TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat hebben we dit weekend gedaan??
Pages (16): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »


Posted by Akira on Apr-08-2001 13:02:

Thumbs down

Dit weekend begon fout en eindigde fout ....ik zou eerst met twee meisjes naar de club van bas en ram gaan maar door een of andere reden ging het op het laatste moment niet door dus was in noodgedwongen om lokaal maar iets te gaan doen...nah ik kon ook wel met andere meiden mee naar NOW en WOW maar ja daar was een speedfreak feest en dat trek ik dus al helemaal niet dus dat ook maar afgezegd.nlokaal is er hier geen fuck te doen alleen de plaatselijke kroeg nou daar werd dus een DJ event gehouden en dat was op zich nog best wel lachen...nou om een uur 2.00 lag ik in mijn bed totdat ik werd opgebeld omdat een vriend van mij zich helemaal had klem had gezopen en midden op straat lag heb ik in mijn goedheid die gozer ook nog es opgehaald...


Posted by M5 on Apr-08-2001 16:47:

quote:
Originally posted by Akira
Dit weekend begon fout en eindigde fout ....ik zou eerst met twee meisjes naar de club van bas en ram gaan maar door een of andere reden ging het op het laatste moment niet door dus was in noodgedwongen om lokaal maar iets te gaan doen...nah ik kon ook wel met andere meiden mee naar NOW en WOW maar ja daar was een speedfreak feest en dat trek ik dus al helemaal niet dus dat ook maar afgezegd.nlokaal is er hier geen fuck te doen alleen de plaatselijke kroeg nou daar werd dus een DJ event gehouden en dat was op zich nog best wel lachen...nou om een uur 2.00 lag ik in mijn bed totdat ik werd opgebeld omdat een vriend van mij zich helemaal had klem had gezopen en midden op straat lag heb ik in mijn goedheid die gozer ook nog es opgehaald...


haha......das inderdaad wel een errug triest weekend ......maarja jij bent tenminste nog ergens geweest ......dat kan ik niet zeggen .....geen last gehad van opvliegende boeren in omgeving B'veld trouwens ?


spreek je


Posted by Bellie on Apr-08-2001 17:06:

Thumbs up VET AVONDJE WEER!!!

Club Time in A'dam

lekker gestampt bij Bas & Ram en Jordan (Bonzai Records)

Je moet echt een oogje openhouden voor die jongen.jezus wat kan hij draaien zeg.echt top avondje weer gehad dus.

nu weer een weekie werken en volgende week DNA-Party in Hemkade.

GREETZ!!


Posted by M5 on Apr-08-2001 17:15:

Re: VET AVONDJE WEER!!!

quote:
Originally posted by Bellie
Club Time in A'dam

lekker gestampt bij Bas & Ram en Jordan (Bonzai Records)

Je moet echt een oogje openhouden voor die jongen.jezus wat kan hij draaien zeg.echt top avondje weer gehad dus.

nu weer een weekie werken en volgende week DNA-Party in Hemkade.

GREETZ!!


haha ik wist niet eens dat je naar BAS & RAM was geweest !!

ik heb ze ook twee keer horen draaien , en het dak ging eraf !!

die kunnen er echt wat van hoor ........


Posted by Bellie on Apr-08-2001 19:39:

Thumbs up TOP!

Ja was echt vet ouwe!!!


GREETZ!!


Posted by Remy D on Apr-08-2001 23:50:

Invisible Grin

Ik ben nieuw hier maar ik zal ook even vertellen waar ik was.

Bij mij in de buurt kwam Laidback Luke draaien. Zijn set duurde 3 uur en het was echt wel beter wat hij liet horen maar het had wel iets harder gemogen van mij...

Trouwens nog even over DD...wat een vet FEEST was dat op een supermooie locatie en zoals Bellie al zei was het geluid inderdaad fantastisch en de set van TIESTO was echt buitegewoon VET...

Maar ik moet zeggen dat ik Jean 3 maal kut vond draaien alleen ze laatste half uurtje vond ik wel ok.

Ik kan echt niet wachten tot de 29e voor qontact.

Mazzel


Posted by Akira on Apr-09-2001 01:10:

quote:
Originally posted by M5


haha......das inderdaad wel een errug triest weekend ......maarja jij bent tenminste nog ergens geweest ......dat kan ik niet zeggen .....geen last gehad van opvliegende boeren in omgeving B'veld trouwens ?


spreek je


Hey VTA buddy het was inderdaad erg jammer allemaal maar het scheelt me natuurlijk ook weer es een hoop geld...Ja die vriend ging helemaal stuk omdat zijn meisie hem had gedumpt...

Maar ja ik ga zeker een keer die club van bas en ram uitchecken en dan enorm gaan stampen hehe met o.a bellie


Posted by Bellie on Apr-09-2001 16:02:

Thumbs up ok dan!!

quote:
Originally posted by Akira


Maar ja ik ga zeker een keer die club van bas en ram uitchecken en dan enorm gaan stampen hehe met o.a bellie


Rofl.ok dan.Dus met zn drieen,Jij en M5 er ook bij

hahahaha

GREETZ!!


Posted by Cold on Apr-09-2001 23:27:

Smoking ..umm..something

En ik


Posted by Akira on Apr-09-2001 23:34:

Thumbs up

okay jij erbij en nog mooie meisjes en het feest kan niet meer stuk


Posted by Cold on Apr-10-2001 00:07:

Mooie meisjes in de time??

Omg! ...vergeet dat maar oud.

Nix nada meisjes..



Have Phun


Posted by Akira on Apr-10-2001 00:10:

Talking

Nou dan nemen we onze eigen meisjes toch mee?? hehehe


Posted by Bellie on Apr-15-2001 19:14:

WOOOHOOO was weer VET gisteren in TIME.

Straks naar DNA toe in de hemkade.OOW men wat heb ik daar zin in.Dus kortom dit weekend is weer helemaal TOP!!!!

Armin van Buuren
Jean
Johan Gielen
Jose
Piet Bervoets (Rank 1)
Kid Vicious (Tsunami)
Spider Willem
Promiss
Bas & Ram
Denniz


GREETZ!!


Posted by Bellie on Apr-15-2001 19:17:

quote:
Originally posted by Cold
Mooie meisjes in de time??

Omg! ...vergeet dat maar oud.

Nix nada meisjes..

Have Phun



Hij tript teveel.voor dit berichtje was ie er pas 1 keer geweest.Gisteren was hij meegegaan en toen lulde hij wel anders.
Ok er komen niet zoveel chicks als in de hemkade of op een GROOT feest.


GREETZ!!


Posted by Cold on Apr-15-2001 19:40:

Wink Ja...

...de time is op zaterdag wel relax


Posted by Akira on Apr-16-2001 17:43:

Thumbs up

lekkere chicks in de TIME???oooh beter kan het gewoon niet

Ja zaterdag zijn we ineens in puttershoek beland,discotheek alcazar ja het was weer es dik lachen hoor allemaal bekende deuntje en enorm daar lopen stampen echt lachen gewoon

Gisteren helaas niet naar DNA geweest maar naar de plaatselijke discotheek Starlight geweest en daar draaide ERIK E echt heel erg goed...Vaak draait ie erg rustig maar gisteren was het echt TOP...hij BTW een erg lekkere vriendin hehehe


Posted by Dj Lex on Apr-16-2001 18:12:

Zaterdag was ik in Yland, plaatselijk discootje, in Spijkenisse. Zal jullie wel nix zeggen, maar die gast staat daar alleen maar cdtjes te draaien en dat vind ik een beetje zielig, maar ja. Je kan niet alles hebben he. Ging trouwens weer vroeg weg ( half 4 ) had teveel gezopen dus ging maar lekker slapen.
Laters


Posted by M5 on Apr-16-2001 18:22:

quote:
Originally posted by Akira
lekkere chicks in de TIME???oooh beter kan het gewoon niet

Ja zaterdag zijn we ineens in puttershoek beland,discotheek alcazar ja het was weer es dik lachen hoor allemaal bekende deuntje en enorm daar lopen stampen echt lachen gewoon

Gisteren helaas niet naar DNA geweest maar naar de plaatselijke discotheek Starlight geweest en daar draaide ERIK E echt heel erg goed...Vaak draait ie erg rustig maar gisteren was het echt TOP...hij BTW een erg lekkere vriendin hehehe


ik was die dag ervoor in starlight waar MORENO gewoon het DAK eraf draaide !! GEWELDIG !!


Posted by Akira on Apr-16-2001 18:57:

Thumbs up

Ja hoe draaide JOSE dan???

dat je moreno toppie vind weeet ik wel ...


Posted by MetzZ_!! on Apr-16-2001 19:58:

Angry

Geen malle moer!!


Posted by Bellie on Apr-16-2001 20:55:

was zaterdag naar de TIme geweest in A'dam.lekker weer lopen stampen bij Bas & Ram.En gisteren zijn we naar DNA-Party geweest in de FUN!!Gisteren was echt zo bizar PHATT gewoon.Ben ook echt tot het eind gebleven.wilde gewoon niet weg.
En wederom werdt er weer bewezen dat er in de FUN ook echt super lekkere chicks weer komen.Kortom de FUN roelt echt keihard.

volgende week effe rustig aan.daarna Qontact en daarna SHOCKERS,......WOOOHOOO kan gewoon niet wachten

GREETZ!!


Posted by M5 on Apr-16-2001 21:00:

quote:
Originally posted by Akira
Ja hoe draaide JOSE dan???

dat je moreno toppie vind weeet ik wel ...


JOSE ?? wie is dat ??

ik heb er werkelijk waar geen minuut van gehoord .....maar het zal wel weer zijn gewone stijl zijn .....van die vrolijke songs ...hou ik ABSOLUUT NIET van...


Posted by Remy D on Apr-16-2001 21:04:

Talking

Ik ben naar Groningen geweest en toen kwam ik er tot mijn verbazing achter dat Johan Gielen kwam draaien in de tent waar ik naar toe ging en die heeft echt een geweldige set neergezet.. Alleen de tent was een beetje gaar maarja daar kon ik wel meeleven.


Posted by Bellie on Apr-16-2001 21:09:

quote:
Originally posted by Remy D
Ik ben naar Groningen geweest en toen kwam ik er tot mijn verbazing achter dat Johan Gielen kwam draaien in de tent waar ik naar toe ging en die heeft echt een geweldige set neergezet.. Alleen de tent was een beetje gaar maarja daar kon ik wel meeleven.


Woow dat betekent dus dat johan een drukke nacht heeft gehad.want hij had ook nog in de FUN gedraaid (heel vet trouwens) van 6-8 als ik me niet vergis.Phew Dj-ing valt niet mee

GREETZ!!


Posted by Remy D on Apr-16-2001 21:15:

quote:
Originally posted by Bellie


Woow dat betekent dus dat johan een drukke nacht heeft gehad.want hij had ook nog in de FUN gedraaid (heel vet trouwens) van 6-8 als ik me niet vergis.Phew Dj-ing valt niet mee

GREETZ!!


Ja maar ik was zaterdagnacht naar Groningen en hij draaide zondagnacht in de Fun. Ik wilde daar ook nog graag heen maar ik was te moe maarja de 29e ben ik weer helemaal van de partij op Qontact.

Mazzel


Pages (16): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.