TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Afspreken op Sensation???
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Posted by Henkie_henk on Mar-28-2001 11:09:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

Wat ga jij d'r weer vreselijk serieus op in zeg! Nog nooit een mop gehoord over Enschede, Volendam, BSE etc.???

Gimme a break

Neej nooit..

Je hebt zeker niet dat topic met grofste moppen ever gelezen die ik heb aangemaakt? en die goed gevuld is door de rest hier

Enneh ik had net zon boerenbedrijf op netwerk gezien die helemaal naar de kanker ging door die mkz.. en dat was nie grappig..

Posted by Jukx on Mar-28-2001 12:07:

quote:
Originally posted by Henkie_henk

Enneh ik had net zon boerenbedrijf op netwerk gezien die helemaal naar de kanker ging door die mkz.. en dat was nie grappig..

joh het zijn toch maar koeien en boeren... zijn dat niet die lui die nog steeds op klompen lopen? Man man, een stille tocht houden voor het getroffen vee, dat is pas triest!!!!!

je weet waarschijnlijk wel waar ik naartoe wil met deze opmerking, Henk

Posted by Gekhous on Mar-28-2001 15:11:

Exclamation

iemand Mental Theo on the road gezien gister ofzo??

ging ie naar een weiland: ja, alle koeien zijn weg... die staan binnen, of ze zijn dood gemaakt, of ze zitten in de frikandellen die we naar Saddam Hussein hebben gestuurt!!

dat vinnik nou humor

Posted by Henkie_henk on Mar-28-2001 15:33:

Okay okay...

******ERRUG SMAKELOOS ... ********

Blof.. liet die gitarist alleen maar tegen een auto te pletter klappen voor media aandacht

En ze hebben iniedergeval nu wat nieuwe inspiratie voor nummers..

Toch wel vaag dat als MKZ niet schadelijk voor de mens is dat al die beesten verbrand moeten worden... Vaaaag hoor

En mental theo ruled.. jammer dat ze alle stukjes waarin hij voor de verandering es gedist wordt eruit editten

Posted by michiel on Mar-28-2001 17:03:

quote:

7-7 is de voorverkoop toch??.. yeps dat staat op de site

yeah...right, 7-7 is de party zelf, als ik zou was zou ik mn kaarten maar gaan halen op 14 mei en geen dag later

later

michiel

Posted by Henkie_henk on Mar-28-2001 18:09:

quote:
Originally posted by michiel

yeah...right, 7-7 is de party zelf, als ik zou was zou ik mn kaarten maar gaan halen op 14 mei en geen dag later

later

michiel

Ja daar kwam ik ook 10 minute later achter.. kon alleen me post nie meer vinden thankz ervoor

Zou je echt denken dat alles op de eerste dag verkocht is??

Was bij TE toch ook nie zo??

L@T@ZZz

Posted by Rudy on Mar-28-2001 18:44:

quote:

Ja daar kwam ik ook 10 minute later achter.. kon alleen me post nie meer vinden thankz ervoor

Zou je echt denken dat alles op de eerste dag verkocht is??

Was bij TE toch ook nie zo??

L@T@ZZz

Ja maar TE is niet zo groot en vet als Sensation!!!!! Vorig jaar kocht ik de kaartjes pas eind juni, toen waren er nog zat! Dus ik denk dat ze echt niet meteen zijn uitverkocht!

Posted by Nastra Azzurro on Mar-28-2001 20:27:

quote:
Originally posted by Rudy

Ja maar TE is niet zo groot en vet als Sensation!!!!! Vorig jaar kocht ik de kaartjes pas eind juni, toen waren er nog zat! Dus ik denk dat ze echt niet meteen zijn uitverkocht!

eggg wel. vorig jaar was het er voor het eerst. Weinig mensen kende het niet behalve wij en die andere 39996 gasten. Door die stomme clip vind iedereen het vet en nu willen er zeker twee keer zoveel mensen heen. Ik denk dat het na een week uitverkocht is, omdat niet iedereen weet wanneer de verkoop begint.
Hee 14 juni is dat een dinsdag?
Zo ja dan komen we net trug vanuit spanje. Net op tijd.

