TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voor alle Newbie's - Part 2
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »


Posted by eXos on Jun-12-2002 09:16:

quote:
Originally posted by pivot
zooooo00000oo nog een newbie hier....

k zat hier af en toe al beetje mee te lezen , want broer zit hier ook al tijdje (yarnie)
dus denk laat k ook maar eem zon accountje aan maken
maar was uiteraard al weer vergeten dat k die had...dus nu na paar weken me 1e post

maar dit was t weer, hoop het beetje naar me zin te hebben hier en nog wat vaker te posten

mzzzzzzlsssss


Ah, ik heb je volgens mij wel eens gezien op feestjes. Handje vasthouden van Yarnie


Posted by tijs08 on Jun-12-2002 16:14:

quote:
Originally posted by Yarnie


neu..je hebt remy-d en mido hier ook al


tsjezis!! je hebt helemaal gelijk Erwin!! helemaal vergeten, maar zo vaak zijn ze hier ook niet meer te vinden (Jammer)! Ben Remy zekers het vaakst tegen gekomen op parties van alle TA (behalve mijn broer dan, hehehe) is een soort toeval wat elke keer weer erg toevallig zo uitkomt dat we elkaar tegen komen.


Posted by franzelare on Jun-12-2002 18:11:

2 petrus > ik heb ook een 130.89 ip vanaf 1 sept maar dan 60k
je kan wel een accountje op mijn ftp krijgen hoor


Posted by franzelare on Jun-12-2002 18:13:

Oh ik ben dus de franzelare maar ik dacht dat ik mij al eens eerder in zoon topic had voorgesteld, maar nog maar ff kort dan:

ik ben frans woon in enschede en hou van stamp feesies!

ga liever naar kleinere party's maar ik ben ook wel op de grotere feesten te vinden! en natuurlijk op de feesies op de UT


Posted by tijs08 on Jun-12-2002 18:23:

quote:
Originally posted by franzelare
ik ben frans woon in enschede



gecondoleerd dan he, met jullie uitschakeling


Posted by eXos on Jun-12-2002 18:27:

quote:
Originally posted by franzelare
2 petrus > ik heb ook een 130.89 ip vanaf 1 sept maar dan 60k
je kan wel een accountje op mijn ftp krijgen hoor


Nie nodig jo. Is ook zonde van je 8 Kb Upload


Posted by rellivisit on Jun-12-2002 18:39:

quote:
Originally posted by tijs08

Originally posted by franzelare
ik ben frans woon in enschede

gecondoleerd dan he, met jullie uitschakeling


Jij bent fokkin(sorry) goed wakker zeg.


Posted by franzelare on Jun-13-2002 06:06:

Nou ik niet waarmee is enschede uitgeschakeld?

zal zeker wel weer over voetbal gaan of niet?


Posted by stefv on Jun-13-2002 08:03:

Ik ben Stef V, 15 jaar oud, ik ben nu een tijdje geleden proberen te gaan producen met FL. Ik hoop op dit forum wat meer te leren over het producen. Ik ben wel al een tijdje aangemeld maar ik ben nog niet erg actief geweest op dit forum, ik hoop daar nu verandering in te kunnen brengen .


Posted by Access on Jun-13-2002 09:34:

Hey hallo zeg !

Laat ik m'n eerste post dan maar gebruiken om me voor te stellen:

Ik ben Maurice en ben verlopig nog woonachtig in Delft.
Ken Tranceaddict al 'n tijdje, maar hep nog nooit 't forum gedeelte bezocht.

Ik werk samen met Eieregooie in de plaatslijke bioscoop (de betere van de 2 die we hier in Delft hebbe ),
en hoorde van hem ook dat 't hier best lache was.

Anywayz, hoop hier 'n beetje lol te kunnen hebbe !!

Laters!


Posted by eieregooie on Jun-14-2002 15:48:

quote:
Originally posted by Access
Hey hallo zeg !


Heeeey! Dat kan niemand anders zijn dan Access!


Posted by vedder555 on Jun-25-2002 11:44:

Hee allemaal ,

Ben ook pas aangemeld als addict hier lees al een jaartje mee en heb er een hoop tips vooral van nieuwe releases door gekregen en beluisterd.
Ben 33 jaar heb dus de groei van de "house" en trance bewust meegemaakt zijn er meerdere van 30 + hier vraag ik me af.

