TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- DJmag Top 100 Poll 2008
Pages (2): « 1 [2]

http://hln.be/hln/nl/946/Muziek/art...-beste-dj.dhtml
| quote: |
| Originally posted by BZRK http://hln.be/hln/nl/946/Muziek/art...-beste-dj.dhtml |
Das de coverfoto van Transparance. 
in welk opzicht was het 'zijn jaar' dan? Ik zie namelijk geen enkele manier waarop hij zich in goeie manier onderscheiden zou hebben. ASOT gaat nog altijd bergaf en zijn album was geen zak waard. Go promoteam!
Er staat een snedige comment onder, lol 
| Originally posted by Config in welk opzicht was het 'zijn jaar' dan? Ik zie namelijk geen enkele manier waarop hij zich in goeie manier onderscheiden zou hebben. ASOT gaat nog altijd bergaf en zijn album was geen zak waard. Go promoteam! |
| Originally posted by Push2005 Er staat een snedige comment onder, lol |
| Originally posted by Jasperovitsj Die duiken wel vaak op precies. |
hmm ik heb van ti�sto al lang niets meer gehoord eigenlijk. kan er iemand mij een goede set aanraden?
Hij heeft al enkele onprettige ervaringen met Armin achter de rug.
| Originally posted by CygnusX Ik snap niet waarom Laurent zich daar zo druk in maakt. |
| Originally posted by Lolo Ik maak me daar ni zo druk in. Maar je hebt gelijk. ik heb mijn mening gegeven, ik doe het eens, en nu hoor je mij nimeer klagen, zenne. Op mijn website komt er ook niks nimeer in die slag. Gedaan ermee. Het helpt toch ni verder. Misschien zijn mijn zorgen voor de scene ni echt gepast. Ik wil vooral niet dat de hele scene voor bedpaalde gebeurtenissen moet boeten. Maar soit. Ik ben blijkbaar ni egoistich genoeg, misschien. Dat zeggen mijn maten ook. Bepaalde mensen zijn mijn aandacht toch ni waard. Ik wil nu met andere artiesten van mijn label werken om hun carri�re op te bouwen, en mijn ding doen via de side-projecten die ik nu heb, en regelmatig goeie muziek met airwave uitbrengen. |
Mjah, ook al heeft hij gelijk, het enige wat je ermee bereikt is dat je als een slechte verliezer overkomt bij het grote publiek.
| Originally posted by Jasperovitsj Mjah, ook al heeft hij gelijk, het enige wat je ermee bereikt is dat je als een slechte verliezer overkomt bij het grote publiek. |