TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Olympische spelen
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »

Posted by Jakhira on Aug-09-2008 16:49:

quote:
Originally posted by djcresto
op de olympics interesseert iedereen zich ook plots in zwemmen, atletiek en turnen.

Turnen is pedofilie voor lafaards

Posted by djcresto on Aug-09-2008 17:18:

quote:
Originally posted by Gladius
badminton op bbc gert =)

ah kut gemist Niet thuis. Volgende weekend normaal ook enkele uitzendingen met badminton op sporza.

Wielrennen was wel vet. Wat deed die Cancellara daar nog? Nie normaal

Posted by Gladius on Aug-09-2008 18:12:

iemand toevallig die eerste goal van de vrouwenvoetbalmatch Noorwegen-Nieuw Zeeland gezien? damn, alles in ��nen tijd en dan zalig binnengekopt. oenaasj!

Posted by FCB_Fanatic on Aug-10-2008 10:59:

net de finale gezien van de 400 meter wisselslag, zwemmen (herhaling)

wreed spannend

Posted by djcresto on Aug-10-2008 11:02:

straks 2e match van de jonge duivels. Om 16u15 het Redeem team tegen China

Posted by MikeVee on Aug-10-2008 11:58:

owla, de duivelkes staan al 1-0 voor

Posted by Jasperovitsj on Aug-10-2008 12:19:

Niet dat ze zo schitterend spelen, maar dat maakt uiteindelijk niks uit. Na het onterechte puntenverlies tegen Brazili� telt hier alleen de overwinning, maakt niet uit hoe.

Posted by Real on Aug-10-2008 13:56:

Twas maar een plat matchke, gelukkig pakken die Chinezen twee keer rood... Wat is dat toch met steeds die lange bal richting Mirallas?

Posted by FCB_Fanatic on Aug-10-2008 21:39:

man man man, ik heb mij serieus zitten ergeren aan die beloften zenne. Wat was mij dat voor een flauwe prestatie, zelfs tegen 9 man trok het op niet veel. Ergste van de hoop was nog Haroun, wat die in die selectie doet snap ik totaal niet ... compleet onbekwaam. Van al de passes die hij heeft gegeven is er volgens mij geen enkele aangekomen.

Nu gaat ook nog eens Kompany terug naar Hamburg, is toch weer al ne speler minder waarop ze kunnen rekenen

Posted by Gladius on Aug-10-2008 21:45:

inderdaad, ik heb me vandaag ook zitten te ergeren, zoveel slechte passes.

Posted by E-motion_error on Aug-10-2008 22:31:

Vandaag telde alleen de overwinning en die hebben ze behaald, de manier waarop doet er niet toe.

Posted by FCB_Fanatic on Aug-10-2008 22:49:

quote:
Originally posted by E-motion_error
Vandaag telde alleen de overwinning en die hebben ze behaald, de manier waarop doet er niet toe.

true, maar het is veelzeggend voor het Belgisch voetbal dat zelfs tegen negen man nauwelijks een vlotte combinatie op de mat kan worden gelegd, dat er nauwelijks inzet en overgave is om een tweede of derde doelpunt te maken ... Ze mogen van geluk spreken dat China vrij zwak was, en dat ze tegen negen man kwamen te staan.

Hopelijk nemen ze het woensdag niet te makkelijk op, met die 5-0 van Nieuw-Zeeland in het achterhoofd ... en omdat ze genoeg hebben aan een gelijkspel. Het zou slecht kunnen aflopen.

Posted by Jasperovitsj on Aug-10-2008 22:57:

Tegen Brazili� hebben ze wel heel sterk gespeeld, dus wacht gewoon nog even met het gekap tot ze er effectief uitliggen. Zoals E-motion Error zegt, na het d�b�cle tegen Brazili� telde vandaag alleen maar de overwinning, hoe maakte nu eens niks uit...

En De Sart is VDE niet, nog een belangrijk detail

Posted by FCB_Fanatic on Aug-10-2008 23:20:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Tegen Brazili� hebben ze wel heel sterk gespeeld, dus wacht gewoon nog even met het gekap tot ze er effectief uitliggen. Zoals E-motion Error zegt, na het d�b�cle tegen Brazili� telde vandaag alleen maar de overwinning, hoe maakte nu eens niks uit...

En De Sart is VDE niet, nog een belangrijk detail

De match tegen Brazili� heb ik niet kunnen volgen aangezien ik aan't werk was. Maar tegen een ploeg die wilt voetballen is het altijd makkelijker om ook zelf wat te voetballen veronderstel ik, vandaar het feit dat ze toen ook niet slecht voor de dag kwamen. Vandaag hadden ze gewoon tegen 9 man er meer moeten uithalen. Er zat totaal geen diepgang en snelheid in het spel, steeds werd er lateraal gespeeld. Deze ploeg heeft het in zich om toch snel combinatievoetbal op de mat te brengen. Als ze dat even deden zouden die openingen er wel gekomen zijn. Maar goed, tzal wel een kleine offday geweest zijn ... de passing was vandaag niet echt accuraat

En De Sart is idd geen VDE, maar een toptrainer vind ik het toch ook niet. Vooral zn wissels snapte ik niet echt. Martens eruit is mogelijk nog te begrijpen, die had het in de eerste match ook al moeilijk met de hitte. Maar dat hij Haroun er niet afhaalt is onbegrijpelijk, die was totaal nergens, kreeg echt niets bij elkaar gevoetbald. Ik zou die er toch hebben afgehaald voor Vandenborre. Dat hij er tegen 9 man Mirralas uithaalt voor Vadis, een VM, snap ik trouwens ook niet echt. Getuigd imo niet echt van veel lef, op dat moment speelde Belgi� eigenlijk zonder spits tegen 9 man (Dembele vind ik persoonlijk geen pure aanvaller).

Posted by Jasperovitsj on Aug-10-2008 23:39:

Mirallas gaat de man zijn die het de komende match(en) gaat moeten doen, dus toch logisch dat hij nu wat rust krijgt? Die jongen verbruikt waanzinnig veel energie in een wedstrijd, en het zou jammer zijn dat hij op de sleutelmomenten te vermoeid is om zijn rol waar te maken. Stijn De Smet was blijkbaar ook licht geblesseerd, dus daarom dat er geen nieuwe spits in Mirallas' plaats kwam denk ik. En ze stonden al 2-0 voor, dus veel risico hoefden ze toch niet meer te nemen. En met de manier waarop de Chinezen zich als botte beenhouwers begonnen te gedragen kan ik wel snappen dat de Duivels ook niet meer te intensief op zoek gingen naar meer doelpunten.

Nu ja, het is wel een feit dat ze het in eventuele kwartfinales wel h��l moeilijk gaan krijgen tegen eender welke tegenstander als ze zo spelen als vandaag. Maar ik verwacht dat ze hun niveau nog wel wat kunnen opkrikken

Posted by FCB_Fanatic on Aug-11-2008 00:06:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Mirallas gaat de man zijn die het de komende match(en) gaat moeten doen, dus toch logisch dat hij nu wat rust krijgt? Die jongen verbruikt waanzinnig veel energie in een wedstrijd, en het zou jammer zijn dat hij op de sleutelmomenten te vermoeid is om zijn rol waar te maken. Stijn De Smet was blijkbaar ook licht geblesseerd, dus daarom dat er geen nieuwe spits in Mirallas' plaats kwam denk ik. En ze stonden al 2-0 voor, dus veel risico hoefden ze toch niet meer te nemen. En met de manier waarop de Chinezen zich als botte beenhouwers begonnen te gedragen kan ik wel snappen dat de Duivels ook niet meer te intensief op zoek gingen naar meer doelpunten.

Nu ja, het is wel een feit dat ze het in eventuele kwartfinales wel h��l moeilijk gaan krijgen tegen eender welke tegenstander als ze zo spelen als vandaag. Maar ik verwacht dat ze hun niveau nog wel wat kunnen opkrikken

Op die manier valt die wissel natuurlijk te verantwoorden, maar ik zou hem zelf niet hebben gedaan. Mirallas kan het vertrouwen wel gebruiken voor de komende matchen, want zoals je zelf zegt gaat veel van hem afhangen (en ik had nu eenmaal graag wat meer goals gezien, het zou de match toch nog een beetje kleur hebben gegeven). De Smet was een alternatief indien fit (hoewel het ook geen echte spits is natuurlijk), maar da's nu natuurlijk geen optie meer aangezien hij huiswaarts is gekeerd.

Posted by djcresto on Aug-11-2008 06:08:

Kompany blijft bij de selectie. Das toch een goeie zaak om wat rust te brengen in het team. Iets dat wat ontbrak tegen China. Zo'n rommelige boel. Vooral Maarten Martens ontgoocheld. Hij zou toch de vaandeldrager moeten zijn van het team.

Posted by E-motion_error on Aug-11-2008 06:11:

IK vind het niet 'tekenend voor het Belgisch voetbal' maar eerder tekenend voor de Belgische mentaliteit nu er nog eens een Belgische ploeg het bereikt heeft om een groot tornooi te spelen, en dan nog de OS waar maar 4 Europese ploegen aan mogen deelnemen als ik mij niet vergis, dat er zoals steeds weer alleen maar negatieve commentaar kan gegeven worden na een nipt verlies tegen Brazili� en een zege tegen China. Het was zeker niet hun beste wedstrijd maar hou aub rekening met de omstandigheden.

Als er een grote oorzaak is waarom een land als Nederland wel medailles haalt en Belgi� niet dan is dat zeker altijd dat grote negativisme hier in Belgi� over alles wat van bij ons komt.

Posted by Devilex on Aug-11-2008 06:28:

Inderdaad,

Nederland is amper groter dan Belgie en staat qua sportland mijlen voor op ons. Maar ginder is het natuurlijk ook ��n voor allen en allen voor ��n, kijk maar naar hun supporterslegioen tijdens het voorbije EK.

