TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party
Pages (16): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »

Posted by TimeportE on May-26-2002 08:18:

nice.. en een website door wie word die gemaakt want dan kun je die onder je nieuwe flyer zetten (deze is nie echt super mooi, sorrie )
wie's der expert in webpages maken, john zijn pages zijn wel altijd l33t! en dat naar huis brengen gedoe, kom op we gaan gewoon hangen op het station!

Posted by magrec on May-26-2002 08:38:

quote:
Originally posted by TimeportE
nice.. en een website door wie word die gemaakt want dan kun je die onder je nieuwe flyer zetten (deze is nie echt super mooi, sorrie )
wie's der expert in webpages maken, john zijn pages zijn wel altijd l33t! en dat naar huis brengen gedoe, kom op we gaan gewoon hangen op het station!

Ja hehe jammer dat het dan niet op een zaterdag is lekker rellen op zondag (drom is het ook 4:00....tis zo gristelijk als de pest)

Posted by New Wave on May-26-2002 10:34:

quote:
Originally posted by magrec

Ja hehe jammer dat het dan niet op een zaterdag is lekker rellen op zondag (drom is het ook 4:00....tis zo gristelijk als de pest)

Het beleid verschilt per gemeente, ook in veel niet christelijke dorpen/steden mogen discotheken maar tot 4 uur open.
Tis idd fet christelijk, daaronm zeg ik altijd "retourtje EO-centrum" als ik een treinkaartje koop

Posted by Subsonik on May-26-2002 10:46:

AAH! Zieter flex uit , wil er ook supergraag heen , maar kben 17 en zit dus met vervoers probleempje , misschien kan ik met iemand uit Rotterdam meerijden???? (of uit die omgeving, ik woon op de grens van Brabant/Zuid-holland/Zeeland

KANNIK MET IEMAND MEERIJDEN???!!!

zo dat is ff omde aand8 te trekken als iemand deze pagina zit te leze

Posted by Opti on May-26-2002 10:59:

tis pas over paar maandjes joh, nog niet druk daarom maken

Posted by Kamaya on May-26-2002 11:38:

quote:
Originally posted by New Wave
De leeftijd is geen probleem, als je toch twijfeld en je ziet er uit als een kind van 13 dan stuur je maar effe je pic naar mij....dan zetten we die op de zwarte lijst

OK, dan maak ik me geen zorgen, ik denk dat die foto niet echt nodig is.....

Ik weet bijna 100% zeker dat ik kom, moet het nog even uitzoeken kwa slapen/terugreizen shit, en ik moet natuurlijk niet zijn doodgegaan op Nature One ofzo....

Ik kijk er naar uit!!!!

Posted by franzelare on May-26-2002 11:55:

nou ik ga het in mijn agenda zetten dan kom ik wel !!

lijkt me een lachuh feesie

Posted by Jappio on May-26-2002 19:01:

kut.. me is op vakantie baal er van, had graag gekomen! Volgend jaar maar nie op vakantie denk ik.. ik mis zo veels te veel leuke feestjuhs

Posted by DjSuez on May-26-2002 22:37:

sorry, erg relaxed feestje lijkt me het, en ik woon op kamers in wageningen, dus ideaal, maar 9 augustus is een btje een shitdatum...10 augustus is de dance parade...en daar ga ik zekers van de partij zijn!! Timeport..ga je misschien in wageningen studeren?Doen! is erg flex daar, studeer er zelf ook

Posted by TimeportE on May-27-2002 06:50:

quote:
Originally posted by DjSuez
Timeport..ga je misschien in wageningen studeren?Doen! is erg flex daar, studeer er zelf ook

nee ik heb nu ongeveer kans om in 3 steden ingeloot te worden (kunnen natuurlijk alle steden zijn maar de meeste kans op deze).. eindhoven (als ik niet word ingeloot), maastricht of groningen (bij inloting)

Posted by DjSuez on May-27-2002 10:03:

quote:
nee ik heb nu ongeveer kans om in 3 steden ingeloot te worden (kunnen natuurlijk alle steden zijn maar de meeste kans op deze).. eindhoven (als ik niet word ingeloot), maastricht of groningen (bij inloting)

ook leuk!

als je maar op jezelf woont, dan is alles groot feest

Posted by New Wave on May-27-2002 10:05:

heyman, waar je woont dat doe je maar in een PM....stay effe on topic graag...... of er moeten mensen kunnen blijven pitten de 9de, dan is het goed.....

