TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- wat vindt jij de meeste rotte plaat om te mixxen?
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by ScuL dan moet ik nog stevig aanpoten ![]() [gelukkig is dit er ook al weer 1 whehe ]het lijkt trouwens dat ik best n goed onderwerp heb aangesneden er zijn wel meer mensen die probs hebben met sommige nummers |
Chris Liebing - CLR 03 (Gaetano Parisio Mix).
die is echt heel hinderlijk.Hij stopt zomaar ineens en gooit hem niet op de 1ste tel erin.Heel irri dus als je een plaat hebt lopen die wel 4 tellen is.Dan komt ie dus op de 3de tel uit en dan klopt er al geen reet meer van.
2 Scul:Umek - Gatex moeilijk??Wat is nou moeilijk aan.Jemoet gewoon met het deuntje meetellen.
GREETZ!!
| Originally posted by Bellie Chris Liebing - CLR 03 (Gaetano Parisio Mix). die is echt heel hinderlijk.Hij stopt zomaar ineens en gooit hem niet op de 1ste tel erin.Heel irri dus als je een plaat hebt lopen die wel 4 tellen is.Dan komt ie dus op de 3de tel uit en dan klopt er al geen reet meer van. 2 Scul:Umek - Gatex moeilijk??Wat is nou moeilijk aan.Jemoet gewoon met het deuntje meetellen. ![]() GREETZ!! |

Ach als je de muziek voelt wtf heb je dan nog aan tellen?
Gewoon derin knallen wanneer t moet,tellen moet niet nodig zijn....
| Originally posted by Donna Ach als je de muziek voelt wtf heb je dan nog aan tellen? Gewoon derin knallen wanneer t moet,tellen moet niet nodig zijn.... |

Renegade Master - die Derb remix,
ik weet niet waarom, maar ik tel er altijd naast, die plaat zit volgens mij gewoon scheef...
Of hij slaat over, hmmmmm.....
nou ja wat nou tellen...als er beat worden overgeslagen (wat volgens mij vaker bij trance platen voorkomt...op t einde van n breakdown bijvoorbeeld huppa 4 beats erbij) en je hebt bijv op elke beat een clap lopen klinkt niet echt fris
[edit] en nee bij 4 extra beats gaat ie niet zo lopen...maar dan heb je weer dat "blokken" verkeerd beginnen [/edit]
4 extra beats dit,beatjes tellen dat,zusjes zo tatatatatatata
USE THE FORCE LUKE!
lol
Inderdaad zeg... 
kom wat maakt t uit?
dit is geen "wij kunnen slecht mixen en daar liggen we over te mekkeren" thread
Iemand vroeg welke platen kut zijn om te mixen, nou platen die dat hebben. En als jij op een of andere magische manier met je vingertje precies weet wanneer die 4 extra beats komen en dan die andere plaat tegenhoudt en er weer precies gesynced ingooit...nou...dan...gefeliciteerd! Jedi-DJ!
| Originally posted by DjRV 4 extra beats dit,beatjes tellen dat,zusjes zo tatatatatatata USE THE FORCE LUKE! |
je kunt zeggen wat je wilt maar ik denk dat iedere DJ wel eens een plaat heeft waar die moeite mee heeft..... zelfs mannen als Ti�sto 
comes with the job. i guess.
jean heeft dt met de meeste platen
ofcuz,zoals Tiesto innocente niet kan/kon inmixen en eerst de hele meuk stilgooide voor ie m draaide
haha dat is een waarheid als een koe 
(of hij moet een paar vinylrondjes waspoeder op hebben
)
| Originally posted by kreischer2000 jean heeft dt met de meeste platen |
Het is ook lastig om 2 platen door elkaar te mixen als ze op dezelfde vinyl staan. woei! woei!

| Originally posted by kreischer2000 jean heeft dt met de meeste platen |
| Originally posted by Miss Proximus en jij bent een oetlul |
Originally posted by TranceFool |
*closen* die hap.......deze thread heeft geen waardige functie meer voor een goed informatief forum.
| Originally posted by DjRV nou zie ik veel mensen hier zeggen dat ze problemen hebben met tracks omdat de bass te laag is of volume te laag... zet je je bas toch ff vol open en je hoge tonen laag? of het volume van je koptelefoon hoger? overigens kan je ook beatmatchen op hi hats... creatief met mixen noemen ze dat.. |
| Originally posted by Pjotr G nou ja wat nou tellen...als er beat worden overgeslagen (wat volgens mij vaker bij trance platen voorkomt...op t einde van n breakdown bijvoorbeeld huppa 4 beats erbij) en je hebt bijv op elke beat een clap lopen klinkt niet echt fris [edit] en nee bij 4 extra beats gaat ie niet zo lopen...maar dan heb je weer dat "blokken" verkeerd beginnen [/edit] |
| Originally posted by mido verkeerd???? ze slaan er 1 over voor een mooie overgang. Maar vindt je dat verkeerd dan? Als je je platen kent dan maakt dat toch geen moer uit?? |