Posted by Miss Proximus on Mar-28-2001 21:05:

King

H� henkie, ze verbranden die beesten omdat dan de verspreiding van het virus geringer is �n omdat ze ht vles niet kunnen vaccineren want dan zie je het verschil niet meer tussen besmet en onbesmet vlees (dezelfde anti-stoffen). Waarom wij het vlees niet mogen eten:???? Misschien omdat je van MKZ toch enigszins ziek kunt worden (o, jee, blaasjes rond je mond: wat erg!!! ahum...) Of misschien omdat alle mensen op aarde idioten zijn (behalve de trancEaddicts natuurlijk)

Maar ja...men dacht vroeger ook dat BSE niet schadelijk was! Maar tegen de tijd dat wij er iets van moeten merken zijn we toch al weggeteerd door de 'E'...

Posted by Miss Proximus on Mar-28-2001 21:08:

quote:
Originally posted by Nastra Azzurro

Weinig mensen kende het niet behalve wij en die andere 39996 gasten. Door die stomme clip vind iedereen het vet en nu willen er zeker twee keer zoveel mensen heen.

Ik was gelukig ook 1 van die gasten. Wat een feessie h�? Ik denk dat het dit jaar en stuk minder speciaal is (omdat het vorig jaar echt de ULTIEME SENSATIE was), maar ik hoop dat het weer zo gaat knalle!

Posted by Akira on Mar-29-2001 00:24:

Ach maak je niet druk....het zal heus niet meteen uitverkocht raken.Ik moet eerst de line up weten voordat ik ook maar een kaartje ga halen.Het is gewoon een hype net zoals met Innercity...okay dat ging ook wel snel maand van te voren uitverkocht ;o

Posted by Gekhous on Mar-29-2001 13:35:

Exclamation

zit met zn allen sensation niet zo op te hemelen, want er waren aardig wat dingen die ik niet leuk vond:

1. geluid klonk 3x bagger
2. de hele avond zag ik te veel "kijkertjes" en tegen uurtje of 5 stond 1/2 van de zaal stil omdat ze al moe waren (TIEFT DAN NAAR DIE GROTE TRUBUNE EN FLIKKERT OP VAN MIJN DANSRUIMTE), en om 6 uur 3/4
3. Sven Vath draaide ontzettend eentoning
4. toen ome Carl eindelijk kwam was bijna iedereen dood, heel jammer want die was ECHT heel goed bezig...

en punt 2 en 4 zullen alleen maar erger zijn op de volgende Sensation

Posted by Akira on Mar-29-2001 21:54:

Ja en het werd ineens licht dat vond ik dus ook maar 3x niks....gewoon lekker donker laten blijven...

Posted by Henkie_henk on Mar-30-2001 10:36:

quote:
Originally posted by Akira
Ja en het werd ineens licht dat vond ik dus ook maar 3x niks....gewoon lekker donker laten blijven...

AAAHhh wtf is dat nou!!

en die andere shit van Gekhous zuigt ook als de **** Heb je het wel nog leuk gehad?

En die "kijkertjes" zullen waarschijnlijk wel toenemen ja Meestal heb ik ook wel wat tegen die mensen ja..

Posted by eXos on Mar-30-2001 19:55:

Invisible Grin

quote:
Originally posted by Gekhous
zit met zn allen sensation niet zo op te hemelen, want er waren aardig wat dingen die ik niet leuk vond:

1. geluid klonk 3x bagger
2. de hele avond zag ik te veel "kijkertjes" en tegen uurtje of 5 stond 1/2 van de zaal stil omdat ze al moe waren (TIEFT DAN NAAR DIE GROTE TRUBUNE EN FLIKKERT OP VAN MIJN DANSRUIMTE), en om 6 uur 3/4
3. Sven Vath draaide ontzettend eentoning
4. toen ome Carl eindelijk kwam was bijna iedereen dood, heel jammer want die was ECHT heel goed bezig...

en punt 2 en 4 zullen alleen maar erger zijn op de volgende Sensation

Maar toch gaan we er gewoon heen. punt 4 mag van mij wel wegblijven btw. En punt 2 moet je op een andere manier oplossen. Het gebruikelijke medicijn!!!