Ik hou zelf van de betere trance, momenteel kost het iets meer tijd om de goede trance van de andere "trance" te filteren, maar dat geeft niet het is een van mijn grootste hobby's om 10/11 briljante trancetracks te verzamelen en daarvan dan een compilatie te mixen voor mezelf en wat vrienden.
Ik ben met deze compilaties in 1987 gestart en heb er nog steeds veel plezier in om ze te maken.

groeten allemaal and Ceeyaaah in the forums

Arjen (Vedder555)


Posted by kolkiewolkie on Jun-25-2002 11:48:

quote:
Originally posted by vedder555
Arjen (Vedder 555)


je hebt toch nie toevallig een subaru onder de kont of wel


Posted by TEN - JI on Jun-25-2002 13:46:

TQ hier. The tenth sign.
Een slave to the rave tot 't eind.


Posted by Opti on Jun-25-2002 13:51:

quote:
Originally posted by TEN - JI
TQ hier. The tenth sign.
Een slave to the rave tot 't eind.



Ben jij TQ de rapper?


Posted by vedder555 on Jun-25-2002 14:43:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie


je hebt toch nie toevallig een subaru onder de kont of wel


LOL , misschien mijn volgende voorlopig toch nog even door met mijn punto

Groeten, Vedder


Posted by eXos on Jun-27-2002 10:58:

quote:
Originally posted by TEN - JI
TQ hier. The tenth sign.
Een slave to the rave tot 't eind.


Sing Tjing Ping tjap tjoi!!!!

LOL


Posted by TEN - JI on Jun-27-2002 20:59:

Aaaahhh...weet ik tenminste dat er niet valt te twijfelen aan de humor hier.


Posted by Jappio on Jun-27-2002 21:14:

quote:
Originally posted by TEN - JI
Aaaahhh...weet ik tenminste dat er niet valt te twijfelen aan de humor hier.


goed zo jochie.. niet doen hoor dat twijfelen dan


Posted by Siesta on Jun-27-2002 21:28:

quote:
Originally posted by vedder555
Hee allemaal ,

Ben ook pas aangemeld als addict hier lees al een jaartje mee en heb er een hoop tips vooral van nieuwe releases door gekregen en beluisterd.
Ben 33 jaar heb dus de groei van de "house" en trance bewust meegemaakt zijn er meerdere van 30 + hier vraag ik me af.

Ik hou zelf van de betere trance, momenteel kost het iets meer tijd om de goede trance van de andere "trance" te filteren, maar dat geeft niet het is een van mijn grootste hobby's om 10/11 briljante trancetracks te verzamelen en daarvan dan een compilatie te mixen voor mezelf en wat vrienden.
Ik ben met deze compilaties in 1987 gestart en heb er nog steeds veel plezier in om ze te maken.

groeten allemaal and Ceeyaaah in the forums

Arjen (Vedder555)



donna is ook zoiets, maar die komt hier niet meer zo vaak .


mzzl


Posted by eXos on Jun-27-2002 23:40:

quote:
Originally posted by TEN - JI
Aaaahhh...weet ik tenminste dat er niet valt te twijfelen aan de humor hier.


Mja, ik vind mezelf altijd enorm geestig. Let maar nie op mij, ik doe ook maar wat om me postaccount te verhogen (soort Optimus ). Maar daar kom je nog wel achter


Posted by Access on Jun-28-2002 07:51:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

ik doe ook maar wat om me postaccount te verhogen


En gelijk hep je !!!

Hey kijk nou ... ik hep er ook weer 1 bij
WOEIIII !!!


Posted by basd on Jul-03-2002 10:52:

Ik zal me hier ook even voorstellen..

Ik ben Bas, woon in Enschede op kamers (zelfde huis als Snuggle). Mijn favoriete stijl is progressive, maar op zijn tijd gaan trance, techno en house er ook zeker wel in.

Heb laatst op Impulz een paar van jullie al gezien (Partyhardy! en DJ Lex geloof ik, en Petrus heb ik dacht ik al wel eens in de New York - Hengelo gezien).


Posted by eXos on Jul-03-2002 11:10:

quote:
Originally posted by basd

...en Petrus heb ik dacht ik al wel eens in de New York - Hengelo gezien).


Ja klopt, New York Ownage! LOL not! Was toen wel erg dronken!

Mar goed, have fun hiero en niet teveel spammen en flamen zoals je huisgenoot altijd doet .


Posted by New Wave on Jul-03-2002 11:34:

EN JULLIE NEWBIES KOMEN NATUURLIJK OOK ALLEMAAL NAAR ADDICTION 9 AUGUSTUS!!!!!! is dat niet HET moment om de mensen beter te leren kennen.....?


Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.