TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Impulz Outdoor (29-06-02) --> Meeting!
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »


Posted by mido on May-28-2002 08:01:

Ikkus ben d'r oowk!

Al acht ik de kans errug klein dan ik op de meeting kom. Dan moet ik weer de hele tijd naar mensen toe om de tijd te vragen sow!

Maar jullie zullen me vast wel voorbij zien stuiteren!

*mido in stuiterhouse mode*


Posted by PatMcGroin on May-29-2002 14:01:

okay, so i can't understand any of that, but anyway...i'll be there! so if someone is kind enough to tell me in english when you guys are meeting up, i'll join you


Posted by Gurian on May-29-2002 14:19:

quote:
Originally posted by PatMcGroin

okay, so i can't understand any of that, but anyway...i'll be there! so if someone is kind enough to tell me in english when you guys are meeting up, i'll join you


Because we don't know the final timetable we also don't know of we
meet the time that we agreed upon
But for now we meet at the Black-hole tent (progressive tent)at 01:00

Greetz Gurian


Posted by Chicane on May-30-2002 07:50:

Heeeeeeeeeeeee Hooooooooooooooooo ik ben ook van de partij, ik kom met 2 andere RMF'ers, kunnen lekker matten wie het beste forum heeft, ghehe.. (*ahum*)

Ennieweejs.... ik ga jullie zien.. houdoe, de mazzel.. M(?) enzo.. en nog meer van dat ongein, ajuust!


Posted by Dj Lex on May-30-2002 08:49:

Ja hoor heb gister ff wat geregeld met vrienden en nu ben ik er ook bij. Kheb er zin an!!!!!!


Posted by Miss Proximus on May-30-2002 18:03:

Wil iemand op Impulz nog Dancevalley tickets meenemen?


Posted by basvh on May-30-2002 18:06:

vandaag me kaartje gehaald dus ben er voor 10000000000000% bij


Posted by Chicane on May-30-2002 19:53:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Wil iemand op Impulz nog Dancevalley tickets meenemen?


Op impulz dancevalley tickets meenemen? Die dingen zijn goud waard, straks worden ze geript en kan je lekker TMF kijken hoe gezellig die gast het heeft met je ticket


Posted by Miss Proximus on May-31-2002 09:47:

Ik ben er wel hoor

t gaat om tickets voor New Yorkers

Goud waard? Vandaar dat de verkoop op www.marktplaats.nl loopt als een trein NOT


Posted by TranceFool on May-31-2002 14:21:

Ik ga maandag of dinsdag ff mn kaartjes halen dus ik ben er ook zeker bij, tenzij ze plotseling zijn uitverkocht maar dat zal wel niet


Posted by PatMcGroin on May-31-2002 14:27:

just ordered my ticket
see you all there


Posted by Bouma-Bros on May-31-2002 15:06:

Kaarten zijn binnen!

See you at the front!


Posted by tango on Jun-01-2002 16:39:

Degene die geen kaarten hebben voor impulz moeten ongelofelijk opschieten!

Alle Free Recordshops moeten de overgebleven kaarten al terugsturen. Misschien dat je bij het postkantoor nog een paar kan krijgen, maar dan moet je snel zijn!

grtz.
TNG


Posted by eXos on Jun-02-2002 13:20:

IK zit nog zwaar te twijfelen. Maar goed, ik zie ook wel...


Posted by magrec on Jun-02-2002 18:19:

quote:
Originally posted by tango
Degene die geen kaarten hebben voor impulz moeten ongelofelijk opschieten!

Alle Free Recordshops moeten de overgebleven kaarten al terugsturen. Misschien dat je bij het postkantoor nog een paar kan krijgen, maar dan moet je snel zijn!

grtz.
TNG


ok morgen ff kaatjes op postkantoor ronselen ben altijd te laat, zou vorige week al halen maar ja niemand die nog wist of ie ging


Posted by kolkiewolkie on Jun-02-2002 18:20:

waaaaaat is dat nou weer voor een gezeur

ik wacht nog op bevestiging.. tis verd()mme nog 4 weken weg... ze moeten niet zeuren...(maar ik ga zometeen wel ff een belletje maken )

thanx for the info


Posted by Jappio on Jun-02-2002 19:01:

Ik ga morgen ff op kaartjesjacht.. Ik hoop dat ze ze nog hebben.. Heb een btje gezeik met mn atletiekcoach en heb besloten om de laatste wedstrijd dan maar te skippen.. (later atletiekcarriere ) maar goed.. Als ze morgen nog kaartjes hebben kan je mij ook toevoegen in de meetinglijst! (toch steeph )

Lator!


Posted by basvh on Jun-03-2002 08:27:

ik weet niet of er nog een duidelijkere floorplan komt op de impulz website, heb dus maar ff kaartje die in de flyer staat ingescant.



waar spreken we nu af?

volgens mij komt er geen time-table dat was bij de vorige impulz edities ook niet


Posted by Dj Lex on Jun-03-2002 11:27:

1 uur in de Blackholetent zouden we toch doen?


Posted by Jappio on Jun-03-2002 12:44:

Satan (eek!)

Kaartje is binnen.. Ik bevestig hierbij dat ik om een uur of 1 samen met djSuez in de Black hole toko te vinden ben


Posted by magrec on Jun-03-2002 14:50:

vergeten...morgen dan maar


Posted by Gurian on Jun-04-2002 06:16:

quote:
Originally posted by basvh

volgens mij komt er geen time-table dat was bij de vorige impulz edities ook niet


Jawel hoor vorig jaar was er ook een timetable voor Impulz Outdoor


Posted by Glaniskanis on Jun-04-2002 10:56:

Ik benter ook aber klar
Nog fftjes regelen wie dr rijd dan is alles ready


Greetz,
Glaniskanis


Posted by magrec on Jun-04-2002 13:11:

ja kaartje is binnen en zijn ook nog gewoon te koop,
ff kijken er gaan dus bussen vanuit apeldoorn naar bussloo? hmm kheb geen zin om dat stuk te fietsen


Posted by basvh on Jun-04-2002 16:42:

quote:
Originally posted by Gurian


Jawel hoor vorig jaar was er ook een timetable voor Impulz Outdoor


ja vorig jaar outdoor wel, maar impulz indoor in dec en feb niet, kreeg je de timetable pas toen je binnen was


Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.