TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Signature/Avatar - Verkiezingen!
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by Apoptosis Die avatar van Dr. Kuipers is op zich wel cool, maar je weet alleen niet 100% zeker wat voor geslacht die 2 bekkende mensen zyn... ![]() Could be anything en de mooiste sig belongs to moi |

) en die van eye-riz ruled!!
| Originally posted by Miss Proximus woei! ik krijg helemaal zin om een vrouwtje van de straat te plukken |
mooiste sig, mwa.....maar de koelste sig moet die van mij zijn! 
| Originally posted by SnuggLe Ja maar die was GVD te groot...hips Mooi kut is dat. Nu moet ik het met dit lame signature deon enzow. Acj ja, het kan gegbueren. Oh ja, en Petrus heeft wel de vetste avatar, en DJ Basvh de LELIJKSte Greetz, SnuggLe |
| Originally posted by kolkiewolkie Ik vin die van mij het mooiste... herinnerd me aan het fijne wat me te wachten staat en de mooiste avators waren een maandje of wat terug... op housenation (1 van mido, 1 van petrus)... beetje XXL bumpers waren dat |
| Originally posted by mido Alleen jammer dat de GodFather hem gejat heeft van de Sony site! Over originaliteit gesproken! whahaha |

| Originally posted by !_PeTrUs_! OK, komtie.... ![]() |
| Originally posted by mido Sorry pik! whehe Even goede vrienden toch? |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Sja, ik moet m ergens vandaan hebben. Als ik vertel dat ik m zelf genomen heb lachen ze me hier recht in da face uit |
Ooooooh,ik wil met buuf best model voor je atavartje staan hoor

| Originally posted by Donna Pak gewoon je buurvrouw,tenminste als ze lekker is dan,anders mag je mijne wel ff lenen |

| Originally posted by !_PeTrUs_! Sja, ik moet m ergens vandaan hebben. Als ik vertel dat ik m zelf genomen heb lachen ze me hier recht in da face uit |
| Originally posted by AFTERNATIVE je heeftem uit een cd hoes geknipt, iig , ik zag bij de free record shop zon vaag cd'tje met die hoes van jou avantar |
| Originally posted by Optimus foto? ![]() ![]() ![]() |
| Originally posted by Donna Gewoon s op een meeting komen oliebol,buuf gaat regelmatig met me mee naar feesies |
?
hahaha nee 72
| Originally posted by New Wave Is die ook 45 ? |

Ik heb mijn digitale camera dan bij me, dus wil ik wel een avatar schieten! 
shitty,nee dan niet want dan gaan we met dazzle en zn chickie heen,die komen ons ophalen enzo dus is een ander kinda feesie
| Originally posted by mido Wat had ik als SIG staan dan? Ik weet het al niet meer! :P |
))
Hahahaha dat soort buurvrouwen moet je je ook niet in je hoofd halen suffie,dan moet zelfs ik kotsen

| Originally posted by Donna Hahahaha dat soort buurvrouwen moet je je ook niet in je hoofd halen suffie,dan moet zelfs ik kotsen |
, maar mijn paps boert redelijk goed zeg maar (nix mis mee natuurlijk
)en als gevolg wonen wij in een wijk waar... euhm... niet veel jonge mensen wonen zeg maar
en dan krijg je dat
Whahaha zal je buurvrouw al incontinentie materiaal dragen????

Ik stem voor New Wave's avatar 
Al was het maar omdat ie (Bymbo, niet New Wave) nu ziek is en dus veel aandacht nodig heeft (hij heeft een stuk van een soort landbouwplastic opgesnoept, de eikel
)
Je hebt een koel knijntje rizzie
beterschap voor m,en beter voed je m op zodat ie van plastic meuk afblijft!
hij heeft een aangeboren handicap: hij is oostindisch doof 
juist alles wat niet mag, doet ie.