TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- In Search of Sunrise 3
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez HIJ IS ER AL!!!!!!!!!!!! ^#$!^%*&(@#&!~I(%Y&(@!$#^#$~@(@%!#$ althans op mp3 dan gereleased door een uiteraard niet nader te noemen maar legendarische group ![]() GreetZ, DC |
| Originally posted by Ding Chavez HIJ IS ER AL!!!!!!!!!!!! ^#$!^%*&(@#&!~I(%Y&(@!$#^#$~@(@%!#$ althans op mp3 dan gereleased door een uiteraard niet nader te noemen maar legendarische group ![]() GreetZ, DC |
)
| Originally posted by Glaniskanis /me grinz Hijs echt subliem! Geweldig ETC ETC Geen woorden voor, en ook zo vroeg! AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH 1 woord ORGASME! (dat zegt toch wel wat he )Greetz, Glaniskanis |

kvinnem heerlijk,straks nog een keertje luisteren,lekker met een jointje op de bank,cant wait

DJ_Tiesto-In_Search_Of_Sunrise_3-Promo_CD-2002-???
VET L333333333333T! 
Greetz,
SnuggLe
Ja RUKKERS zelfs ik heb hem al!!! Whahaha PHATSTE CD van het JAAR!!!! 

Ik dacht het al.
Jeez, ik was eerst van plan om te wachten totdattie in winkel lag....heb de verleiding toch 30 minuten kunnen weerstaan
, luister em nu,tot nu toe istie gewoon buitengewoon....

ja, en deze meneer heeft hem nog steeds niet... moet toch eens dat ftp circuitje proberen in te rollen.....

Greetz,
SnuggLe
| Originally posted by tijs08 ja, en deze meneer heeft hem nog steeds niet... moet toch eens dat ftp circuitje proberen in te rollen..... |
| Originally posted by Donna k vind eigenlijk dat jij dat zeker wel verdiend 2 be honest... Als ik r 1 had draaien zou je van mij leech krijgen,komop manne doe s lief voor tijs,geef m de isos3 |

Zijn er mensen het met me eens dat de CD niet helemaal top gemixed is??? Ja ik weet, ik ben nu gevaarlijk bezig 
[ZEIK MODE]
Luister naar de overgang van nmr 2 naar 3, minuut 5:50 ongeveer, das toch gewoon een fade fout waar de vocalen van hooligan nog net te horen zijn. beetje jammer 
Dan de mix van Meia Lua naar In My Memory (track 6 naar 7). Ik hoor volgens mij toch echt een lichtelijk dubbel bassje vanaf minuut 22:45...
De mix van Chiller Twist naar Southern Sun (10 naar 11) is ook nie helemaal fantastisch gekozen. Die twee melodi�n door elkaar produceren toch een aantal valse nootjes...
[/ZEIK MODE]
Maar!!!! Voor ik aangevallen wordt
, ondanks deze kleine dingetjes, want dat zijn het toch
, maakt de platen keuze en het verdere mix werk het meeeeer dan goed. Ik wilde het alleen ff kwijt 
Het blijft gewoon DE zomer CD van dit jaar...
GreetZ, DC
| Originally posted by Ding Chavez Zijn er mensen het met me eens dat de CD niet helemaal top gemixed is??? Ja ik weet, ik ben nu gevaarlijk bezig ![]() [ZEIK MODE] Luister naar de overgang van nmr 2 naar 3, minuut 5:50 ongeveer, das toch gewoon een fade fout waar de vocalen van hooligan nog net te horen zijn. beetje jammer ![]() Dan de mix van Meia Lua naar In My Memory (track 6 naar 7). Ik hoor volgens mij toch echt een lichtelijk dubbel bassje vanaf minuut 22:45... De mix van Chiller Twist naar Southern Sun (10 naar 11) is ook nie helemaal fantastisch gekozen. Die twee melodi�n door elkaar produceren toch een aantal valse nootjes... [/ZEIK MODE] Maar!!!! Voor ik aangevallen wordt , ondanks deze kleine dingetjes, want dat zijn het toch , maakt de platen keuze en het verdere mix werk het meeeeer dan goed. Ik wilde het alleen ff kwijt ![]() Het blijft gewoon DE zomer CD van dit jaar... GreetZ, DC |
voormij blijft 004 toch NOG beter, zijn beide goed
| Originally posted by Donna k vind eigenlijk dat jij dat zeker wel verdiend 2 be honest... Als ik r 1 had draaien zou je van mij leech krijgen,komop manne doe s lief voor tijs,geef m de isos3 |
en ik vind zelf ook wel dat ik hem verdien
| Originally posted by Raymond Wordt wel geregeld denk ik....... ![]() Als je hem voor donderdag nog niet ergens geleeched heb, krijg je van mij een cadeautje!!!! |
k vind dat je idd gelijk hebt,er is zelfs een overgang,weet ff niet meer welke waar ik zelfs een *slingertje cq duwtje* in hoor,aan de andere kant hoor ik dat dus liever dan de perfecte cd,dunno waarom maar maakt t meer menselijk ofzo denk ik....
Tijs check je pm 
| Originally posted by !_PeTrUs_! Ah, tis ook nog maar een promo. Misschien met de proper release zijn de kinderziektes er wel uit. Wie weet... |
En das ook weer zo iets,waarom ben jij zo zelfverzekerd dat tiesto deze cd niet heeft gemixed??
Like t voor hem zo'n prob is een paar plaatjes aan elkaar te plakke
Wat Tijs zelluf gezegd heeft, kweet even niet meer waar, is dat alleen de mix van de intro (gemaakt door god Geert Huinink
) naar nummer 2 gedaan is door de computer. Dat hij dus gewoon zijn set met hooligan is begonnen en zo verder heeft gemixed en dat de computer later track 1 ervoor geplakt heeft.
Maarja, hij gaat natuurlijk als het zo is ook nie toegeven dat ie em niet gemixed heeft 
GreetZ, DC
Moet eerlijk zeggen dat het me echt geen reet interesseert wie of wat m gemixed heeft.
of wil je zeggen dat, wanneer blijkt dat het een computermix is, het ineens een slechte cd is?
(het blijft gewoon een heerlijke mix, ongeacht wie of wat m maakte)
Ltr
WooT
| Originally posted by total woot Moet eerlijk zeggen dat het me echt geen reet interesseert wie of wat m gemixed heeft. of wil je zeggen dat, wanneer blijkt dat het een computermix is, het ineens een slechte cd is? (het blijft gewoon een heerlijke mix, ongeacht wie of wat m maakte) Ltr WooT |
de meeste mix cd's worden volgens mij met de comp gemaakt, maarja who cares, ze klinken toch vet???
| Originally posted by Donna k vind dat je idd gelijk hebt,er is zelfs een overgang,weet ff niet meer welke waar ik zelfs een *slingertje cq duwtje* in hoor,aan de andere kant hoor ik dat dus liever dan de perfecte cd,dunno waarom maar maakt t meer menselijk ofzo denk ik.... |
Isos 3 is gewoon een live turntable mix net zoals al zijn andere mix cd's en net zoals al zijn cd's in de toekomst.