TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Uitgaansleven in Utrecht
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz vind dat eerlijk gezegd vrij duidelijk ![]() Ik zeg niet dat jij een hokjesgeest hebt omdat jij van melodieuze trance houdt (ikzelf hou ook van trance, hooguit wat dieper). Ik zeg alleen dat als je ALLEEN van trance houdt, je inderdaad beter ergens anders heen kunt gaan omdat je dan niet bij Nexus zult vinden wat je zoekt. Dus tis meer een tip, ipv jou afzeiken. ![]() En of je nou woorden letterlijk OF niet neemt, langs elkaar heenpraten gebeurt toch wel, dat blijkt nu wel weer ![]() (voor de duidelijkheid trouwens: Nexus en Sixpack zijn twee onafhankelijke organisaties. Hebben niet veel met elkaar te maken, behalve dan dat de lui van Sixpack op Nexus komen om te feesten, en Nexus-mensen op Sixpack komen om te feesten ) |
| Originally posted by Donna Dat r dan niemand zo bijdehand is om een goeie tent daar op te zetten hey.... Dan ben je toch binnen,of zie ik dat verkeerd? |
precies! het is een groot gemis. het wordt idd tijd voor een nieuwe tent met verfrissende nieuwe idee�n en goeie muziek! (dus echt trance/techno/hardstyle).. 
vanavond is er in utrecht leuk feestje, ik moet er zelf draaien
het is in de axl,
www.complex.nl
| Originally posted by basvh vanavond is er in utrecht leuk feestje, ik moet er zelf draaien het is in de axl, www.complex.nl |

dit is de goede link
www.dance2day.nl