TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2009
Pages (18): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »
Sinds wanneer is Howells prog trouwens ?
Anyway:
M.A.N.D.Y
Howells
Loco Dice
Heidi
Minilogue
Villalobos
Raresh
Vibrasphere (live)
Ticon
FreQ
Son Kite (live)
JOOF vs DB
D-Nox & Beckers
Perfect Stranger
Ja�a (live)
Lish
| quote: |
| Originally posted by Eagle` Vibrasphere (live) FreQ Son Kite (live) JOOF vs DB Perfect Stranger Ja�a (live) |
Paul Moelands (Re:Locate / Octagen) ! Was goed in Bloemendaal 2jaar geleden.
verder mag Gareth Emery ook gerust terugkomen, en Airbase wil ik ook wel eens zien. Rank1, Lange, Galen Behr zou idd ook allemaal leuk zijn.
| Originally posted by Moisture Paul Moelands (Re:Locate / Octagen) ! Was goed in Bloemendaal 2jaar geleden. verder mag Gareth Emery ook gerust terugkomen, en Airbase wil ik ook wel eens zien. Rank1, Lange, Galen Behr zou idd ook allemaal leuk zijn. |
Opwarming door Nic Chagall zou ook altijd mooi zijn...
Sven V�th & Dave Clarke
Jon O'Bir
Christopher Lawrence
Lange
Fred Baker
Ti�sto
Menno De Jong
Jonas Steur
Paul Van Dyk
Blank & Jones
Paul Oakenfold
Sven Vath
Richie Hawtin
Marco V
Sasha
Daft Punk
Chemical Brothers
Dave Clarke
...
Just, vergeten:
Chymera
Pretty please? 
| Originally posted by Jasperovitsj Just, vergeten: Chymera Pretty please? |
Beste FredNova, haal aub Blank & Jones voor de allereerste keer (!!!) naar Belgi�. Het zal een absuluut hoogtepunt worden, heerlijk op de mainstage! Qua prijs denk ik dat ze ongeveer het zelfde kosten als andere bekende trancenamen.
Verder Above & Beyond, John "OO" Fleming, ATB.
ja, of Scooter

| Originally posted by Xilver ja, of Scooter |
| Originally posted by Devilex Haha waarom niet, ik zou alleszinds eens gaan kijken dan |
Eric Prydz
Richie Hawtin
CJ bolland die een magnus set draait
James Zabiela
Tiesto
| Tomorrowland 2008 was amazing! So we're up and running for the next edition in 2009. Go to www.tomorrowland.be fill in your e-mail and let us know which 5 artists you absolutely want to hear on the 5th birthday edition of Tomorrowland. You can also check the aftersite of Tomorrowland 2008: feel the atmosphere while you are watching the aftermovie, the pictures or the interviews with some of the greatest artists |
maandag worden de eerste namen bekendgemaakt
Manuel Le Saux mag er van mij ook terug bij zijn.
mijn 5 namen waren
James Zabiela
John Digweed
Sasha
Joris Voorn
& Guy J
toch maar zeker maken dat sasha & guy j er daadwerkelijk ook gaan staan
mijn 5 namen waren
| Originally posted by Config James Zabiela Joris Voorn |
Best wel stom eigenlijk van ID&T om op voorhand te beloven dat vandaag namen bekend worden gemaakt, terwijl er momenteel nog steeds niks te bespeuren valt. Ik kan begrijpen dat er nog vanal kan mislopen met bookings, maar wees dan ook zo slim om gewoon niet op voorhand aan te kondigen wanneer er namen bekend worden gemaakt 
Anyway, een naam die alvast aan de line-up mag toegevoegd worden (volgens hun eigen MySpace):
16 Bit Lolita's 
16 Bit Lolita's haat optreden in Belgi�, tzou me dus verbazen maar het mag natuurlijk wel, zeer zeker 
| Originally posted by FenixStyle 16 Bit Lolita's |
ik ook
het blijkt dus toch te kloppen
Met Guy J, Sasha en 16Bit Lolita's kan de '09 editie op voorhand al niet stuk 
| Tomorrowland will be bigger than ever, more than 150 DJ's will perform at 11 areas hosted by 22 labels, DJ�s, clubs and partyconcepts. From now on we will announce new names & hosts every day, so check Tomorrowland.be or our facebook (ID&T Belgium) regularly! |