TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- DJmag Top 100 Poll 2008
Pages (2): « 1 [2]

Posted by FredNova on Oct-28-2008 09:13:

Posted by BZRK on Oct-29-2008 19:11:

http://hln.be/hln/nl/946/Muziek/art...-beste-dj.dhtml

Posted by FenixStyle on Oct-29-2008 19:33:

quote:
Originally posted by BZRK
http://hln.be/hln/nl/946/Muziek/art...-beste-dj.dhtml

Die foto, LOL! En dan nog eens op een roze achtergrond..

Nuja was wel te verwachten dat hij op nr1 zou blijven, het was echt wel "z'n jaar"...

Posted by Jasperovitsj on Oct-29-2008 20:13:

Das de coverfoto van Transparance.

Posted by Config on Oct-29-2008 22:58:

in welk opzicht was het 'zijn jaar' dan? Ik zie namelijk geen enkele manier waarop hij zich in goeie manier onderscheiden zou hebben. ASOT gaat nog altijd bergaf en zijn album was geen zak waard. Go promoteam!

Posted by Push2005 on Oct-30-2008 00:29:

Er staat een snedige comment onder, lol

Posted by FenixStyle on Oct-30-2008 00:39:

quote:
Originally posted by Config
in welk opzicht was het 'zijn jaar' dan? Ik zie namelijk geen enkele manier waarop hij zich in goeie manier onderscheiden zou hebben. ASOT gaat nog altijd bergaf en zijn album was geen zak waard. Go promoteam!

Ik zeg niet dat hij er kwalitatief op vooruit gegaan is, maar qua naambekendheid was het met binnen- en buitenlandse edities van Armin Only, nieuw album, Top50-hits,... wel zijn jaar.
Dat die Top100 niet representatief is voor de kwaliteit van dj's, is al wel langer bekend he

Posted by Eagle` on Oct-30-2008 19:37:

quote:
Originally posted by Push2005

snedig indeed

Posted by Jasperovitsj on Oct-30-2008 20:20:

quote:

Die duiken wel vaak op precies.

Posted by FCB_Fanatic on Oct-30-2008 20:24:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Die duiken wel vaak op precies.

en vooral niet op zn facebook

Posted by Gladius on Oct-31-2008 10:14:

hmm ik heb van ti�sto al lang niets meer gehoord eigenlijk. kan er iemand mij een goede set aanraden?

Posted by CygnusX on Oct-31-2008 12:40:

quote:

Ik snap niet waarom Laurent zich daar zo druk in maakt.

Posted by Real on Oct-31-2008 13:22:

Hij heeft al enkele onprettige ervaringen met Armin achter de rug.

Posted by Lolo on Nov-01-2008 07:47:

quote:
Originally posted by CygnusX
Ik snap niet waarom Laurent zich daar zo druk in maakt.

Ik maak me daar ni zo druk in. Maar je hebt gelijk.

ik heb mijn mening gegeven, ik doe het eens, en nu hoor je mij nimeer klagen, zenne.

Op mijn website komt er ook niks nimeer in die slag. Gedaan ermee. Het helpt toch ni verder. Misschien zijn mijn zorgen voor de scene ni echt gepast. Ik wil vooral niet dat de hele scene voor bedpaalde gebeurtenissen moet boeten. Maar soit. Ik ben blijkbaar ni egoistich genoeg, misschien. Dat zeggen mijn maten ook.

Bepaalde mensen zijn mijn aandacht toch ni waard. Ik wil nu met andere artiesten van mijn label werken om hun carri�re op te bouwen, en mijn ding doen via de side-projecten die ik nu heb, en regelmatig goeie muziek met airwave uitbrengen.

Posted by Bertn on Nov-01-2008 16:31:

quote:
Originally posted by Lolo
Ik maak me daar ni zo druk in. Maar je hebt gelijk.

ik heb mijn mening gegeven, ik doe het eens, en nu hoor je mij nimeer klagen, zenne.

Op mijn website komt er ook niks nimeer in die slag. Gedaan ermee. Het helpt toch ni verder. Misschien zijn mijn zorgen voor de scene ni echt gepast. Ik wil vooral niet dat de hele scene voor bedpaalde gebeurtenissen moet boeten. Maar soit. Ik ben blijkbaar ni egoistich genoeg, misschien. Dat zeggen mijn maten ook.

Bepaalde mensen zijn mijn aandacht toch ni waard. Ik wil nu met andere artiesten van mijn label werken om hun carri�re op te bouwen, en mijn ding doen via de side-projecten die ik nu heb, en regelmatig goeie muziek met airwave uitbrengen.

uw mening geven in een commentaarpost op HLN.be. way to go dude!

Posted by Jasperovitsj on Nov-01-2008 16:36:

Mjah, ook al heeft hij gelijk, het enige wat je ermee bereikt is dat je als een slechte verliezer overkomt bij het grote publiek.

Posted by Lolo on Nov-01-2008 18:24:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Mjah, ook al heeft hij gelijk, het enige wat je ermee bereikt is dat je als een slechte verliezer overkomt bij het grote publiek.

inderdation.

Zoals ik zei, veel egoistischer denken vanaf nu, maar nog altijd eerlijk tov die mensen. Da wilt zeggen hier veel minder posten ook, spijtig genoeg, wat ook ni betekent dak nimeer met hart en ziel ga presteren.

Grtjs
L.

Pages (2): « 1 [2]