TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Mensen, zeer belangrijk, lees de announcement....!!
Pages (2): « 1 [2]
Thx 4 t editten manne,hoerenjob toch dat modden
Hijs ziet r weer fijn uit zow
| quote: |
| Originally posted by Donna Thx 4 t editten manne,hoerenjob toch dat modden ![]() Hijs ziet r weer fijn uit zow |

ik bedank je juist voor je harde werk lieverdje,maar als jij spankies wil kan dat ook geregeld worden hoor

(als je hem unsticked moet je "unstick en remove sticky prefix" doen
)
Als je iets met je collega over t werk bespreekt kun je t ook prive doen
Staat wat volwassener
1. ik ben niet volwassen
2. dit is niet mijn werk
3. dus zijn het ook niet mijn collega's
Sorry dat ik raak schoot,maarre,als t je werk niet is zal t je leven wel zijn dus veel plezier ermee,k vind dat de nieuwe mods t geweldig doen btw dus niks dan complimenten,dit was gewoon ff een puntje van kritiek naar jou gericht blik en ik geef ook nog advies hoe t wel proffesioneel overkomt dus doe niet zo geprikkeld zeg hey
| Originally posted by Donna Sorry dat ik raak schoot,maarre,als t je werk niet is zal t je leven wel zijn dus veel plezier ermee,k vind dat de nieuwe mods t geweldig doen btw dus niks dan complimenten,dit was gewoon ff een puntje van kritiek naar jou gericht blik en ik geef ook nog advies hoe t wel proffesioneel overkomt dus doe niet zo geprikkeld zeg hey |
| Originally posted by Blik ja klopt, het is mijn leven, je hebt gelijk.... *closed* |

| Originally posted by SnuggLe He Blik, dan moet je um wel closen! ![]() Greetz, SnuggLe *nu echt CLOSED* |

Hij gaat lekker zo!