TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DjRV @ Myth 2002 (Norway)
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Sandman on Jun-06-2002 16:33:

quote:
Originally posted by DjRV

Misschien dat ik de spock nog een x aandoe,maar is niet het zelfde meer nu cor er niet meer draait..

GEWOON DOEN!!!!!!!!!! Spock is GOED

Sandman

Posted by tijs08 on Jun-06-2002 16:35:

quote:
Originally posted by Sandman

GEWOON DOEN!!!!!!!!!! Spock is GOED

Sandman

EN klein

Posted by Donna on Jun-06-2002 19:08:

Wel klein ja,en er teveel ingepropt,maaaaaar ik vind wel dat het publiek daar een goede set weet te waarderen,dus voor de dj ist leuk,voor ons iset zweten en irriteren aan gebrek aan ruimte

Posted by DJ Bazz on Jun-06-2002 20:54:

quote:
Originally posted by DjRV

heb jij 06 nummers voor me? of mail adresjes?

om eerlijk te zijn heb ik wel 2 ID-T telnrz en je zou bellie idd ook nog ff kunnen vragen.
enneh over die emailadressen, gewoon sturen naar [email protected][/email] of [email][email protected] en dan ff vragen of je een keer in een programma mag draaien. je moet het gewoon vragen, tis misschien wel brutaal, maar dan heb je het tenminste geprobeerd.

Posted by tijs08 on Jun-06-2002 20:56:

quote:
Originally posted by DJ Bazz

je moet het gewoon vragen, tis misschien wel brutaal, maar dan heb je het tenminste geprobeerd.

en hoe vaak heb jij ze al gemaild???

Posted by DJ Bazz on Jun-08-2002 20:46:

quote:
Originally posted by tijs08

en hoe vaak heb jij ze al gemaild???

(nog) niet, ik vind mezelf nog niet goed genoeg, maar misschien in de toekomst een keer

Posted by Donna on Jun-08-2002 21:14:

Zugt en nog steeds wachten we op de set van vorige week,ik wil m zoooooo graag horen

Posted by TimeportE on Jun-08-2002 21:41:

quote:
Originally posted by Donna
Zugt en nog steeds wachten we op de set van vorige week,ik wil m zoooooo graag horen

is ie met md speler opgenomen ofzo??
en word deze set een deze dag uitgezonden op BB??

Posted by Donna on Jun-10-2002 10:08:

Mja tis opgenomen,waarmee zou ik nie weten,zal idd wel md orso zijn,en sjaaaa we zeiken elke dag die nooren gek om die set want ik MOET m gewoon horen,maar dan hebben ze weer dit en dan weer dat,wordt r een beetje moe van 2 be honest.
Als ie der uiteindelijk is zallie idd wel op bb te beluisteren zijn,maar eerst maar is binnen hebben!

Posted by DjRV on Jun-10-2002 11:25:

het is opgenomen met een DAT recorder en die gasten moeten er nu weer 1 regelen om het naar de pc te kunnen converteren...zugttttttttt!

Posted by DjRV on Jun-11-2002 19:29:

heb vandaag contact gehad met die gasten,nee mix is er nog niet,maar ze willen me wel weer hebben voor een feest in de herfst.
Miss Jarea zou ook gebooked worden ( /me grinz @ petrus )

Posted by tijs08 on Jun-11-2002 20:55:

zie je wel RV.. wacht mar tot het echt zomer word dan stromen ze helemaal binnen

wel vet cool, kan je weer nar scandinavie.. misschien daagje skieen er aan vast plakken

Posted by DjRV on Jun-11-2002 21:14:

quote:
Originally posted by tijs08
zie je wel RV.. wacht mar tot het echt zomer word dan stromen ze helemaal binnen

wel vet cool, kan je weer nar scandinavie.. misschien daagje skieen er aan vast plakken

helaas is dit het enige lichtpuntje weer tot nu toe...zal toch echt een keer bij een booking agent moeten komen...

Posted by Donna on Jun-11-2002 21:14:

Of met zn 2en in een blokhut naakt op een berevel voor de open haard

Pages (2): « 1 [2]