:06:

Ik heb alle vertrouwen in m'n dorpsgenoot


Posted by Lemming on Jun-14-2002 15:25:

1 2 Tom Lemmens 130 110 1010
2 3 gerdinand kolkman 120 80 980
3 1 Wouter-Tim Burgler 50 60 940
4 4 Raoel Gonzales Blanco 50 40 900
5 5 DJ Bazz 80 50 840
6 7 Jasper Gerritsen 80 90 830
7 10 Steven Goudart 110 40 820
8 7 Relli Visit 50 60 800
9 5 SnuggLe is de Bom 30 60 790
10 9 Joost Amory 50 60 780
11 11 Jurian Boerkamp 90 60 740
12 11 Lucas Timmermans 40 70 690

Dit vind ik toch wel een mooie stand zo


Posted by WTB on Jun-26-2002 17:48:

Ja, hier is 'ie weer, opgespit en wel: de wk-poule thread. En omdat ik weer eerste van de TA-poule sta zal ik 'm weer even posten:

1 2 Wouter-Tim Burgler......90 80 1190
2 1 Tom Lemmens..............0 40 1130
3 3 gerdinand kolkman.......45 40 1125
4 8 SnuggLe is de Bom.......45 40 955
5 4 DJ Bazz..................0 40 940
5 4 Raoel Gonzales Blanco....0 00 940
7 6 Steven Goudart...........0 40 920
7 6 Relli Visit..............0 40 920
9 9 Jasper Gerritsen.........0 00 870
10 10 Jurian Boerkamp........0 40 860
11 11 Joost Amory............0 00 840
12 12 Lucas Timmermans......45 40 835


Deze ronde de maximale score behaald want ik had de finale Duitsland - Brazili� goed voorspeld! In de totaalstand sta ik 166e en als Brazili� wint zal dat nog wel wat hoger worden ook, jammer dat alleen de nr 1 een prijs krijgt want dat zit er helaas niet meer in.

WTB.


Pages (3): « 1 [2] 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.