TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wielerseizoen 2009
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »
Spannende laatste kilometers, maar vreemde (teleurstellende ) aankomst.
Langeveld steekt het in gang door Pozzato tegen de grond te werken
Geweldige machtssprint van Hushovd wel, niet veel aan te doen denk ik, zelfs niet in een sprint zonder incidenten. 
Amai, Contador is nu al top! 
Die man kan als geen ander zijn seizoensdoelen stellen, en er voor zorgen dat hij net op die momenten perfect in vorm is en net zo lang in vorm blijft als nodig is. Er gaat in de Tour niks aan te doen zijn. 
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Amai, Contador is nu al top! |
1994 Waalse Pijl - Gewiss festivaal
Das zoals het Mapeitreintje in Parijs-Roubaix van 1996. Niet helemaal kosjer ^^
| Originally posted by K.I.K.E. 1994 Waalse Pijl - Gewiss festivaal |
Prachtige zege van Devolder. Twee jaar op rij solo finishen, dat is er niet veel gegeven.
Volgende week Boonen voor zijn 3de kassei, ik denk dat niemand daar nog aan zal twijfelen 
h��rlijk!
dat interview van de Preben van Topsport Vlaanderen, mega ontgoocheld die gast
mooie overwinning van volderke, volgende week hopelijk wat minder tactisch en meer man tegen man
Het stond een beetje verloren in de krant omdat het de RVV was, anders zou dit ongetwijfeld voorpaginanieuws zijn:
Frank Vandenbroucke heeft een wedstrijd gewonnen 
| Originally posted by MikeVee Het stond een beetje verloren in de krant omdat het de RVV was, anders zou dit ongetwijfeld voorpaginanieuws zijn: Frank Vandenbroucke heeft een wedstrijd gewonnen |
Hij geraakt precies net op tijd in topvorm voor L-B-L 
Wat een koers, wat een coureur

Prachtige koers en dito overwinning. Wel jammer dat het voor Host en Silence Lotto weer niet mocht baten. Hopelijk kunnen ze met Gilbert in de Waalse klassiekers nog iets forceren.
Heel mooie koers, hoste bij zijn interview zo lachen
heb er wel mee te doen
http://www.garagetv.be/video-galeri..._niet_moet.aspx is wel wat minder (al heeft de slowmo wel wat weg van twee zatlappen
)
| Originally posted by Jasperovitsj Wat een koers, wat een coureur |
http://partyflock.nl/user/687043:max73.html
Zou Boonen er ook een profiel hebben? 
Haha, die hardstyle zal wel gediend hebben om hem opgehyped te krijgen voor de sprints 
En met deze leuke LBL zit het voorjaar er op, en kan het serieuze rondewerk beginnen.
WP: CygnusX heeft de voorjaarsronde met een kleine voorsprong gewonnen. Hopelijk zijn er voor de giro meer kandidaten. Dus nog een kleine 2 weken voor een giroploeg te maken 
Gilbert bewijst vandaag wel definitief dat hij wel degelijk mee kan spelen voor een overwinning in het Ardense drieluik. Hopelijk houden ze daar volgend jaar bij Silence rekening mee.
bump
nog tot zaterdagmiddag tijd, ik moet er zelf ook nog aan beginnen 
Ik vermoed dat Armstrong in 99% van de ploegen zal voorkomen 
Voila, mijn ploeg is klaar om te vertrekken!
| Originally posted by Jasperovitsj Ik vermoed dat Armstrong in 99% van de ploegen zal voorkomen |