Posted by michiel on Mar-30-2001 19:57:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

En punt 2 moet je op een andere manier oplossen. Het gebruikelijke medicijn!!!

en dat is..........??????

later

michiel

Posted by Akira on Mar-31-2001 00:34:

nou ja....Ik heb me prima vermaakt....maar dat het licht werd vond ik gewoon totaal niks dan heb je ook geen fuck meer aan lasers etc...

Het was een Gaaf feest maar niet alles was zo gaaf....dus kritiek is op zijn plaats

Posted by eXos on Mar-31-2001 09:39:

Invisible Grin

quote:
Originally posted by michiel

en dat is..........??????

later

michiel

^ ^Grapjas!!!!

Posted by tango on Mar-31-2001 10:15:

Yeah, jullie houden van licht?

Dan moeten jullie allemaal naar mysteryland gaan op 16 juni in Six Flags! Wordt het mooi weer licht als je op dj jurgen in de rollercoaster zit. jeeeeeeeeeeeeee

greetz,
TNG

Posted by Henkie_henk on Mar-31-2001 10:38:

quote:
Originally posted by tango
Yeah, jullie houden van licht?

Dan moeten jullie allemaal naar mysteryland gaan op 16 juni in Six Flags! Wordt het mooi weer licht als je op dj jurgen in de rollercoaster zit. jeeeeeeeeeeeeee

greetz,
TNG

Paas mij es ff wat meer info over mysteryland

Thankz

Posted by magrec on Mar-31-2001 13:19:

hey miss proximus

www.party.glow.nl is zeker leuke site (hehe ff reclame maken) sta je zelf op ��n van de foto's?

party.glow team zal waarschijnlijk wel op sensation zijn maar of we er foto's gaan maken is niet bekend.

Posted by magrec on Mar-31-2001 13:29:

sensation was vorig jaar niet zo snel uitverkocht omdat niemand wist wat het zou worden. Toen ik binnenkwam en ik de aankleding van de zaal zag wist ik dat het wel leuk zou worden

en nu ja het wordt bijna een soort van hype.

Posted by michiel on Mar-31-2001 17:08:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

^ ^Grapjas!!!!

hehe lololol
wij begrijpen elkaar

later

michiel

Posted by Mysteric on Apr-03-2001 11:07:

quote:
Originally posted by magrec
sensation was vorig jaar niet zo snel uitverkocht omdat niemand wist wat het zou worden. Toen ik binnenkwam en ik de aankleding van de zaal zag wist ik dat het wel leuk zou worden

en nu ja het wordt bijna een soort van hype.

Ik vrees het ook...
Maar als iets niet de bedoeling is, is het dat het een TE achtig feest gaat worden.
Mij valt bij de meeste feesten op: hoe hoger de entree-prijs hoe minder 'schorem' (mooi woord) en dus meer partypeople. En als de entree van Sensation inderdaad zo'n meijer gaat worden is dat de ID&T mensen ook opgevallen.
Ik betaal liever 100 piek voor een vet feest, dan 50 piek voor een TE waar het spijkerbroekgehalte hoog is en iedereen HEE-HOO roept

Posted by Miss Proximus on Apr-03-2001 13:00:

Idea

klopt! maar aan de andere kant: moet je nagaan wat een bedrag: 100 gulden!!!! Dat is toch eiegenlijk niet normaal???? Zeker niet als ze d'r van die goedkope shit zoals dj Jean en Jurgen en ATB enzo gaan neerzetten! Voor een meijer wil ik toch ZEKER Oakie!!!!!

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »