TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Je nieuwe platen! - Part II
Pages (12): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Jah, die Airwave remix staat op de plaat als V-One remix toch? Met dat stamp stukkie in het begin... Owjah... nieuwe plaatjes... Tastexperience - Highlander (ralphie b, original, endgame mix) Orion - See Me Here (original, darren tate (!!!), radio edit) Futura Legend - Restless Nature (signum, tim j) Josphine 2002 (d ramirez, souind system, delirious mixes) Sunset Drive - Does It Really Matter (vocal, instrumental) <- Dees is erg leuk trouwes ![]() Paul Oakenfold - Southern Sun (ti�sto, gabriel & dresden, radio edit) Grtz! |
<---
<--- Daar haal ik me platen 9 van de 10 keer
<---
Rhythm Import dus... en jij?
ik bestel ze bijna altijd via only-djs
vorige week voor het eerst bij dancegrooves.. maar kreeg daar echt een plaat van die zo krom was dat het bijna een schaal was
soms koop ik een plaatje bij midtown of basic-beat hier in Rotterdam, maar meestal hebben die alleen prog en techno (basic-beat) of mickey mouse house (midtown)
ze krijgen alles ook pas 3 weken later binnen.. das echt klote.
maar waar zit dat rhythm import ergens precies? Die zijn ook erg snel met de releases aan jouw aankopen te zien. Misschien dat ik daar dan eens langs hop.
greetzz 
zelfde straat (Nieuwe Binnenweg), stukje doorlopen.. ergens op de hoek.
Ja klopt... In Rotterdam zit sinds kort ook een Rhythm Import... ('t kan ook zijn dattie Outland heet, weet nie zeker... Rhythm heeft Outland overgenomen) Zo'n beetje tegenover Basic Beat heb ik me laten vertellen.
Ik ga zelf altijd naar Rhythm Import in Den Haag, in de Torenstraat... Da's de enige echte voor mijn gevoel... En ze kennen me daar ondertussen en dat heeft soms zo z'n voordelen
Grtz!
| Originally posted by eieregooie Ja klopt... In Rotterdam zit sinds kort ook een Rhythm Import... ('t kan ook zijn dattie Outland heet, weet nie zeker... Rhythm heeft Outland overgenomen) Zo'n beetje tegenover Basic Beat heb ik me laten vertellen. |
Ik ga zelf altijd naar Rhythm Import in Den Haag, in de Torenstraat... Da's de enige echte voor mijn gevoel... En ze kennen me daar ondertussen en dat heeft soms zo z'n voordelen |

volgens mij heeft donna laast al wat gepost maar zal ff het complete lijstje neerpleuren
Dj Salez vs Cor Fijneman-Lattitude
White Russians-Tortilla Wrap
Eyal Barkan & A Force-Revolution (Topppppppppper)
Shane-Too Late to Turn (AvB mixes)
Plastic Boy-Silver Bath
Sonorous-Second Sun
Frank T.R.A.X-Nebuchan
Tilt-Missing Pieces EP
Jericho-Personal Reflexion
Bruce Wills-Confusion Theme
Pale X-Shiver
Heee RV how was Norway??? 
| Originally posted by tijs08 Heee RV how was Norway??? |
| Originally posted by tijs08 die in Rotterdam heeft haast geen trance.. alleen oude plaatjes en voor de rest erg vaag allemaal |
| Originally posted by tijs08 Ga er zeker vaker heen, en er voor zorgen dat ze me ook beter leren kennen ![]() |
| Originally posted by tijs08 vorige week voor het eerst bij dancegrooves.. maar kreeg daar echt een plaat van die zo krom was dat het bijna een schaal was |
Nieuwe platen:
Paul Oakenfold - Southern Sun (tiesto remix)
Starecase - Faith (de black-hole versie)
greetz
| Originally posted by DJ Bazz je bent toch wel gelijk weer teruggegaan naar die lui? |
| Originally posted by eieregooie Lijkt me vrij lastig bij een mailorder Daarom koop ik persoonlijk ook liever gewoon in een winkel... |
Haha! Wach maar tot je die andere gozer een keer ziet... die's zo gek als een deur
Echt een mafkees 
Bedoel je met mafkees toevallig Tjeerd? (als tie zo heet tenminste)
DJ Bladerunner
| Originally posted by DJ_Siesta die heeft e-rick tocg gedaan? |
| Originally posted by DJ Bladerunner Bedoel je met mafkees toevallig Tjeerd? (als tie zo heet tenminste) |
Sigma - Cura Me |
Net besteld bij only-djs:
Art Of Trance - Madagascar [Push Remix]
Rank 1 - Awakening [Remixes]
Paul Oakenfold - Southern Sun
-ReGrOoVeD
| Originally posted by eieregooie Er zijn 2 winkelketens die Rhythm Import heten. Van de andere keten zat er 1 in R'dam, zeg maar naast de Mediamarkt. Da's echt een bout winkel... maar die's gelukkig weg... Rhythm Import uit Den Haag heeft een nieuwe geopend in R'dam. |
| Originally posted by eieregooie Lijkt me vrij lastig bij een mailorder Daarom koop ik persoonlijk ook liever gewoon in een winkel... |
| Originally posted by TranceFool waar zit die nu dan? |
| Originally posted by TranceFool waar zit die nu dan? |
| zelfde straat (Nieuwe Binnenweg), stukje doorlopen.. ergens op de hoek. |
| Originally posted by AlFerox je moet gewoon langs basic beat en midtown lopen dan kom je vanzelf bij rhythm import. het zit ergens op de hoek.. kan niet missen. die zaak tegenover basic beat is een onwijze bout-zaak!! planet hotvision ofzo heet het. andere zaken die de moeite waard zijn in die straat (Nieuwe Binnenweg): triple vision (techno, drum n bass, tekno, hip-hop); ongeveer schuin tegenover rhythm import.. aan de overkant dus. clone (electro); helemaal aan het begin.. dus bij de OUDE Binnenweg naast die Levi's store. |
Vandaag nieuw o.a.:
Paul Oakenfold - Southern Sun (Perfecto)
Marco V. - Album Sampler (ID&T)
Fire & Ice - Heart & Mind (XTC)
Unknown - Love slave (White Label)
Deze plaat is echt super!! Zowel de A als B kant toptracks.