TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat zijn jullie (bij)baantjes?!!
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
hehe ik had een "scherpe" reactie van donna kunnen verwachten (je word voorspelbaar meid!
)..
tja ik werk nu om mijn vakantie te betalen na deze vakantie werk ik denk ik nie.. of misschien hangt er af, eerst eff zien of het wel lukt met studeren..
trouwens comp. adviezen geven is levensgevaarlijk die oudjes (60+) zijn zo onvoorspelbaar als het maar kan! 
Valt me op dat er heel veel van jullie in een supermarkt werken!
(Dit waarschijnlijk omdat er veel van jullie nog student zijn...?)
Ben zelf ass. systeembeheerder voor de Haagsche redaktie van de NOS. Kleine 12 eurotjes per uur + 13e maand + telefoon!
Nadeel= De gebruikers (Journalisten dus.. damn er bestaat geen arroganter ras!!)
Heb dus nixx te klagen op mijn 20ste jaar!!
Moet wel zeggen dat ik me er de laatste tijd finaal de *(&^%$!~! verveel maar weg ga ik er niet, kan de munten niet missen!!!
Groeten!
| quote: |
| Originally posted by TimeportE hehe ik had een "scherpe" reactie van donna kunnen verwachten (je word voorspelbaar meid! ).. tja ik werk nu om mijn vakantie te betalen na deze vakantie werk ik denk ik nie.. of misschien hangt er af, eerst eff zien of het wel lukt met studeren.. trouwens comp. adviezen geven is levensgevaarlijk die oudjes (60+) zijn zo onvoorspelbaar als het maar kan! |
My worst nightmare:
| Originally posted by Donna Wanneer is voor jullie de tijd om je wilde haartjes kwijt te raken eigenlijk???? |
Hmnee duh,niet allemaal ofcuz anders hak ook wel achter me geraniums gezeten,naja nm,word niet begrepen wat ik bedoel,forget boutttt it
| Originally posted by Donna Hmmm snap niet echt waarom je dit een scherpe reactie vind 2 be honest |

TPG POST UNITE!!!!!!!!
| Originally posted by New Wave TPG POST UNITE!!!!!!!! |
op de zaterdag en in de vakantie elke dag.
Verdient echt phat goed.
Bij de ah en ga misschien bij de formido werken.
Greetz Muppet
Ik werk in de kas.....rozenkweker
Ik werk 2 dagen in de week voor een promotiebureau, is echt fantastisch werk, beetje rondscheuren in een autootje door heel nederland, altijd leuke (lekkere) collega's
, vet lange dagen maken, en bovendien krijg ik ook nog wel een aardig uurloon (iets van 16 piek per uur (guldens dus) )
Verder heb ik nog een baantje in een 4 * hotel in rotterdam, daar werk ik 1 weekend in de maand als nachtportier. Btje in de bar hangen, btje babbelen met mensen die het in tegenstelling tot dit arme studentje w�l hebben gemaakt. En je ziet af en toe ook nog wat bekende mensen (Coolio, u2) Maar goed, t verdient echt lekker.
En dan heb ik ook nog een baantje tijdens het voetbalseizoen bij het ANP. Hier moet ik voetbalclubs bellen voor uitslagen van voetbalclubs. Ook wel relaxt werk, verdiend ook nog wel aardig, en is bovendien katerbestendig
(goed voor na het stappen hehe)
Hmm heel vreemd, als ik nu naar boven kijk.. Waarom heb ik altijd geldgebrek??

[edit] tis een 4 **** hotel zie ik nu
[/edit]
Ik loop nu nog een week stage in een expeditiebedrijf. Ik zit op de UK afdeling en regel de transporten van en naar de UK. Mijn werkzaamheden; plannen, collega's vervelen, koffie zuipen, koffie zuipen, koffie zuipen, en koffie zuipen natuurlijk...dat was het wel zo'n beetje.