Posted by total woot on May-27-2002 16:12:

quote:
Originally posted by Remy D
Ehmm mag je daar ook pillen gebruiken. Want ik wil dan misschien mijn eerste pilletje gaan nemen. Want normaal ga ik alleen naar kroegen. Ohja ik ben trouwens nieuw hier. Mag ik dan wel al op zo'n ta feest komen?? Verder heb ik ook wel eens mensen op een feest met een TA shirt gezien. Dat zag er echt heel vet uit. Maar zo'n shirt krijg je zeker niet zomaar. Dan moet je zeker hier een soort of leider ofzo zijn.

Naja iedergeval hoop ik hier een leuke tijd te hebben.

voor zover ik het begrepen heb moet je stiekum een pilletje slikken want anders gooit de bewaking je er zo weer uit! (t is ook mijn eerste keer, zullen we hem delen?).
Die shirts heb ik ook weleens gezien, maar volgens mij moet je dan echt belangrijk zijn

ps. count me in enneh betekent dit dat we niet naar six flags gaan met zn allen??

Posted by TimeportE on May-27-2002 18:03:

quote:
Originally posted by total woot

voor zover ik het begrepen heb moet je stiekum een pilletje slikken want anders gooit de bewaking je er zo weer uit! (t is ook mijn eerste keer, zullen we hem delen?).
Die shirts heb ik ook weleens gezien, maar volgens mij moet je dan echt belangrijk zijn

ps. count me in enneh betekent dit dat we niet naar six flags gaan met zn allen??

misschien is jou post ook gedeeltelijk sarcastisch bedoelt maar uuh... het zou zeg maar remy's pilletje nie zijn!

Posted by total woot on May-27-2002 18:37:

dus..... en ik maar denken dat het sarcasme er vanaf droop...
volgende keer dus nog beter mn best doen

Posted by basvh on May-27-2002 19:53:

quote:
Originally posted by DjSuez
..ga je misschien in wageningen studeren?Doen! is erg flex daar, studeer er zelf ook

een hele goede vriendin van mij gaat daar studeren, dus als je haar scoort heb je ruzie met mij

Posted by New Wave on May-27-2002 22:02:

quote:
Originally posted by basvh

een hele goede vriendin van mij gaat daar studeren, dus als je haar scoort heb je ruzie met mij

Ik zit zelf in Ede op school en ken veel te veel mensen uit Wageningen.
Geef effe der naam, misshcienkom ik der een keer tegen

Ook een helel goede vriendin mag zelf weten wie ze pakt, dus stel je niet aan, meneer de pooier

Posted by DjSuez on May-27-2002 22:38:

wageningen is cool, en geef idd es ff der naam, en welke studie ze gaat doen...ik heb al een paar van de nieuwe voeding-studentes gezien, en die zijn zeer mooi! (en ouder dan mij nog... ) maar in principe hadden er best mensen kunnen blijven pitten, tis alleen een probleem dat k er zelf niet ben, dusssss...

Posted by TimeportE on May-28-2002 07:50:

quote:
Originally posted by basvh

pas op. bas is lang!

Posted by New Wave on May-28-2002 09:26:

quote:
Originally posted by TimeportE

pas op. bas is lang!
]

En wat wil je daar mee zeggen?

Posted by kolkiewolkie on May-28-2002 09:36:

quote:
]

dat vroeg ik me ook al af... kijk als ie nou lang EN breed was dan was het wat anders

Posted by TimeportE on May-28-2002 09:38:

quote:
]

dat ie lang is

maar zoals je zei, back to topic (kom je daar wel eens new wave, in die tent? beetje gezelli tent met goed geluid en wat geinige lichtjes of is het een cafe of zo iets .. ??)

Posted by New Wave on May-28-2002 09:51:

Ik ben er nog nooit geweest
Het is geen kroeg......zal wel leuk zijn, geen lasers enzo..je hebt het nog wel over Ede

Posted by TimeportE on May-28-2002 10:07:

quote:
Het is geen kroeg......zal wel leuk zijn, geen lasers enzo..je hebt het nog wel over Ede

nee lasers had ik ook nie verwacht! .. iemand kan wel zijn laserpen meenemen dan neem ik mijn 48 kanten nep kristal mee .. schijn de laser in het kristal = lasershow

Posted by magrec on May-28-2002 13:05:

lol ik ben ook lang en toch zal niemand bang vanmij worden

Pages (16): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »