TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Olympische spelen
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »
| quote: |
| Originally posted by djcresto op de olympics interesseert iedereen zich ook plots in zwemmen, atletiek en turnen. |
| Originally posted by Gladius badminton op bbc gert =) |
Niet thuis. Volgende weekend normaal ook enkele uitzendingen met badminton op sporza.
iemand toevallig die eerste goal van de vrouwenvoetbalmatch Noorwegen-Nieuw Zeeland gezien?
damn, alles in ��nen tijd en dan zalig binnengekopt. oenaasj!
net de finale gezien van de 400 meter wisselslag, zwemmen (herhaling)
wreed spannend 
straks 2e match van de jonge duivels. Om 16u15 het Redeem team tegen China 
owla, de duivelkes staan al 1-0 voor
Niet dat ze zo schitterend spelen, maar dat maakt uiteindelijk niks uit. Na het onterechte puntenverlies tegen Brazili� telt hier alleen de overwinning, maakt niet uit hoe.
Twas maar een plat matchke, gelukkig pakken die Chinezen twee keer rood... Wat is dat toch met steeds die lange bal richting Mirallas? 
man man man, ik heb mij serieus zitten ergeren aan die beloften zenne. Wat was mij dat voor een flauwe prestatie, zelfs tegen 9 man trok het op niet veel. Ergste van de hoop was nog Haroun, wat die in die selectie doet snap ik totaal niet ... compleet onbekwaam. Van al de passes die hij heeft gegeven is er volgens mij geen enkele aangekomen.
Nu gaat ook nog eens Kompany terug naar Hamburg, is toch weer al ne speler minder waarop ze kunnen rekenen
inderdaad, ik heb me vandaag ook zitten te ergeren, zoveel slechte passes.
Vandaag telde alleen de overwinning en die hebben ze behaald, de manier waarop doet er niet toe.
| Originally posted by E-motion_error Vandaag telde alleen de overwinning en die hebben ze behaald, de manier waarop doet er niet toe. |
Tegen Brazili� hebben ze wel heel sterk gespeeld, dus wacht gewoon nog even met het gekap tot ze er effectief uitliggen. Zoals E-motion Error zegt, na het d�b�cle tegen Brazili� telde vandaag alleen maar de overwinning, hoe maakte nu eens niks uit...
En De Sart is VDE niet, nog een belangrijk detail 
| Originally posted by Jasperovitsj Tegen Brazili� hebben ze wel heel sterk gespeeld, dus wacht gewoon nog even met het gekap tot ze er effectief uitliggen. Zoals E-motion Error zegt, na het d�b�cle tegen Brazili� telde vandaag alleen maar de overwinning, hoe maakte nu eens niks uit... En De Sart is VDE niet, nog een belangrijk detail |
Mirallas gaat de man zijn die het de komende match(en) gaat moeten doen, dus toch logisch dat hij nu wat rust krijgt? Die jongen verbruikt waanzinnig veel energie in een wedstrijd, en het zou jammer zijn dat hij op de sleutelmomenten te vermoeid is om zijn rol waar te maken. Stijn De Smet was blijkbaar ook licht geblesseerd, dus daarom dat er geen nieuwe spits in Mirallas' plaats kwam denk ik. En ze stonden al 2-0 voor, dus veel risico hoefden ze toch niet meer te nemen. En met de manier waarop de Chinezen zich als botte beenhouwers begonnen te gedragen kan ik wel snappen dat de Duivels ook niet meer te intensief op zoek gingen naar meer doelpunten.
Nu ja, het is wel een feit dat ze het in eventuele kwartfinales wel h��l moeilijk gaan krijgen tegen eender welke tegenstander als ze zo spelen als vandaag. Maar ik verwacht dat ze hun niveau nog wel wat kunnen opkrikken 
| Originally posted by Jasperovitsj Mirallas gaat de man zijn die het de komende match(en) gaat moeten doen, dus toch logisch dat hij nu wat rust krijgt? Die jongen verbruikt waanzinnig veel energie in een wedstrijd, en het zou jammer zijn dat hij op de sleutelmomenten te vermoeid is om zijn rol waar te maken. Stijn De Smet was blijkbaar ook licht geblesseerd, dus daarom dat er geen nieuwe spits in Mirallas' plaats kwam denk ik. En ze stonden al 2-0 voor, dus veel risico hoefden ze toch niet meer te nemen. En met de manier waarop de Chinezen zich als botte beenhouwers begonnen te gedragen kan ik wel snappen dat de Duivels ook niet meer te intensief op zoek gingen naar meer doelpunten. Nu ja, het is wel een feit dat ze het in eventuele kwartfinales wel h��l moeilijk gaan krijgen tegen eender welke tegenstander als ze zo spelen als vandaag. Maar ik verwacht dat ze hun niveau nog wel wat kunnen opkrikken |
Kompany blijft bij de selectie. Das toch een goeie zaak om wat rust te brengen in het team. Iets dat wat ontbrak tegen China. Zo'n rommelige boel. Vooral Maarten Martens ontgoocheld. Hij zou toch de vaandeldrager moeten zijn van het team.