Appie ruled...... heb ik een tijdje gedaan... maar de baas beviel me niet(de 2e baas binnen een jaar, bij het zelfde "zaak")....
wa was dat nummer nou weer.... oh ja 1174
haha
Nu werk ik op een zaterdag in een fabriek, in het onderhoud (repareren, schoonmaken etc)
Maar over een paar maanden ben ik klaar met school.... dus dan heb ik geen geldnood meer (hoop ik
)
ps... vriend van me werkt bij de Makro. Dat verdient dus echt stukke beter dan APPIE.... wist ik dat maar. Dan was ik daar gaan werken.
Makro = helft meer dan appie
Sandman
Ik werk bij Golden Tulip Hotel Epe
HOTELBESCHRIJVING:
Een 4 sterren hotel, midden tussen de Veluwse bossen en aan de rand van de heidevelden ligt Golden Tulip Epe. Alle kamers zijn voorzien van radio, Pay-tv en telefoon. Om te ontspannen maakt u gebruik van onze hotelfaciliteiten als een gezellige bar, 4 bowlingbanen, brasserie, a la carte restaurant, terras, verwarmd binnenzwembad, sauna en Turks stoombad. Meer dan 100 fietsen zijn aanwezig voor verhuur. Kinderoppas is mogelijk op aanvraag. Gratis parkeermogelijkheden. Al onze kamers zijn comfortabel en sfeervol ingericht en geven uw een huiselijk gevoel. Het hotel beschikt over faciliteiten zowel voor de zakelijke als particuliere gast.
tja.....
ik ben electricien op schepen maar dan niet op kleine jachtjes maar meestal coasters ook doen we wel van die jachten van een miljoen per meter !! (60 meter) Ik ben projectleider en verdient lekker moet ik zeggen 
Alles wat electisch is doen wij duss....
Ik heb geld genoeg voor feesten enz... maar ik moet ook nog een huisje auto en vriendin onderhouden dus kan niet altijd feesten.

asperge steken 
en ongeveer 1 x per maand draaien op een feesie van kids van 11 tot 16 en innut zwembad met discozwemmen..
vooral die laatste 2 verdienen lekkah
ongeveer 30 piekjuz per uur.. das toch lekker verdiend met ut draaien van plaatjes
(wel commercieel.. maja.. boejuhhh voor ut geld doe ik ut wel
)
| Originally posted by !_PeTrUs_! Ik werk bij Golden Tulip Hotel Epe |
Ik werk op de expeditie bij een snackfabriek, verdiend iets van 6 euro's per uur. Nou ja verdienen, dat krijg ik. 
Over 3 weken ben ik klaar mee school, dus daarna moeten de geldwagentjes binnen komen, als ik het haal
.
| Originally posted by !_PeTrUs_! Ik werk bij Golden Tulip Hotel Epe HOTELBESCHRIJVING: blabla Ben daar werkzaam als kelner in de Bar, Brasserie en Restaurant. Werk er al zo'n 4 jaar en t is echt super gezellie daar |
Ik werk bij Max Foodmarket (http://www.maxfoodmarket.nl). Ik werk daar als chauffeur. Zal ff aangeven wat het werk inhoudt. Je bent bij dit bedrijf verplicht 12 uur in de week te draaien. Opzich geen probleem lijkt me zo. De werkzaamheden zien er als volgt uit.
De orders van mensen komen binnen via centrale computer. De orders worden via de orderbewerkers door gegeven aan de mensen in het magazijn (klein supermarktje). Daar lopen ze met winkelkarretjes rond en halen ze alle spullen op die oplichten met het aantal erbij. Waarna de kar door gaat tot aan de tafel waar de bon wordt afgedrukt. Dan kom ik om de hoek kijken. Krijg van de planner een routelijst, een sleutel en laadt dan vervolgens me wagen vol met de desbtreffende kratten boodschappen. Stap in de auto, voer in het navigatiesysteem de eerste straat in en rij dan naar de klant.
