TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Skojar dom eller?!
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Dj_ExOn Jag tycker dom �r p� flykt fr�n verkligheten! |
kommer va fullt av s�na h�r om 1� m�nad n�r man flyttar till Holland...bara att v�nja sig
| Originally posted by Vitryss Klart jag har f�rdomar! Helt absurt att tro att man inte har f�rdomar, f�rs�ker bara att ha mindre f�rdomar �n andra. Varf�r var mitt inl�gg s� on�digt d�? Hur ska man utrycka sig p� ett "h�rt" s�tt i skrift utan att spotta och sv�ra? Uppenbarligen blev juh du f�rbannad, s� d� lyckades jag juh, Sen tycker jag att inte respektera j�vla jante svenskar �r det �nda r�tta, gillar inte svenskaras avundsjuka. |
| gillar inte svenskarnas avundsjuka. |

Har ni funderat �ver att det precis den h�r meantaliteten som har orsakat att vi har poliser som jagar oss med bl�slampa bara f�r att vi lyssnar p� "farlig" musik och beter oss annorlunda.
Att dansa flera timmar f�r sig sj�lv i en industrilokal till h�g musik mitt i natten med en massa blinkande lampor och annat runt omkring... det �r ju annorlunda!!! POLIS!! arrestera dem, de �r ju inte som vi var n�r vi var unga... gaaah!!! farligt!!!
S�tt dit dem f�r ngt.. vad som helst!
Va jass�? �r det inte olagligt.. men ngt m�ste vi ju kunna s�tta dit dem f�r.. hmm de r�r sig ju s� konstigt.. de kanske har drukit sprit.. n� d� kan man inte dansa en hel natt... o vi skulle ju aldrig sj�lva orka dansa en hel natt �ven om vi dricker sprit.. DE M�STE TA KNARK HELA H�GEN!!!!Sl� dem med batonger och skjut dem i ryggen ... de kanske �r h�ga! och g�r det nu! ring expressen!
osvosv...
t�nk innan ni talar.
/\ /\ /\
�hh???
| Originally posted by Aendy /\ /\ /\ �hh??? |
Vad jag menade var ungef�r att man skall inte vara s� f�rd�mande �ver att n�gon �r anorlunda samt gav ett konkret exempel p� hur det kan g� s� snett n�r man g�r det.
Sedan f�ljde lite
"Anja och Bosse Svensson reagerar �ver ungdomens f�rfall"
U follow?
| Originally posted by NbR U follow? |
Detta som f�ljer �r en extrem f�renkling av verkligheten:
N�gon - Titta hur de ser ut, det �r n�got fel med att se ut s�.
Jag - Det �r dumt att s�ga s�.
Nu f�ljer en mindre f�renklad verklighetsskildring, dock ej helt utan anpassning till omgivningen ;P (obs jag retas!)
N�gon - Titta hur de ser ut, det �r n�got fel med att se ut s�.
Jag - S�g inte s�. Kommer ni inte ih�g vilka argument som anv�ndes mot raveare i b�rjan av/under Docklandshypen, vilket i sin tur ledde till att vi har f�tt en kulturpolis i sverige.
H�r kan ni s�tta in godtycklig ironi �ver hur "folk" uttrycker sig om ungdomar som dansar i fabrikslokaler eller ute i skogarna till h�g blip-blop-musik under blinkande lampor.
Slutsats:
"Vi" borde ha l�rt oss av med att klanka ner p� de som �r anorlunda.
*Pust*
�Jag hajar....vad han menar �r att vi ox� �r annorlunda...och vi vill inte att folk ska tycka d�ligt om oss.. vi vill juh dansa och ha kul....d�rf�r ska vi itne heller tycka s� om andra som �r annorlunda.. utan l�ta dom g�ra som dom vill och respektera dom f�r det...right? S� tolkade jag det iallafall
och jag kan h�lla med om det!
Fattar precis va du menar.
Ja stoppar dom inte fr�n att kl� sej hur dom vill.
Men ja tycker �nd� de ser fjolligt ut!!
Tycker oxo att de ser konstigt ut , skulle aldrig kl� mej s� d�r sj�lv.
Och om ja skulle g�ra de , s� hade ja nog inte valt Rosa som f�rg 
LateR:Z.......
�r det n�n h�r som egentligen har sagt att man inte "f�r" kl� sig som man vill? - n� precis
och av samma anledning som man f�r tycka att alla ska f� ha p� sig vad man vill, s� f�r man ocks� tycka att samma kl�der suger - det �r ju upp till var och en
sj�lv tycker jag att det �r kul att kl� upp sig extra till fest, men det finns dom som, i mitt tycke, g�r f�r l�ngt (inget sagt om bilden i fr�ga)
| Originally posted by reveal �r det n�n h�r som egentligen har sagt att man inte "f�r" kl� sig som man vill? - n� precis och av samma anledning som man f�r tycka att alla ska f� ha p� sig vad man vill, s� f�r man ocks� tycka att samma kl�der suger - det �r ju upp till var och en |
Re: Skojar dom eller?!
| Originally posted by Dj_ExOn Kolla in detta! Ser f�r j�vligt ut! Lite homosex stuk!! Usha! |
| Originally posted by Dj_ExOn Jag har inte heller n�gra problem med att folk sp�kar ut sig till fest, shit det g�r ju jag tillochmed! Men det som var lite kul var att dessa crasherkids �r helt lost IMO! |

Let the discussions continue
Allt jag ville var bara att vi skall t�nka efter innan vi samlas runt ett gemensamt offer och pekar ut dem o skrattar.......
peace
jag fyller �r om 30 minuter nu
woopee