TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat hebben we dit weekend gedaan??
Pages (16): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
Dit weekend begon fout en eindigde fout
....ik zou eerst met twee meisjes naar de club van bas en ram gaan maar door een of andere reden ging het op het laatste moment niet door dus was in noodgedwongen om lokaal maar iets te gaan doen...nah ik kon ook wel met andere meiden mee naar NOW en WOW maar ja daar was een speedfreak feest en dat trek ik dus al helemaal niet dus dat ook maar afgezegd.nlokaal is er hier geen fuck te doen alleen de plaatselijke kroeg nou daar werd dus een DJ event gehouden en dat was op zich nog best wel lachen...nou om een uur 2.00 lag ik in mijn bed totdat ik werd opgebeld omdat een vriend van mij zich helemaal had klem had gezopen en midden op straat lag heb ik in mijn goedheid die gozer ook nog es opgehaald...
| quote: |
| Originally posted by Akira Dit weekend begon fout en eindigde fout ....ik zou eerst met twee meisjes naar de club van bas en ram gaan maar door een of andere reden ging het op het laatste moment niet door dus was in noodgedwongen om lokaal maar iets te gaan doen...nah ik kon ook wel met andere meiden mee naar NOW en WOW maar ja daar was een speedfreak feest en dat trek ik dus al helemaal niet dus dat ook maar afgezegd.nlokaal is er hier geen fuck te doen alleen de plaatselijke kroeg nou daar werd dus een DJ event gehouden en dat was op zich nog best wel lachen...nou om een uur 2.00 lag ik in mijn bed totdat ik werd opgebeld omdat een vriend van mij zich helemaal had klem had gezopen en midden op straat lag heb ik in mijn goedheid die gozer ook nog es opgehaald... |
VET AVONDJE WEER!!!
Club Time in A'dam
lekker gestampt bij Bas & Ram en Jordan (Bonzai Records)
Je moet echt een oogje openhouden voor die jongen.jezus wat kan hij draaien zeg.echt top avondje weer gehad dus.
nu weer een weekie werken en volgende week DNA-Party in Hemkade.
GREETZ!!
Re: VET AVONDJE WEER!!!
| quote: |
| Originally posted by Bellie Club Time in A'dam lekker gestampt bij Bas & Ram en Jordan (Bonzai Records) Je moet echt een oogje openhouden voor die jongen.jezus wat kan hij draaien zeg.echt top avondje weer gehad dus. nu weer een weekie werken en volgende week DNA-Party in Hemkade. GREETZ!! |

TOP!
Ja was echt vet ouwe!!!
GREETZ!!
Ik ben nieuw hier maar ik zal ook even vertellen waar ik was.
Bij mij in de buurt kwam Laidback Luke draaien. Zijn set duurde 3 uur en het was echt wel beter wat hij liet horen maar het had wel iets harder gemogen van mij...
Trouwens nog even over DD...wat een vet FEEST was dat op een supermooie locatie en zoals Bellie al zei was het geluid inderdaad fantastisch en de set van TIESTO was echt buitegewoon VET...
Maar ik moet zeggen dat ik Jean 3 maal kut vond draaien alleen ze laatste half uurtje vond ik wel ok.
Ik kan echt niet wachten tot de 29e voor qontact.
Mazzel
| quote: |
| Originally posted by M5 haha......das inderdaad wel een errug triest weekend ......maarja jij bent tenminste nog ergens geweest ......dat kan ik niet zeggen .....geen last gehad van opvliegende boeren in omgeving B'veld trouwens ? spreek je |
het was inderdaad erg jammer allemaal maar het scheelt me natuurlijk ook weer es een hoop geld...Ja die vriend ging helemaal stuk omdat zijn meisie hem had gedumpt...
ok dan!!
| quote: |
| Originally posted by Akira Maar ja ik ga zeker een keer die club van bas en ram uitchecken en dan enorm gaan stampen hehe met o.a bellie |

En ik
okay jij erbij en nog mooie meisjes en het feest kan niet meer stuk 
Mooie meisjes in de time??
Omg! ...vergeet dat maar oud.
Nix nada meisjes..
Have Phun
Nou dan nemen we onze eigen meisjes toch mee?? hehehe 
WOOOHOOO was weer VET gisteren in TIME.
Straks naar DNA toe in de hemkade.OOW men wat heb ik daar zin in.Dus kortom dit weekend is weer helemaal TOP!!!!
Armin van Buuren
Jean
Johan Gielen
Jose
Piet Bervoets (Rank 1)
Kid Vicious (Tsunami)
Spider Willem
Promiss
Bas & Ram
Denniz
GREETZ!!
| quote: |
| Originally posted by Cold Mooie meisjes in de time?? Omg! ...vergeet dat maar oud. Nix nada meisjes.. Have Phun |

Ja...
...de time is op zaterdag wel relax 
lekkere chicks in de TIME???oooh beter kan het gewoon niet 
Ja zaterdag zijn we ineens in puttershoek beland,discotheek alcazar ja het was weer es dik lachen hoor allemaal bekende deuntje en enorm daar lopen stampen echt lachen gewoon 
Gisteren helaas niet naar DNA geweest maar naar de plaatselijke discotheek Starlight geweest en daar draaide ERIK E echt heel erg goed...Vaak draait ie erg rustig maar gisteren was het echt TOP...hij BTW een erg lekkere vriendin hehehe 
Zaterdag was ik in Yland, plaatselijk discootje, in Spijkenisse. Zal jullie wel nix zeggen, maar die gast staat daar alleen maar cdtjes te draaien en dat vind ik een beetje zielig, maar ja. Je kan niet alles hebben he. Ging trouwens weer vroeg weg ( half 4 ) had teveel gezopen dus ging maar lekker slapen.
Laters
| quote: |
| Originally posted by Akira lekkere chicks in de TIME???oooh beter kan het gewoon niet ![]() Ja zaterdag zijn we ineens in puttershoek beland,discotheek alcazar ja het was weer es dik lachen hoor allemaal bekende deuntje en enorm daar lopen stampen echt lachen gewoon ![]() Gisteren helaas niet naar DNA geweest maar naar de plaatselijke discotheek Starlight geweest en daar draaide ERIK E echt heel erg goed...Vaak draait ie erg rustig maar gisteren was het echt TOP...hij BTW een erg lekkere vriendin hehehe |
Ja hoe draaide JOSE dan???
dat je moreno toppie vind weeet ik wel
...
Geen malle moer!!
was zaterdag naar de TIme geweest in A'dam.lekker weer lopen stampen bij Bas & Ram.En gisteren zijn we naar DNA-Party geweest in de FUN!!Gisteren was echt zo bizar PHATT gewoon.Ben ook echt tot het eind gebleven.wilde gewoon niet weg.
En wederom werdt er weer bewezen dat er in de FUN ook echt super lekkere chicks weer komen.Kortom de FUN roelt echt keihard.
volgende week effe rustig aan.daarna Qontact en daarna SHOCKERS,......WOOOHOOO kan gewoon niet wachten 
GREETZ!!
| quote: |
| Originally posted by Akira Ja hoe draaide JOSE dan??? dat je moreno toppie vind weeet ik wel ... |

Ik ben naar Groningen geweest en toen kwam ik er tot mijn verbazing achter dat Johan Gielen kwam draaien in de tent waar ik naar toe ging en die heeft echt een geweldige set neergezet..
Alleen de tent was een beetje gaar maarja daar kon ik wel meeleven. 
| quote: |
| Originally posted by Remy D Ik ben naar Groningen geweest en toen kwam ik er tot mijn verbazing achter dat Johan Gielen kwam draaien in de tent waar ik naar toe ging en die heeft echt een geweldige set neergezet.. Alleen de tent was een beetje gaar maarja daar kon ik wel meeleven. |

| quote: |
| Originally posted by Bellie Woow dat betekent dus dat johan een drukke nacht heeft gehad.want hij had ook nog in de FUN gedraaid (heel vet trouwens) van 6-8 als ik me niet vergis.Phew Dj-ing valt niet mee ![]() GREETZ!! |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.