Bij de klant haal je de embalage van de klant van het totaal bedrag af en reken je af door middel van een mobiel pinapparaat of een eenmalige machtiging (Niet kontant). Als dat is gebeurd pleur je de embalage achterin en scheur je verder. (p.s. meeste klanten geven fooi
, zit in 1 week meestal met 15 euro fooi) Als je dan klaar ben met je laatste klant rij ik meestal nog ff wat rond
de baas merkt het toch niet
En dan kom je weer aan en begin je weer met het zelfde.
Kort samengevat:
- inladen
- rijden
- afrekenen
- embalage
- soms in het magazijn als er heel veel orders zijn (alleen op de vrijdag soms)
Verdiensten: 6,50 euro per uur en in de maand mei vakantiegeld + 24 vrije doorbetaalde dagen.
| Originally posted by Jappio Ik werk 2 dagen in de week voor een promotiebureau, is echt fantastisch werk, beetje rondscheuren in een autootje door heel nederland, altijd leuke (lekkere) collega's , vet lange dagen maken, en bovendien krijg ik ook nog wel een aardig uurloon (iets van 16 piek per uur (guldens dus) ) Verder heb ik nog een baantje in een 4 * hotel in rotterdam, daar werk ik 1 weekend in de maand als nachtportier. Btje in de bar hangen, btje babbelen met mensen die het in tegenstelling tot dit arme studentje w�l hebben gemaakt. En je ziet af en toe ook nog wat bekende mensen (Coolio, u2) Maar goed, t verdient echt lekker. En dan heb ik ook nog een baantje tijdens het voetbalseizoen bij het ANP. Hier moet ik voetbalclubs bellen voor uitslagen van voetbalclubs. Ook wel relaxt werk, verdiend ook nog wel aardig, en is bovendien katerbestendig (goed voor na het stappen hehe)Hmm heel vreemd, als ik nu naar boven kijk.. Waarom heb ik altijd geldgebrek?? ![]() [edit] tis een 4 **** hotel zie ik nu [/edit] |
ik heb gewoon een krantenwijk.. 
Ik werk nu 32 uur per week bij een klein automatiserings bedrijfje die kleine bedrijven voorzien van automatisering
houd in dat ik de hele dag in de auto door gelderland rij naar gemiddeld 3 a vier klanten per dag. verdient 9 euro per uur bruto.
daarnaast werk ik voor een oud collega van me ook in de automatisering (vooral avond uurtjes) en daarmee verdien ik verschillende bedragen (een percentage van de winst, en dat kan aardig oplopen af en toe)
Ik werk wel eens bij een lokale kroeg als portier, maar dat heb ik wegens tijdgebrek al een maand nie meer gedaan.
mja
ben op m'n 13e begonnen bij een cd-zaakje in leeuwarden, stond ik met m'n zus en de eigenaar op platenbeurzen, en op Lowlands 1995 
werk vanaf 1997 in de Horeca bij verschillende bedrijven e.d.
heb 1 jaar een "partymanager" functie gehad in de Ajax Lounge in de Amsterdam ArenA (naast F-side), wegens vervoersproblemen (jakekrende chauffeurs resulterend in autofobia) mee gestopt...jammer
is wel cool, via Tempo Team en Ober op veel plekken geweest zoals Huis ter Duin, Kurhaus, Hilton Amsterdam etc...leuk om te zien hoe t over werkt 
nou ja...werk nu vanaf november 2001 bij een theater. sta achter de bar en in de keuken met lunches en diners (voor bandleden/theatespelers etc)...is wel leuk werk maar niet echt uitdagend ofzo...tenzij je t een uitdaging vind om elke dag zelf je kassa te tellen 
en ja.....ik STUDEER
en heb totaal geen behoefte om me vast te leggen door nu al (ja, ikke 20) een huis te gaan kopen e.d.
huren bevalt ook niet goed (ik wil groter maar is moeilijk) maar alles beter dan de rest van m'n leven op dezelfde plek te slijten!!

ben in m'n vrije tijd actief als kledingontwerpster
voor mezelf...jammer alleen dat ik niet kan naaien, want de ontwerpen zijn kickass maar t resultaat is vaak wat minder spetterend whehe