TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- רוצים להמליץ על ווידאו קליפ??? הגעתם למקום הנכון!!
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by DJ-Energy איך אתם עושים כאלו סקרינשוטס מרובעים? |

אני מקווה שהקליפ של
TIME
זה הרימיקס של
TUBE
כי הוא ממש טוב והשאר לא משהו
חח התמונה האחרונה
למטה שמאלה
האישה הזאת ניראת כמו אילנה מלגעת באושר
ולא ראיתי את הסידרה פשוט בכל דרק יש אותה
Dj Tiesto - Lethal Industry
קבלו תמונות, איכות גרוע אבל לא יודע למה זה יצא ככה:

אתם אולי יכולים לפרסם כתובת של אתרים שאפשר להוריד מהם את הקליפים האלה?
אני מכיר רק את
apipe....
תודה מראש!

המקום הכי טוב לקליפים זה איי אר סי
irc.inter.net.il
#section-e
ופייר- הקליפ של
Time
אחוש מעפן (''.)
| quote: |
| Originally posted by eXeTik ופייר- הקליפ של Time אחוש מעפן (''.) |
תודה רבה!! 
| quote: |
| Originally posted by elad11 תודה רבה!! |
לא יודע אבל הוא כאן כבר כמה זמן
(Jan 2001)
| quote: |
| Originally posted by oDrori לא יודע אבל הוא כאן כבר כמה זמן (Jan 2001) |

מזמן הייתי מכור פה לפורום של ה
tracklists....
ממש מזמן.....עכשיו יוצא לי פחות לבקר בפורומים...
ל -
oDrori
יש לי אחת מהבקשות שלך
scooter - the logical song
אם זה עדיין עדכני אז צור איתי קשר...
| quote: |
| Originally posted by elad11 מזמן הייתי מכור פה לפורום של ה tracklists.... ממש מזמן.....עכשיו יוצא לי פחות לבקר בפורומים... |

| quote: |
| Originally posted by elad11 ל - oDrori יש לי אחת מהבקשות שלך scooter - the logical song אם זה עדיין עדכני אז צור איתי קשר... |
| quote: |
| Originally posted by oDrori בלאט אחי בכנות שששכחתי לגמרי על מה אתה מדבר... זרוק לי איזה PM תזכיר לי... תודה |
| quote: |
Please send me a PM or E-mail, if you are willing to sell me any of these on 12" *Scooter - Ramp (The Logical Song) >>> Original Club mix 7:23 |
אההה וואלה אחי אתה בטוח שזה 7:23
למה אני אפילו לא בטוח אם הוציאו אותו על וויניל...
| quote: |
| Originally posted by oDrori אההה וואלה אחי אתה בטוח שזה 7:23 למה אני אפילו לא בטוח אם הוציאו אותו על וויניל... |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike אני זוכר אותך אחי וואי וואי זה היה ממש מזמן עוד לפני שהקמנו את הפורום הישראלי ![]() הוא אחלה גבר ח'ברה בכל אופן ברוך הבא למה עזבת ? |
| quote: |
| Originally posted by elad11 לא עזבתי... הייתי קצת יותר בפורום של DTF - project A... למי שמכיר... |
אותו השם -
elad11.
אתה בטוח שאתה ב
project A??
elad11
החתימה שלך מזכירה לי אשכים

חחחחחחחחחחחחחחח
טוב........אם אתה אומר...
| quote: |
| Originally posted by Flotser elad11 החתימה שלך מזכירה לי אשכים |
אהבתם את הקלפי של
Benny Benassi - satisfaction?
אהבתם את הקליפ של
Junior Jack - Stupidisco?
קבלו את הדבר הבא (והשיר ממכר לא פחות)
Eric Prydz - Call On Me










כוסיות מתאמנות בחדר כושר..
פה אמור לבוא : הא חרמנא ליצלן 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.