TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DjRV @ Myth 2002 (Norway)
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by DjRV Misschien dat ik de spock nog een x aandoe,maar is niet het zelfde meer nu cor er niet meer draait.. |
| Originally posted by Sandman GEWOON DOEN!!!!!!!!!! Spock is GOED Sandman |
Wel klein ja,en er teveel ingepropt,maaaaaar ik vind wel dat het publiek daar een goede set weet te waarderen,dus voor de dj ist leuk,voor ons iset zweten en irriteren aan gebrek aan ruimte
| Originally posted by DjRV heb jij 06 nummers voor me? of mail adresjes? |
| Originally posted by DJ Bazz je moet het gewoon vragen, tis misschien wel brutaal, maar dan heb je het tenminste geprobeerd. |
| Originally posted by tijs08 en hoe vaak heb jij ze al gemaild??? |
Zugt en nog steeds wachten we op de set van vorige week,ik wil m zoooooo graag horen
| Originally posted by Donna Zugt en nog steeds wachten we op de set van vorige week,ik wil m zoooooo graag horen |
Mja tis opgenomen,waarmee zou ik nie weten,zal idd wel md orso zijn,en sjaaaa we zeiken elke dag die nooren gek om die set want ik MOET m gewoon horen,maar dan hebben ze weer dit en dan weer dat,wordt r een beetje moe van 2 be honest.
Als ie der uiteindelijk is zallie idd wel op bb te beluisteren zijn,maar eerst maar is binnen hebben!
het is opgenomen met een DAT recorder en die gasten moeten er nu weer 1 regelen om het naar de pc te kunnen converteren...zugttttttttt!
heb vandaag contact gehad met die gasten,nee mix is er nog niet,maar ze willen me wel weer hebben voor een feest in de herfst.
Miss Jarea zou ook gebooked worden ( /me grinz @ petrus
)
zie je wel RV.. wacht mar tot het echt zomer word dan stromen ze helemaal binnen
wel vet cool, kan je weer nar scandinavie.. misschien daagje skieen er aan vast plakken 
| Originally posted by tijs08 zie je wel RV.. wacht mar tot het echt zomer word dan stromen ze helemaal binnen wel vet cool, kan je weer nar scandinavie.. misschien daagje skieen er aan vast plakken |
Of met zn 2en in een blokhut naakt op een berevel voor de open haard