TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voor alle Newbie's - Part 2
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by pivot zooooo00000oo nog een newbie hier.... k zat hier af en toe al beetje mee te lezen , want broer zit hier ook al tijdje (yarnie) dus denk laat k ook maar eem zon accountje aan maken maar was uiteraard al weer vergeten dat k die had...dus nu na paar weken me 1e post ![]() maar dit was t weer, hoop het beetje naar me zin te hebben hier en nog wat vaker te posten ![]() mzzzzzzlsssss |
| Originally posted by Yarnie neu..je hebt remy-d en mido hier ook al |
2 petrus > ik heb ook een 130.89 ip vanaf 1 sept maar dan 60k 
je kan wel een accountje op mijn ftp krijgen hoor 
Oh ik ben dus de franzelare maar ik dacht dat ik mij al eens eerder in zoon topic had voorgesteld, maar nog maar ff kort dan:
ik ben frans woon in enschede en hou van stamp feesies!
ga liever naar kleinere party's maar ik ben ook wel op de grotere feesten te vinden! en natuurlijk op de feesies op de UT 
| Originally posted by franzelare ik ben frans woon in enschede |
| Originally posted by franzelare 2 petrus > ik heb ook een 130.89 ip vanaf 1 sept maar dan 60k ![]() je kan wel een accountje op mijn ftp krijgen hoor |
| Originally posted by tijs08 Originally posted by franzelare ik ben frans woon in enschede gecondoleerd dan he, met jullie uitschakeling |
Jij bent fokkin(sorry) goed wakker zeg.
Nou ik niet waarmee is enschede uitgeschakeld?
zal zeker wel weer over voetbal gaan of niet?
Ik ben Stef V, 15 jaar oud, ik ben nu een tijdje geleden proberen te gaan producen met FL. Ik hoop op dit forum wat meer te leren over het producen. Ik ben wel al een tijdje aangemeld maar ik ben nog niet erg actief geweest op dit forum, ik hoop daar nu verandering in te kunnen brengen
.
Hey hallo zeg !
Laat ik m'n eerste post dan maar gebruiken om me voor te stellen:
Ik ben Maurice en ben verlopig nog woonachtig in Delft.
Ken Tranceaddict al 'n tijdje, maar hep nog nooit 't forum gedeelte bezocht.
Ik werk samen met Eieregooie in de plaatslijke bioscoop (de betere van de 2 die we hier in Delft hebbe
),
en hoorde van hem ook dat 't hier best lache was.
Anywayz, hoop hier 'n beetje lol te kunnen hebbe !!
Laters!
| Originally posted by Access Hey hallo zeg ! |
Hee allemaal ,
Ben ook pas aangemeld als addict hier lees al een jaartje mee en heb er een hoop tips vooral van nieuwe releases door gekregen en beluisterd.
Ben 33 jaar heb dus de groei van de "house" en trance bewust meegemaakt zijn er meerdere van 30 + hier vraag ik me af.
Ik hou zelf van de betere trance, momenteel kost het iets meer tijd om de goede trance van de andere "trance" te filteren, maar dat geeft niet het is een van mijn grootste hobby's om 10/11 briljante trancetracks te verzamelen en daarvan dan een compilatie te mixen voor mezelf en wat vrienden.
Ik ben met deze compilaties in 1987 gestart en heb er nog steeds veel plezier in om ze te maken.
groeten allemaal and Ceeyaaah in the forums
Arjen (Vedder555)
| Originally posted by vedder555 Arjen (Vedder 555) |
TQ hier. The tenth sign.
Een slave to the rave tot 't eind.
| Originally posted by TEN - JI TQ hier. The tenth sign. Een slave to the rave tot 't eind. |

| Originally posted by kolkiewolkie je hebt toch nie toevallig een subaru onder de kont of wel |
, misschien mijn volgende
voorlopig toch nog even door met mijn punto
| Originally posted by TEN - JI TQ hier. The tenth sign. Een slave to the rave tot 't eind. |
Aaaahhh...weet ik tenminste dat er niet valt te twijfelen aan de humor hier.
| Originally posted by TEN - JI Aaaahhh...weet ik tenminste dat er niet valt te twijfelen aan de humor hier. |
dat twijfelen dan
| Originally posted by vedder555 Hee allemaal , Ben ook pas aangemeld als addict hier lees al een jaartje mee en heb er een hoop tips vooral van nieuwe releases door gekregen en beluisterd. Ben 33 jaar heb dus de groei van de "house" en trance bewust meegemaakt zijn er meerdere van 30 + hier vraag ik me af. Ik hou zelf van de betere trance, momenteel kost het iets meer tijd om de goede trance van de andere "trance" te filteren, maar dat geeft niet het is een van mijn grootste hobby's om 10/11 briljante trancetracks te verzamelen en daarvan dan een compilatie te mixen voor mezelf en wat vrienden. Ik ben met deze compilaties in 1987 gestart en heb er nog steeds veel plezier in om ze te maken. groeten allemaal and Ceeyaaah in the forums Arjen (Vedder555) |
.
| Originally posted by TEN - JI Aaaahhh...weet ik tenminste dat er niet valt te twijfelen aan de humor hier. |
). Maar daar kom je nog wel achter
| Originally posted by !_PeTrUs_! ik doe ook maar wat om me postaccount te verhogen |
Ik zal me hier ook even voorstellen..
Ik ben Bas, woon in Enschede op kamers (zelfde huis als Snuggle). Mijn favoriete stijl is progressive, maar op zijn tijd gaan trance, techno en house er ook zeker wel in.
Heb laatst op Impulz een paar van jullie al gezien (Partyhardy! en DJ Lex geloof ik, en Petrus heb ik dacht ik al wel eens in de New York - Hengelo gezien).
| Originally posted by basd ...en Petrus heb ik dacht ik al wel eens in de New York - Hengelo gezien). |
.
EN JULLIE NEWBIES KOMEN NATUURLIJK OOK ALLEMAAL NAAR ADDICTION 9 AUGUSTUS!!!!!! is dat niet HET moment om de mensen beter te leren kennen.....?