TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Korea & Japan
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »


Posted by Tall21 on Jun-03-2002 15:21:

Ik d8 trouwens dat ze fouten van scheidsrechters gingen herstellen dit wk. Weet niet meer precies in welke wedstrijd het was, maar was een onwijze schwalbe, en uit die vrije trap erna werd prachtig gescoord. Dat zou dan toch ook niet mogen?!?!?!


Posted by Blik on Jun-03-2002 16:46:

quote:
Originally posted by Tall21
Ik d8 trouwens dat ze fouten van scheidsrechters gingen herstellen dit wk. Weet niet meer precies in welke wedstrijd het was, maar was een onwijze schwalbe, en uit die vrije trap erna werd prachtig gescoord. Dat zou dan toch ook niet mogen?!?!?!


er worden eventuele verkeerde gele kaarten terug getrokken, als er een overtreding gegeven word voor een schwalbe kunnen ze er natuurlijk niks aan doen

het was trouwens geen penalty die van spanje, maar het was ook niet echt een dikke schwalbe, hij werd licht aangeraakt en het was op de hoek van het strafschopgebied, dan ga je maar al te graag liggen


Posted by theoden on Jun-04-2002 10:16:

lol, het was rivaldo bij de hoekvlag.
een turkse speler schoot de bal richting rivaldo, maar schoot iets harder dan gebruikelijk. de bal raakte rivaldo (die voorover gebukt stond) vervolgens op het been. Waarna rivaldo naar de grond stortte en naar het gezicht greep.
de scheids trok direct de 2de gele kaart voor deze turk die vervolgens het veld verliet.

het vreemde aan dit alles is, de grensrechter (2de scheids als het ware) staat er nog geen 2 meter vandaan, en negeert het hele schouwspel.


Posted by Opti on Jun-04-2002 10:58:

HOERE CHINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

verliezen ze...


Posted by Tall21 on Jun-04-2002 13:47:

Relaaaaaaaxxxxxxxxxxxx......... Zuid Korea gewonnen!!!!

sja, als nederland niet meedoet, dan maar ff een nieuwe favoriet kiezen!!


Posted by tijs08 on Jun-05-2002 09:11:

quote:
Originally posted by Tall21
Relaaaaaaaxxxxxxxxxxxx......... Zuid Korea gewonnen!!!!

sja, als nederland niet meedoet, dan maar ff een nieuwe favoriet kiezen!!


ja precies!! go hiddink!!!

ik lees net dit,

quote:

De FIFA heeft de theatrale valpartij van de Braziliaan Rivaldo in het duel met Turkije beboet met 6.800 euro. De tuchtcommissie kwam tot dat oordeel na bestudering van de videobeelden van de wedstrijd.Daarin werd duidelijk dat Hakan Unsal de bal hard tegen de knie van Rivaldo schoot die klaarstond voor het nemen van een corner.Rivaldo deed alsof hij in het gezicht werd geraakt. Het incident,in de slotminuut van het duel,leverde Hakan Unsal de rode kaart op.Rivaldo gaf na afloop min of meer toe,dat dat ook zijn oogmerk was:"Hij raakte me niet op de plaats waar het pijn deed,maar dit soort acties maak je niet.Dus kreeg hij terecht rood."


vind het wel goed dat hij als nog een straf krijgt.. al had ik het beter gevonden dat ze hem als voorbeeld hadden gesteld en hem ook ROOD hadden gegeven.. deze straf is voor hem net zoveel als ff een driewieler voor zijn zoontje kopen.... ofzo

jammer dus van de FIFA, die toch vooraf zeiden heel streng en hard de schwalbes aan te pakken.. ook vanuit het punt FAIR PLAY zou rivaldo zoieso een grotere straf moetn krijgen!


Posted by Tall21 on Jun-05-2002 09:57:

quote:
Originally posted by tijs08
vind het wel goed dat hij als nog een straf krijgt.. al had ik het beter gevonden dat ze hem als voorbeeld hadden gesteld en hem ook ROOD hadden gegeven.. deze straf is voor hem net zoveel als ff een driewieler voor zijn zoontje kopen.... ofzo


Als was die gele kaart voor die turkse speler wellicht terecht, ik vind echt dat de FIFA door het theater van Rivaldo dat ze die 2e gele kaart kwijt moeten schelden!! Het rechtzetten van misverstanden los je niet op door het geven van boetes, maar door het terugdraaien van beslissingen...Wie weet, als Rivaldo geen krimp gegeven had was die 2e geel er nooit gekomen....


Posted by ahp2002 on Jun-05-2002 10:54:

USA USA USA USA USA!!!!!!!!!

3-2!!!

dag klote-portugezen. net goed, ons Oranje een beetje uitschakelen.

leuk voor ernie steward en john o'brien
ik gun t ze wel. valt t jullie ook niet op dat landen die voor volk en vaderland hun hele hebben en houwen erin gooien het beste presteren??

Stand in groep D:
1. Korea
2. VS
3. Portugal
4. Polen


dat geloof je toch niet!!!!


Posted by Tall21 on Jun-05-2002 11:06:

Dit zet me toch wel erg aan het denken hoor....als ierland niet eens van kameroen kan winnen, en portugal niet van USA....zijn die landen (por & ier) dan ineens zo slecht, zijn kam & USA dan ineens supergoed of is het nederlands elftal toch gewoon KUT???....

zomaar ff een gedachte..


