TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- vragen waar niemand een antwoord op weet
Pages (2): « 1 [2]
Ik heb men in black gewoon nog nooit gezien. Maaruhh stel nou dat we in de Matrix leven......en ik heb het niet over de discotheek maar dus gewoon over de film. Zou ook wazig zijn......(net zoals deze thread..... 
| quote: |
| Originally posted by DjSuez he, de zwarte doos van een vliegtuig is gewoon van LOOD hoor, dus daar IS het vliegtuig ook van gemaakt (van LOOD)... |
| Originally posted by ampburner Wat weegt zwaarder.... 1 kilo veren of 1 kilo LOOD? |
| Originally posted by DjSuez als je een half uur de tijd hebt tot een bepaald tijdstip, en je haalt daar de helft vanaf, heb je 15 minuten, ga je zo door dan krijg je 7,5 dan 3,25, etc etc, je tijd raakt dus nooit op, want je komt nooit op 0 uit. waarom gaat dat tijdstip dat toch voorbij? |
| Waarom zouden de atomen in bijvoorbeeld een tafel niet allemaal kleine universa of zonnestelsels zijn, en is ons zonnestelsel een atoom in een veel groter universum? als dat zo is, strookt het wel met de theorie dat het kleinste deeltje nooit gevonden zal worden, omdat het een fractale structuur is dan... |
wow, gave reacties, ik heb er zelf ook al antwoorden op bedacht, maar tis wel leuk om te horen dat dus iedereen daar wel iop uitkomt...t zijn gewoon van die vage dinmgen waar je over na kan denken, net zoals het gedachten experiment van Einstein om Bohr's quatnumtheorie te weerleggen...
weltreustebnm, ik ga nog meer bier zuipen, maar dat had je vast al door door het aantal tiepfouten
als ik aan The Matrix denk, en stel dat het zo zou zijn damn... moet er niet aan denken

Heb hier nog een paar vraagjes in diezelfde trant... sommige vragen zyn al genoemd, maar heb t ook maar geknipt en geplakt 
Good luck
- Als je een smurf wurgt, welke kleur krijgt hij dan?
- Hoe zet men de bordjes "niet op het gras lopen" op het gazon?
- Waar was de persoon mee bezig, toen hij ontdekte dat je melk uit een koe kon halen?
- Als Amerikanen rijst gooien bij een bruiloft, gooien Aziaten dan hotdogs?
- Waarom droegen kamikazepiloten een helm?
- Als een woord verkeerd gespeld staat in het woordenboek, komen we daar dan ooit achter?
- Als de meeste ongelukken in huis gebeuren, waarom gaan we dan niet verhuizen?
- Waarom heeft Noach destijds die 2 muggen niet doodgemept?
- Als konijnenpootjes geluk brengen, wat is er dan met dat konijn gebeurd?
- Hebben de arbeiders bij Pickwick wel eens koffiepauze?
- Hoe weet een thermoskan of een drank warm of koud moet blijven?
- Hoe zorgt men ervoor dat herten juist bij die verkeersborden versteken?
- Waarom krimpen schapen niet als ze na een regenbui weer opdrogen?
- Wat tellen schapen als ze niet kunnen slapen?
- Waarom staat het woord "woordenboek" in het woordenboek?
- Zwemt een eend met maar 1 pootje in cirkeltjes?
- Hoe zorgt iemand die rekken verkoopt ervoor dat zijn winkel niet leeg lijkt?
- Als je van zwemmen slank wordt, wat doen walvissen dan verkeerd?
- Als ma�solie van ma�s wordt gemaakt, hoe zit het dan met babyolie?
- Als superlijm werkelijk alles vastlijmt, waarom dan niet de binnenkanten van de tube?
- Waarom moet je om een waarzegger te bezoeken een afspraak maken?
- Als het vandaag 0 graden is en morgen wordt het 2x zo koud, hoe koud
wordt het dan morgen?
- Waarom worden mensen meteen geloofd als ze zeggen dat er aan de hemel 9 miljoen sterren zijn, maar als je ze vertelt dat de deurpost pas geverfd is moeten ze voelen?
- Waarom bestaat citroenlimonade voor het grootste gedeelte uit kunstmatige middelen en zit er in afwasmiddel echte citroen?
- Leven getrouwde mensen langer of vinden ze dat alleen maar?
- Met welke snelheid wordt het donkerder?
- Hoe pak je piepschuimballen in als je ze wil opsturen?
- Is er een ander woord voor synoniem?
- Als een schizofreen persoon met zelfmoord dreigt, kan hij dan wegens
gijzeling veroordeeld worden?
- Waarom wordt er geen kattenvoer met muissmaak verkocht?
- Hoe zouden stoelen eruitzien als onze knie�n aan de andere kant zaten?
- Waarom loopt je neus, terwijl je voeten ruiken?
- Waarom gaan vrouwen nooit alleen naar het toilet?
- Als niets in een teflonpan plakt, hoe zit teflon dan vast aan de pan?
- Waarom heeft een tankstation dat 24 uur per dag open is een slot op de deur?
- Waarom worden voor ter dood veroordeelden in de VS steriele naalden gebruikt?
- Waarom staat er een uiterste verkoopdatum op een beker zure room?
- Hebben blinde eskimo's blinde geleidesledehonden?
- Waarom zitten er in vliegtuigen zwemvesten en geen parachutes?
- Hoe komt de bestuurder van de zoutstrooiwagen op z'n werk?
- Als de zgn. zwarte doos van een vliegtuig onverwoestbaar is, waarom maken ze de vliegtuigen niet van dat materiaal?
- Als een blinde naar het toilet gaat, hoe weet hij dan wanneer z'n achterste schoon is?
ltr 
WHAAAAAAAA wanneer houdt het op?
| als ik aan The Matrix denk, en stel dat het zo zou zijn damn... moet er niet aan denken |
zo heb ik nog een leuke theorie: de buffeltheorie,
In een kudde buffels lopen de langzaamsten achteraan, zij bepalen hoe snel de kudde als geheel kan lopen.
Onze hersenen zijn net als zo'n kudde: onze langzaamste en minst functionele hersencellen bepalen hoe snel onze hersenen als geheel functioneren.
Stel nou dat de kudde buffels wordt aangevallen, dan worden dus de langzaamste en minst functionelebuffels als eerste opgegeten waardoor de rest als geheel sneller en beter kan functioneren.
Dit geldt ook voor onze hersenen, dus stel dat onze hersenen worden aangevallen (door alcohol; THC; MDMA etc.) dan worden dus de langzaamste cellen het eerst "gedood" waardoor onze hersenen als geheel sneller en beter kunnen functioneren.
toch?

