TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- The results!!!!!!!
Pages (2): « 1 [2]
Gefeliciteerd gasten.....mijn 1 en 2 zijn ook de 1 en 2 in de uitslag
. Had ook niet verwacht dat ik bij de top 3 zou zitten
. Verder denkik dat dit wel een goed team is 
gefeliciflapstaart mannen maak er iets moois van
maar nu dat henkie mod af is hoop ik nog wel dat ie het holland forum blijft bezoeken
Nais nais 
Gefelciteerd gasten...
Nu ff het moderatorschap nieuw leven in blazen 
Congratz..
Congratz manne,2 van degenen die ik gestemd heb,derde was LT,jammer dat die t niet is geworden.
Magoed,je kunt ook niet al t onkruid in 1 keer uit de weg ruimen,das t nadeel van mij,ik wil altijd weer teveel
Snik snik..lijkt zo wel alsof er niemand op me gestemt heeft.
Want enkele mensen zeggen dat de nr. 1 en 2 ook hun nr. 1 en 2 waren. dank je!
LIjkt wel of ik steekpenningen hebt gebruikt zo ofoz!
Greetz,
SnuggLe
henkie is toch uberhaupt al pleite? kan ik wel mod worden van de chillout e.d.

| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus henkie is toch uberhaupt al pleite? kan ik wel mod worden van de chillout e.d. |
| Originally posted by New Wave "Hey swamper, me and my hoerenfriends (WOW their are lots of hoeren here at TA) would like to have a hoeren-forum, could you arrange that" HOER |

He rukkers, ik had ook ! stem en sta niet in het eindtotaal. Wat een achterlijk zooi hier op TA!!
Maar wel kewl dat de 3 grootste nerds het geworden zijn. 
Super mannen! 8-)
van harte mannen! heel erg relaxt dit!

| Originally posted by Remy D Maar wel kewl dat de 3 grootste nerds het geworden zijn. |
)
| Originally posted by Remy D He rukkers, ik had ook ! stem en sta niet in het eindtotaal. Wat een achterlijk zooi hier op TA!! Maar wel kewl dat de 3 grootste nerds het geworden zijn. |
ik ben ook nerd!
waarom heb ik niet gewonnen dan?

Re: The results!!!!!!!
| Originally posted by magrec Ik ga ervan uit dat blik/petrus/snuggle contact nemen met swamper...ik denk dan vooral aan blik omdat hij nu ook nog steed mod is... |

Re: Re: The results!!!!!!!
| Originally posted by Blik ehh nee, dat mogen jullie doen ![]() JODEN JODEN!!!!!!! |
Re: Re: Re: The results!!!!!!!
| Originally posted by Donna Goh wat fijn dat mede-ta's blik zo'n goede mod vonden |
Re: Re: Re: The results!!!!!!!
| Originally posted by Donna Goh wat fijn dat mede-ta's blik zo'n goede mod vonden |

OK, de wijzigingen zijn doorgevoerd dus mocht je op- of aanmerkingen hebben gooi t eruit dmv PM.
We moeten nml ff wat veranderingen plaatsvinden.
We komen 1 dezer dagen nog wel met wat voorstellen ofzo (denk ik)
Re: Re: Re: Re: The results!!!!!!!
| Originally posted by Blik ja h� en ik heb het trouwens al geregeld, nu moet swamper het alleen nog ff lezen.... en bedankt trouwens dat je mij onkruid noemt Donna, dat zal ik zeker in me hoofd houden als er iets gebeurt, want Petrus mag dan wel je maatje zijn, maar nu hij een mod is zul jij je alleen maar meer moeten gedragen tegenover mij...... dus bedankt h� ![]() ***Test***Test*** LOL |
Re: Re: Re: Re: Re: The results!!!!!!!
)
| Originally posted by Donna Blikkie,je snapt nog niet echt veel van me he? Of iemand nu me mate is of niet,boeit me in een discussie vrijwel niets. En ik gedraag me prima tegenover jou,dat ik mn eigen mening uit over je,en je gedrag vaak behoorlijk sukkelig vind heeft niets met t moderatorschap te maken... En daarbij gebruik ik geen scheldwoorden of what so ever,dus wat is nouw je point hey? |
)
Hmnee,swampie gooit m r maar fijn af,sigjes en atavartjes vinnik allemaal lb
Ennuh,sorry als ik je gevoelentjes gekwetst heb met t woord onkruid

Kom op mensen, even rustig aan (Donna / Blik...). Blik, even rustig aan als moderator....
De resultaten zijn nu al wel een tijdje bekent, dus ik close deze thread. Ik wil ook niet dat discussies uit de hand gaan lopen.
Greetz,
SnuggLe