Posted by ahp2002 on Jun-05-2002 11:48:

waarschijnlijk een combo van alledrie


Posted by Ding Chavez on Jun-05-2002 13:17:

Portugal speelde gewoon bedroefend slecht. Als de Portugezen een beetje hun best doen kunnen ze echt prachtig voetbal spelen, ik hoop dus wel dat ze doorkomen...


Posted by ahp2002 on Jun-05-2002 13:26:

wow dit wk wordt steeds gaver
nu weer de ieren die in de 92e minuut langszij komen


Posted by Jappio on Jun-06-2002 14:06:

Later Frankrijk


Posted by Cosmic on Jun-06-2002 14:24:

quote:
Later Frankrijk


Als ze met 2 doelpunten verschil winnen van Denemarken (wat ik nog wel zie gebeuren), zijn ze gewoon door hoor.


Posted by tijs08 on Jun-06-2002 17:06:

quote:
Originally posted by Cosmic Guy


Als ze met 2 doelpunten verschil winnen van Denemarken (wat ik nog wel zie gebeuren), zijn ze gewoon door hoor.


das waar, maar moet je eerlijk zeggen dat ze niet echt een beste indruk maken.. Denemarken is ook een degelijk TEAM.

Hoop wel dat Frankrijk er uit word geknikkerd, nou nog de portugezen


Posted by Jappio on Jun-06-2002 20:09:

quote:
Originally posted by tijs08


das waar, maar moet je eerlijk zeggen dat ze niet echt een beste indruk maken.. Denemarken is ook een degelijk TEAM.

Hoop wel dat Frankrijk er uit word geknikkerd, nou nog de portugezen


vergeet duitsland niet!

en frankrijk met 2-0 winnen van Denemarken, dat moet ik nog maar zien eej.. JON DAHL TOMASSON!!

Maar goed


Posted by TimeportE on Jun-07-2002 13:40:

engeland - argentinie (1-0)
vond het wel een redelijke wedstrijd en eigenlijk alleen het laatste deel van de 2de helft.. die was spannend!
jammer btw dat nigeria der uit is..


Posted by John on Jun-08-2002 14:18:

ENGEEEEEEEEELAAAAAAAANDDDD
ENGEEEEEEEEELAAAAAAAANDDDD
ENGEEEEEEEEELAAAAAAAANDDDD
ENGEEEEEEEEELAAAAAAAANDDDD

/me is voor engeland nu nederland er nie bij is.. zuid korea en japan zijn ook relax en moge ook ver komen van mij

landen die er de eerste ronde uitmogen:
turkije (al dat getoeter op straat als ze 1-0 voorkomen pfff, laat staan als ze winnen)
italie (2 jaar gelee he:@)
duitsland
belgie
en portugal

de reden waarom minder goede voetbal landen winnen van de betere is volgens mij omdat ze geen druk kennen.. iedereen denkt dat ze verliezen, ze willen dan ook nog es bewijzen dat dat helemaal niet zo hoofd te zijn.. en sja, net zoals ahp2002 zei, die landen gooien voor volk en vaderland heel hun hebben en houwen erin dat zie ik die overbetaalde nederlandselftal spelers nooit doen:S


Posted by Smirnoff on Jun-10-2002 21:06:

ik blijf erbij : Senegal rules !!!


Posted by Jappio on Jun-11-2002 07:00:

quote:
Originally posted by Cosmic Guy


Als ze met 2 doelpunten verschil winnen van Denemarken (wat ik nog wel zie gebeuren), zijn ze gewoon door hoor.


1-0 voor Denemarken maar goed, tis nog 65 minuten dus het 'kan' nog


Posted by TimeportE on Jun-11-2002 07:31:

quote:
Originally posted by Jappio


1-0 voor Denemarken maar goed, tis nog 65 minuten dus het 'kan' nog

ja maar volgend wk moe nie weer aan de andere kant van de wereld zijn want ik ga dan nie weer 1 keer om half 9 opstaan.. en de wedstrijd valt nog tegen ook!
ik wil gewoon voetbal kijken om half 9 met bier en zak chips! (mmm opnemen )


Posted by Insigma on Jun-11-2002 08:35:

France out !
France-danemark (0-2)...you can laugh...I do it but I cry too...


Posted by WTB on Jun-11-2002 08:58:

quote:
Originally posted by stanymi
France out !
France-danemark (0-2)...you can laugh...I do it but I cry too...


It sucks they are out but they didn't deserve to go to the next round because they didn't score a single goal this tournament! But you will probably feel just as bad right now as we felt after the match against Ireland when we didn't qualify for the World Championships.

WTB.


Posted by Flipper01 on Jun-11-2002 11:32:

Ik vind t wel grappig dat DE favoriet er nu al uit ligt

Ik hoop dat Zuid-Korea wel doorgaat! Dan staat dat hele land op z'n kop.


Posted by TimeportE on Jun-11-2002 13:22:

quote:
Originally posted by Flipper01
Ik vind t wel grappig dat DE favoriet er nu al uit ligt

Ik hoop dat Zuid-Korea wel doorgaat! Dan staat dat hele land op z'n kop.

ja lijkt me ook vet, en ze verdienen het ook.. ze waren iig veel beter als amerika en polen! en portugal speelt nog nie al te best dus die koreanen hebben best wel een kans om door te gaan!
en KLOTE, ik had zoooo gehoopt dat de duitsers er uit zouden gaan maar nee..


Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.