Hier in Belgie is er op dat gebied nog veel meer werk aan de winkel, echt triestig als je ziet hoe verzuurd de mensen hier zijn en alles en iedereen afbreken.

Ik heb trouwens enorm veel respect voor die Belgische enkelingen in hun sport die er toch de volle 100% voor gaan.

Posted by Push2005 on Aug-11-2008 08:04:

quote:
Als er een grote oorzaak is waarom een land als Nederland wel medailles haalt en Belgi� niet dan is dat zeker altijd dat grote negativisme hier in Belgi� over alles wat van bij ons komt.

Haha, wat een opmerking.
De Nederlanders zijn al een goeie 400 jaar beter en groter in zowat alles dat de Belgen doen. Ze zijn gewoon veel beter georganiseerd en veel betere verkopers. Precies of het zal al liggen aan enkele honderden jaren 'negatieve mentaliteit van het publiek' dat onze sporters slechter presteren.

Zoals Rik Torfs zei: De Belgen zijn de koning van de mediocriteit; daarin blinken we dan toch nog uit.

Posted by djcresto on Aug-11-2008 08:16:

quote:
Originally posted by Push2005
Haha, wat een opmerking.
De Nederlanders zijn al een goeie 400 jaar beter en groter in zowat alles dat de Belgen doen. Ze zijn gewoon veel beter georganiseerd en veel betere verkopers. Precies of het zal al liggen aan enkele honderden jaren 'negatieve mentaliteit van het publiek' dat onze sporters slechter presteren.

Zoals Rik Torfs zei: De Belgen zijn de koning van de mediocriteit; daarin blinken we dan toch nog uit.

Mentaliteit is toch een vrij grote factor. De wil om te winnen bijvoorbeeld. Belgen hebben eerder de wil om erbij te zijn.

You never win silver, you loose gold!

Posted by FCB_Fanatic on Aug-11-2008 08:55:

quote:
IK vind het niet 'tekenend voor het Belgisch voetbal' maar eerder tekenend voor de Belgische mentaliteit nu er nog eens een Belgische ploeg het bereikt heeft om een groot tornooi te spelen, en dan nog de OS waar maar 4 Europese ploegen aan mogen deelnemen als ik mij niet vergis, dat er zoals steeds weer alleen maar negatieve commentaar kan gegeven worden na een nipt verlies tegen Brazili� en een zege tegen China. Het was zeker niet hun beste wedstrijd maar hou aub rekening met de omstandigheden.

ik kijk naar de omstandigheden: ze speelden tegen 9 man en kunnen dan nog amper een goede combinatie of een kans bij elkaar voetballen. Ik ben tevreden dat ze 2-0 winnen, maar ik verwacht nu eenmaal meer van het beloftenteam na hetgeen ik reeds van hen heb gezien in het verleden. Ik hoop dat De Sart ook die ingesteldheid heeft. Het is enkel met dergelijke ingesteldheid dat ze het ver zullen brengen. Als De Sart nu tevreden is kan dat tot gemakzucht leiden in de volgende match ... en dat kan hen nu eenmaal de das om doen.

Het feit trouwens dat het negativisme er is, heeft vooral met de prestaties en het spel van de Rode Duivels te maken. Laat dat nu hetgeen zijn wat ik ook zag bij de beloften gisteren (behalve dan dat ze nu voor stonden ipv achter )

Posted by E-motion_error on Aug-11-2008 08:57:

Push2005> het verbaast me niet dat jij zo denkt

Prestaties hangen minstens voor 30% af van mentaliteit.

Het is maar al te belachelijk om alles op een foute organisatie te steken. Het kan altijd beter op dat vlak maar het is niet zo dat het hier zo slecht georganiseerd is allemaal. Maarjah voor sommigen blijft het zo dat al wat Belgisch is, slecht is.

Posted by E-motion_error on Aug-11-2008 09:02:

FCB>> Ik doelde meer op de zware omstandigheden door de vochtigheid en warmte + de roekeloze overtredingen van de Chinezen dan ga je als het niet hoeft eerder een balletje vanachter rondspelen dan op zoek te gaan naar extra goals die toch geen nut hebben.

Posted by Gladius on Aug-11-2008 09:28:

kvind toch dat ge er te zwaar aan tilt hoor FCB. Akkoord het was niet echt goed, maar op dat moment was het toch helemaal niet nodig om goed voetbal op de mat te brengen, eerder om gewoon de 1-0 te verdedigen. Zeker als de chinezen met 9 komen te staan is het allesbehalve nodig om nog veel extra energie te steken in het zoeken naar een 2de goal. De Sart was tijdens de match trouwens helemaal niet tevreden, dus tot gemakzucht zal het zeker niet leiden imo. Ik heb er wel een goed oog in en denk dat ze ver kunnen geraken.

btw, iemand de 4x100 meter gezien van de mannen? was ook de moeite

Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »