TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Op je hoeveelste ben je ontmaagd :-)
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »

Posted by New Wave on May-30-2002 11:08:

quote:
Originally posted by Dj Alpha

Moeders wil is wet, eerst de pil en dan naar bed

hey HOER nu jouw antwoord nog..maar we kenne het al raden.....volgens mij was jij 13....want jij hebt wat met die leeftijd en vooral als het om dames gaat

Posted by eXos on May-30-2002 11:14:

quote:
Originally posted by New Wave

hey HOER nu jouw antwoord nog..maar we kenne het al raden.....volgens mij was jij 13....want jij hebt wat met die leeftijd en vooral als het om dames gaat

... en toen nog gelijk 2 op die avond ook

Posted by Opti on May-30-2002 11:15:

quote:
Nou komt de mijne er ook bij

ik was 13 hehehe beetje last van de hormonen
tja ik weet t best vroeg, maarja, gebeurde in de vakantie in Frankrijk. Was wel op n leuke plaats langs n riviertje en n watervalletje dat van de bergen komt gestroomt.
Maar over details van het gebeuren zelf kan ik me niet over uitlaten

he hoerrrr, je was een iets van 8 maanden geleden nog bezig met vertelllen op IRC en toen was je ineens weg!!! Maak dat verhaal af!

Ik was 17 trouwens, deed t voor t eerst in de kelderbox

Posted by K.nattick on May-30-2002 11:27:

Helemaal in love, 17 jaar en een babe naast me in bed. Liggen video te kijken, silence of the lambs. Vondse nix aan en begint zich te ontkleden en daarna mij. POP! En een condoom om. Kzei d'r gewoon eerlijk dattik helemaal maagd was, zij antwoordt me datse me "de weg" wel wijst. Raad wat, vlak voordattik begin�orgasme�DAMN THAT! Balen ofcourse, afgang van hier tot ginder. Maarse was echt gewoon een schat. 's Nachts maakt ze me wakker "opnieuw proberen?" Uiteindelijk is het nog goed gekomen en wij ook allebei.

Posted by Dj Alpha on May-30-2002 11:38:

nou nou nou Tim , dat jij nou op mijn zusje valt van 15 Whahahaha

Posted by New Wave on May-30-2002 12:10:

quote:
nou nou nou Tim , dat jij nou op mijn zusje valt van 15 Whahahaha

mwhehe, alleen als ze die beugel weg doet

Posted by TimeportE on May-30-2002 13:30:

quote:
Originally posted by K.nattick
Raad wat, vlak voordattik begin�orgasme�DAMN THAT! Balen ofcourse, afgang van hier tot ginder. Maarse was echt gewoon een schat. 's Nachts maakt ze me wakker "opnieuw proberen?" Uiteindelijk is het nog goed gekomen en wij ook allebei.

AAARRGG dat lijkt me zooo klote! op eens komt American Pie bij me op! whehe, shitt das lullig (letterlijk) maar het kwam geluk allemaal wel goed, dus das wel weer fijn!

Posted by Dr. Kuipers on May-30-2002 13:36:

Me is ook nog maagd...
Vriendin zit er wel aan te komen, dus zal dat ook wel snel gaan gebeuren ...

Posted by SnuggLe on May-30-2002 13:43:

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Me is ook nog maagd...
Vriendin zit er wel aan te komen, dus zal dat ook wel snel gaan gebeuren ...

Nah, wie zegt dat dan? Misschien is ze wel vet preuts enzo, en wil ze 'het' bewaren tot na het huwelijk

Enneh Alpha, neem je zussie dan mee naar de volgende Nexus!

Greetz,
SnuggLe

Posted by Opti on May-30-2002 13:45:

Jeroen, post een foto van je zussie!!

Posted by kolkiewolkie on May-30-2002 13:51:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Nah, wie zegt dat dan? Misschien is ze wel vet preuts enzo, en wil ze 'het' bewaren tot na het huwelijk

je snapt het niet helemaal denk ik...

hij heeft een meerkeuze zeg maar

hehe

bij de weg, ik doe mijn sterrenbeeld eer aan (ben in september geboren)

Posted by Dr. Kuipers on May-30-2002 13:53:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Haha, preuts zal ze nie zijn...

Toen ik haar zaterdag zag dirigeerde ze heel subtiel mijn hand richting haar borsten.....

Posted by Donna on May-30-2002 14:01:

*have mercyyyyy*

Posted by Miss Proximus on May-30-2002 14:23:

tjong! waar gaat t heen met die vrouwen van tegenwoordig! er zit ook geen greintje spanning meer aan

donna... hoera voor ons

Posted by Donna on May-30-2002 14:27:

Mja psies,je mot ze net wat geven om *gespannen* van te raken,en dan je haar losgooien en wegwezuhhhhhh!!!

Posted by total woot on May-30-2002 14:30:

wat zijn dat nou weer voor man-onvriendelijke teksten?

ga je schamen!

Posted by aphex on May-30-2002 14:54:

Ondanks dat ik het forum niet meer vind wat het zou moeten zijn zal ik toch even wat posten om alpha een pleziertje te doen..

Ik was dus 16 (nog net niet 17) en het was op een hoogslaper..
het was absoluut niet het wat ik er van verwachte eerlijk gezegd maar niet bijzonder slecht... en ik heb ook geen spijt van, als je het op een vroege leeftijd doet vallen er een hoop zorgen weg, ik ken nog wel een paar maagden vrienden die hellemaal krampachtig worden bij het woord sex.. niet echt de bedoeling

Posted by Cosmic on May-30-2002 20:39:

LOL, ik d8 er ook laatst over om zo'n thread te beginnen, alleen dan in poll-vorm.

Ik val dan in de categorie maagd

Posted by serialkillah on May-30-2002 22:56:

Ik was net 17 toen het gebeurde.... en dat was met me huidige vriendin

Posted by eieregooie on May-31-2002 01:47:

Ik was net twee maandjes 17... Was met een griet waar ik toen Mega verliefd op was. Ik kwam daar wel regelmatig en ben toen een keer na een feesje 's nachts haar huis binnengesneaked. Dat vond ze kennelijk nogal geil waardoor ze scheen te vergeten dat ze net een vriend had... dus condoom erom en doppen maar!

Ik geloof dat die twee nog steeds samen zijn, dus ik ga er vanuit dattie 't nie weet. Hij is wel zo ongeveer 2 keer zo breed als ik, dus ik hoop dattie er nooit achter komt... hehehe...

Posted by Little Theseus on May-31-2002 11:52:

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
hier nog een maagd

woooow!!!!
Hoe lang heb je al een vriendin? Een half jaar? Doe je niet aan sex voor het huwelijk ofzo ..

Kheb toevallig pas een erg knappe meid gehad, maar die vertelde me op een gegeven moment dat ze pas sex wilde als ze zeker wist dat die jongen haar "ware" was. Kheb dr keihard uitgelachen, het netjes uitgemaakt en nooit meer wat van me laten horen. Wat kunnen mensen in een illusie leven zeg!
Ik ben op mn 17e ontmaagd, ik was toen erg verliefd ja, maar zoveel stelt het niet voor. Wel lachen om te zien dat vrienden van je die nog maagd zijn helemaal gek worden en een vriendin (ookal is ze lelijk) zoeken om mee naar bed te gaan

Posted by serialkillah on May-31-2002 12:26:

hehe, ik heb ook z'n kamaraad die nog steeds maagd is... sterker nog... hij heb nog nooit een vriendin gehad

De jongen is nu 22 en begint nu erg gefrustreert te worden .. hehehehe

Posted by Dj Alpha on May-31-2002 12:32:

Optimus: Ik zal eens n foto van dr kamer jatten en inscannen

Snuggle: Dat vinden me ouders vast goed *NOT*

Posted by kolkiewolkie on May-31-2002 13:02:

quote:
Originally posted by Little Theseus

woooow!!!!
Hoe lang heb je al een vriendin? Een half jaar? Doe je niet aan sex voor het huwelijk ofzo ..

BWOEHA, dit vind ie niet leuk

sorry dubbink

ik kan me trouwes prima in mijn huidige situatie vinden.. je zorgen maken erover enzo: only makes u feel bad, kzie wel hoe het leven loopt

Posted by Cosmic on May-31-2002 14:10:

quote:
je zorgen maken erover enzo: only makes u feel bad, kzie wel hoe het leven loopt

Precies!
Op elk potje past een dekseltje toch? (= oma-uitspraak )

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »