TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Impulz Outdoor (29-06-02) --> Meeting!
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »
Ikkus ben d'r oowk! 
Al acht ik de kans errug klein dan ik op de meeting kom. Dan moet ik weer de hele tijd naar mensen toe om de tijd te vragen sow! 
Maar jullie zullen me vast wel voorbij zien stuiteren! 
*mido in stuiterhouse mode*
okay, so i can't understand any of that, but anyway...i'll be there!
so if someone is kind enough to tell me in english when you guys are meeting up, i'll join you 
| quote: |
| Originally posted by PatMcGroin okay, so i can't understand any of that, but anyway...i'll be there! so if someone is kind enough to tell me in english when you guys are meeting up, i'll join you |
Heeeeeeeeeeeee Hooooooooooooooooo ik ben ook van de partij, ik kom met 2 andere RMF'ers, kunnen lekker matten wie het beste forum heeft, ghehe..
(*ahum*)
Ennieweejs.... ik ga jullie zien.. houdoe, de mazzel.. M(?) enzo.. en nog meer van dat ongein, ajuust!
Ja hoor heb gister ff wat geregeld met vrienden en nu ben ik er ook bij. Kheb er zin an!!!!!!
Wil iemand op Impulz nog Dancevalley tickets meenemen?
vandaag me kaartje gehaald dus ben er voor 10000000000000% bij
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Wil iemand op Impulz nog Dancevalley tickets meenemen? |
Ik ben er wel hoor 
t gaat om tickets voor New Yorkers
Goud waard? Vandaar dat de verkoop op www.marktplaats.nl loopt als een trein NOT 
Ik ga maandag of dinsdag ff mn kaartjes halen dus ik ben er ook zeker bij, tenzij ze plotseling zijn uitverkocht maar dat zal wel niet 
just ordered my ticket 
see you all there 
Kaarten zijn binnen!
See you at the front! 
Degene die geen kaarten hebben voor impulz moeten ongelofelijk opschieten!
Alle Free Recordshops moeten de overgebleven kaarten al terugsturen. Misschien dat je bij het postkantoor nog een paar kan krijgen, maar dan moet je snel zijn!
grtz.
TNG
IK zit nog zwaar te twijfelen. Maar goed, ik zie ook wel...
| quote: |
| Originally posted by tango Degene die geen kaarten hebben voor impulz moeten ongelofelijk opschieten! Alle Free Recordshops moeten de overgebleven kaarten al terugsturen. Misschien dat je bij het postkantoor nog een paar kan krijgen, maar dan moet je snel zijn! grtz. TNG |
ben altijd te laat, zou vorige week al halen maar ja niemand die nog wist of ie ging
waaaaaat is dat nou weer voor een gezeur
ik wacht nog op bevestiging.. tis verd()mme nog 4 weken weg... ze moeten niet zeuren...(maar ik ga zometeen wel ff een belletje maken
)
thanx for the info 
Ik ga morgen ff op kaartjesjacht.. Ik hoop dat ze ze nog hebben.. Heb een btje gezeik met mn atletiekcoach en heb besloten om de laatste wedstrijd dan maar te skippen.. (later atletiekcarriere
) maar goed.. Als ze morgen nog kaartjes hebben kan je mij ook toevoegen in de meetinglijst! (toch steeph
)
Lator!
ik weet niet of er nog een duidelijkere floorplan komt op de impulz website, heb dus maar ff kaartje die in de flyer staat ingescant.
waar spreken we nu af?
volgens mij komt er geen time-table dat was bij de vorige impulz edities ook niet
1 uur in de Blackholetent zouden we toch doen?
Kaartje is binnen.. Ik bevestig hierbij dat ik om een uur of 1 samen met djSuez in de Black hole toko te vinden ben 
vergeten...morgen dan maar 
| quote: |
| Originally posted by basvh volgens mij komt er geen time-table dat was bij de vorige impulz edities ook niet |
Ik benter ook aber klar
Nog fftjes regelen wie dr rijd
dan is alles ready
Greetz,
Glaniskanis
ja kaartje is binnen en zijn ook nog gewoon te koop,
ff kijken er gaan dus bussen vanuit apeldoorn naar bussloo? hmm kheb geen zin om dat stuk te fietsen 
| quote: |
| Originally posted by Gurian Jawel hoor vorig jaar was er ook een timetable voor Impulz Outdoor |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.