TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Korea & Japan
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »
Ik d8 trouwens dat ze fouten van scheidsrechters gingen herstellen dit wk. Weet niet meer precies in welke wedstrijd het was, maar was een onwijze schwalbe, en uit die vrije trap erna werd prachtig gescoord. Dat zou dan toch ook niet mogen?!?!?!
| quote: |
| Originally posted by Tall21 Ik d8 trouwens dat ze fouten van scheidsrechters gingen herstellen dit wk. Weet niet meer precies in welke wedstrijd het was, maar was een onwijze schwalbe, en uit die vrije trap erna werd prachtig gescoord. Dat zou dan toch ook niet mogen?!?!?! |
lol, het was rivaldo bij de hoekvlag.
een turkse speler schoot de bal richting rivaldo, maar schoot iets harder dan gebruikelijk. de bal raakte rivaldo (die voorover gebukt stond) vervolgens op het been. Waarna rivaldo naar de grond stortte en naar het gezicht greep.
de scheids trok direct de 2de gele kaart voor deze turk die vervolgens het veld verliet.
het vreemde aan dit alles is, de grensrechter (2de scheids als het ware) staat er nog geen 2 meter vandaan, en negeert het hele schouwspel.
HOERE CHINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
verliezen ze...


Relaaaaaaaxxxxxxxxxxxx......... Zuid Korea gewonnen!!!!
sja, als nederland niet meedoet, dan maar ff een nieuwe favoriet kiezen!! 

| quote: |
| Originally posted by Tall21 Relaaaaaaaxxxxxxxxxxxx......... Zuid Korea gewonnen!!!! sja, als nederland niet meedoet, dan maar ff een nieuwe favoriet kiezen!! ![]() |
| quote: |
De FIFA heeft de theatrale valpartij van de Braziliaan Rivaldo in het duel met Turkije beboet met 6.800 euro. De tuchtcommissie kwam tot dat oordeel na bestudering van de videobeelden van de wedstrijd.Daarin werd duidelijk dat Hakan Unsal de bal hard tegen de knie van Rivaldo schoot die klaarstond voor het nemen van een corner.Rivaldo deed alsof hij in het gezicht werd geraakt. Het incident,in de slotminuut van het duel,leverde Hakan Unsal de rode kaart op.Rivaldo gaf na afloop min of meer toe,dat dat ook zijn oogmerk was:"Hij raakte me niet op de plaats waar het pijn deed,maar dit soort acties maak je niet.Dus kreeg hij terecht rood." |
| quote: |
| Originally posted by tijs08 vind het wel goed dat hij als nog een straf krijgt.. al had ik het beter gevonden dat ze hem als voorbeeld hadden gesteld en hem ook ROOD hadden gegeven.. deze straf is voor hem net zoveel als ff een driewieler voor zijn zoontje kopen.... ofzo |
USA USA USA USA USA!!!!!!!!!
3-2!!!
dag klote-portugezen. net goed, ons Oranje een beetje uitschakelen.
leuk voor ernie steward en john o'brien
ik gun t ze wel. valt t jullie ook niet op dat landen die voor volk en vaderland hun hele hebben en houwen erin gooien het beste presteren??
Stand in groep D:
1. Korea
2. VS
3. Portugal
4. Polen
dat geloof je toch niet!!!!
Dit zet me toch wel erg aan het denken hoor....als ierland niet eens van kameroen kan winnen, en portugal niet van USA....zijn die landen (por & ier) dan ineens zo slecht, zijn kam & USA dan ineens supergoed of is het nederlands elftal toch gewoon KUT???....
zomaar ff een gedachte..
waarschijnlijk een combo van alledrie
Portugal speelde gewoon bedroefend slecht. Als de Portugezen een beetje hun best doen kunnen ze echt prachtig voetbal spelen, ik hoop dus wel dat ze doorkomen...
wow dit wk wordt steeds gaver
nu weer de ieren die in de 92e minuut langszij komen
Later Frankrijk
| quote: |
| Later Frankrijk |
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Guy Als ze met 2 doelpunten verschil winnen van Denemarken (wat ik nog wel zie gebeuren), zijn ze gewoon door hoor. |
| quote: |
| Originally posted by tijs08 das waar, maar moet je eerlijk zeggen dat ze niet echt een beste indruk maken.. Denemarken is ook een degelijk TEAM. Hoop wel dat Frankrijk er uit word geknikkerd, nou nog de portugezen |

engeland - argentinie (1-0)
vond het wel een redelijke wedstrijd en eigenlijk alleen het laatste deel van de 2de helft.. die was spannend! 
jammer btw dat nigeria der uit is.. 
ENGEEEEEEEEELAAAAAAAANDDDD
ENGEEEEEEEEELAAAAAAAANDDDD
ENGEEEEEEEEELAAAAAAAANDDDD
ENGEEEEEEEEELAAAAAAAANDDDD
/me is voor engeland nu nederland er nie bij is.. zuid korea en japan zijn ook relax en moge ook ver komen van mij
landen die er de eerste ronde uitmogen:
turkije (al dat getoeter op straat als ze 1-0 voorkomen pfff, laat staan als ze winnen)
italie (2 jaar gelee he:@)
duitsland
belgie
en portugal
de reden waarom minder goede voetbal landen winnen van de betere is volgens mij omdat ze geen druk kennen.. iedereen denkt dat ze verliezen, ze willen dan ook nog es bewijzen dat dat helemaal niet zo hoofd te zijn.. en sja, net zoals ahp2002 zei, die landen gooien voor volk en vaderland heel hun hebben en houwen erin
dat zie ik die overbetaalde nederlandselftal spelers nooit doen:S
ik blijf erbij : Senegal rules !!! 
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Guy Als ze met 2 doelpunten verschil winnen van Denemarken (wat ik nog wel zie gebeuren), zijn ze gewoon door hoor. |
maar goed, tis nog 65 minuten dus het 'kan' nog
| quote: |
| Originally posted by Jappio 1-0 voor Denemarken maar goed, tis nog 65 minuten dus het 'kan' nog |

(mmm opnemen 

)
France out !
France-danemark (0-2)...you can laugh...I do it but I cry too...
| quote: |
| Originally posted by stanymi France out ! France-danemark (0-2)...you can laugh...I do it but I cry too... |
Ik vind t wel grappig dat DE favoriet er nu al uit ligt
Ik hoop dat Zuid-Korea wel doorgaat! Dan staat dat hele land op z'n kop.
| quote: |
| Originally posted by Flipper01 Ik vind t wel grappig dat DE favoriet er nu al uit ligt Ik hoop dat Zuid-Korea wel doorgaat! Dan staat dat hele land op z'n kop. |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.