| Dit geldt ook voor onze hersenen, dus stel dat onze hersenen worden aangevallen (door alcohol; THC; MDMA etc.) dan worden dus de langzaamste cellen het eerst "gedood" waardoor onze hersenen als geheel sneller en beter kunnen functioneren. |
whaaaaaaaaaaaaaaa!!! wat een toptheorie!
Ik ga drinkenblowenslikkenspuitensnuiven!!!!!!!!!!
Misschien haal ik dan m'n tentamen bedrijfsadminstratie wel!
| Originally posted by Little Theseus whaaaaaaaaaaaaaaa!!! wat een toptheorie! Ik ga drinkenblowenslikkenspuitensnuiven!!!!!!!!!! Misschien haal ik dan m'n tentamen bedrijfsadminstratie wel! |

"Wat voor onderbroek heb ik aan"
hehehe, raad maar es 

atj000
| Originally posted by DJ_Siesta "Wat voor onderbroek heb ik aan" |
| Originally posted by Cosmic Guy Dus onze langzaamste hersencellen worden het eerst gedood door alcohol ed? Is dat bewezen dan? Je kan dieren volgens mij niet vergelijken met hersencellen |
| Originally posted by total woot er is een verschil tussen vragen waar niemand een antwoord op weet en vragen waar niemand een antwoord op wil weten |

:
D:
| Originally posted by Cosmic Guy Dus onze langzaamste hersencellen worden het eerst gedood door alcohol ed? Is dat bewezen dan? Je kan dieren volgens mij niet vergelijken met hersencellen |
| (en nou niet gaan miereneuken over biologisch-aantoonbare-poep want anders klopt die theorie niet meer, en ik vind t juist zo'n goede manier om mn geweten te sussen). |

| Originally posted by DjSuez Ik studeer biologie... ![]() het klopt niet, maar ik zal t je niet helemaal uit gaan leggen... |
Ik begrijp niet waarom mijn videokaart is gecrasht waardoor ik nu moet internetten met een resolutie van 480x640 met 16 kleuren
| Ik begrijp niet waarom mijn videokaart is gecrasht waardoor ik nu moet internetten met een resolutie van 480x640 met 16 kleuren |
| Originally posted by Cosmic Guy Als je iets niet begrijpt wil dat niet zeggen dat niemand daar een antwoord op weet.. Tip: koop een nieuwe videokaart (Geforce 4 bijvoorbeeld) |