IK vind het niet 'tekenend voor het Belgisch voetbal' maar eerder tekenend voor de Belgische mentaliteit nu er nog eens een Belgische ploeg het bereikt heeft om een groot tornooi te spelen, en dan nog de OS waar maar 4 Europese ploegen aan mogen deelnemen als ik mij niet vergis, dat er zoals steeds weer alleen maar negatieve commentaar kan gegeven worden na een nipt verlies tegen Brazili� en een zege tegen China. Het was zeker niet hun beste wedstrijd maar hou aub rekening met de omstandigheden.
Als er een grote oorzaak is waarom een land als Nederland wel medailles haalt en Belgi� niet dan is dat zeker altijd dat grote negativisme hier in Belgi� over alles wat van bij ons komt.
Inderdaad,
Nederland is amper groter dan Belgie en staat qua sportland mijlen voor op ons. Maar ginder is het natuurlijk ook ��n voor allen en allen voor ��n, kijk maar naar hun supporterslegioen tijdens het voorbije EK.
Hier in Belgie is er op dat gebied nog veel meer werk aan de winkel, echt triestig als je ziet hoe verzuurd de mensen hier zijn en alles en iedereen afbreken.
Ik heb trouwens enorm veel respect voor die Belgische enkelingen in hun sport die er toch de volle 100% voor gaan.
| Originally posted by E-motion_error Als er een grote oorzaak is waarom een land als Nederland wel medailles haalt en Belgi� niet dan is dat zeker altijd dat grote negativisme hier in Belgi� over alles wat van bij ons komt. |
| Originally posted by Push2005 Haha, wat een opmerking. De Nederlanders zijn al een goeie 400 jaar beter en groter in zowat alles dat de Belgen doen. Ze zijn gewoon veel beter georganiseerd en veel betere verkopers. Precies of het zal al liggen aan enkele honderden jaren 'negatieve mentaliteit van het publiek' dat onze sporters slechter presteren. Zoals Rik Torfs zei: De Belgen zijn de koning van de mediocriteit; daarin blinken we dan toch nog uit. |
| Originally posted by E-motion_error IK vind het niet 'tekenend voor het Belgisch voetbal' maar eerder tekenend voor de Belgische mentaliteit nu er nog eens een Belgische ploeg het bereikt heeft om een groot tornooi te spelen, en dan nog de OS waar maar 4 Europese ploegen aan mogen deelnemen als ik mij niet vergis, dat er zoals steeds weer alleen maar negatieve commentaar kan gegeven worden na een nipt verlies tegen Brazili� en een zege tegen China. Het was zeker niet hun beste wedstrijd maar hou aub rekening met de omstandigheden. Als er een grote oorzaak is waarom een land als Nederland wel medailles haalt en Belgi� niet dan is dat zeker altijd dat grote negativisme hier in Belgi� over alles wat van bij ons komt. |
)
Push2005> het verbaast me niet dat jij zo denkt
Prestaties hangen minstens voor 30% af van mentaliteit.
Het is maar al te belachelijk om alles op een foute organisatie te steken. Het kan altijd beter op dat vlak maar het is niet zo dat het hier zo slecht georganiseerd is allemaal. Maarjah voor sommigen blijft het zo dat al wat Belgisch is, slecht is.
FCB>> Ik doelde meer op de zware omstandigheden door de vochtigheid en warmte + de roekeloze overtredingen van de Chinezen dan ga je als het niet hoeft eerder een balletje vanachter rondspelen dan op zoek te gaan naar extra goals die toch geen nut hebben.
kvind toch dat ge er te zwaar aan tilt hoor FCB. Akkoord het was niet echt goed, maar op dat moment was het toch helemaal niet nodig om goed voetbal op de mat te brengen, eerder om gewoon de 1-0 te verdedigen. Zeker als de chinezen met 9 komen te staan is het allesbehalve nodig om nog veel extra energie te steken in het zoeken naar een 2de goal. De Sart was tijdens de match trouwens helemaal niet tevreden, dus tot gemakzucht zal het zeker niet leiden imo. Ik heb er wel een goed oog in en denk dat ze ver kunnen geraken.
btw, iemand de 4x100 meter gezien van de mannen? was ook de moeite