TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoeren!!!!
Pages (10): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 »

Posted by Opti on Jun-17-2002 08:02:

tip: zoveel mogelijk thugs nemen, ter bescherming. Liever meer thugs dan hoeren. Maar ze moeten ook wapens hebben, anmders kunnen ze je hoeren niet beschermen. BIer is nodig om ze tevreden te houden. Crack+condooms is nodig om de vrouwen gezond en tevreden te houden.

WOOHOOO, net 2 studiepunten binnen!!!

Posted by Little Theseus on Jun-17-2002 08:04:

Godver hoer ik zit nu met tandeborstel nog in mn mond achter de computer want ik moet straks sjezen omdat ik een hertentamen heb die ik echt ga verknaken
Ik ga mn boes halen !!!!

Posted by AlFerox on Jun-17-2002 10:56:

ik wil ook bij de alliance!

Posted by eieregooie on Jun-17-2002 12:58:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Ja kheb Simon ook uitgenodigd - goeie mensen zijn altijd welkom in de alliance

Nondeju Eieregooie, volgens mij loop jij nog meer te attacken dan Sjinees! Denk er wel aan dat als je geen thugs hebt je geld en je hoeren zo gejat kunnen worden he! Maak daarom altijd al je geld op als je uitlogd en zorg dat er genoeg thugs zijn ter bescherming.

Ja, ik weet het... me geld zit in me wapens... Alleen ik had mensen boos gemaakt en die hebben al me thugs uitgemoord...

[EDIT] Over dat attacken... Simon kan er ook wat van... enneuh... ik heb zojuist ff $400000 van iemand geript [/EDIT]

Posted by Little Theseus on Jun-17-2002 14:15:

quote:
Originally posted by AlFerox
ik wil ook bij de alliance!

Ja jij bent 6890 en ik ben de kerstman
Horruk

Posted by Opti on Jun-17-2002 14:50:

quote:
Originally posted by eieregooie
ik heb zojuist ff $400000 van iemand geript [/EDIT]

geef zn pimpnummer!!!!!

Posted by magrec on Jun-17-2002 15:12:

heb ik allemaal thugs gekocht dik veel geld enzo komt er iemand met nog meer thugs binnen 3 attacks alle thugs weg plus mijn 100 lowriders gvd

Posted by Opti on Jun-17-2002 15:16:

lowriders is bulshit man, alleen kopen als je van plan ben om drivebyshooting te doen, koop gewoon wapens+thugs

Posted by magrec on Jun-17-2002 15:17:

quote:
Originally posted by Optimus
lowriders is bulshit man, alleen kopen als je van plan ben om drivebyshooting te doen, koop gewoon wapens+thugs

ja doe ik ook nu....
maarre hoeveel turns hebben jullie ik heb vrij veel gebruikt zit zo rond de 100 turns (plus nog 100 in reserve) gelukkig elke 10 minuten wat erbij

Posted by Opti on Jun-17-2002 15:25:

w8 gewoon zo'n 20 uur. Dan heb je zo'n 150 turns, gebruik er minimaal 130 om te scoutenvoor hoeren, dat levert geld op (hoe meer hoeren, hoe meer geld er wordt evrdiend voor je)

Posted by Access on Jun-17-2002 17:43:

ik baal er flink van om telkens al m'n thugs te verlieze als je 'n uurtje weg bent
m'n geld maakt ik wel op als ik ff stop, en van low-riders moet ik ook nix hebbe (slimme tips, thnx !!! )

maar er moet toch 'n manier om onopgemerkt veel thugs te hebbe zonder tig keer aangevallen te worde ???

maarjah ... m'n hoertjes blijve me tenminste wel trouw

Posted by Opti on Jun-17-2002 21:17:

mensen, meldt je aan, we worden steeds sterker

Posted by eieregooie on Jun-18-2002 00:06:

quote:
Originally posted by Access

maarjah ... m'n hoertjes blijve me tenminste wel trouw

lol

Cool dat je erbij bent gekomen trouwens...

Posted by AlFerox on Jun-18-2002 09:28:

quote:

Ja jij bent 6890 en ik ben de kerstman
Horruk

echt waar man!!
ja of ik zit in de verkeerde game ofzo, welke game zitten jullie!?!
gewoon die 1e?

Posted by AlFerox on Jun-18-2002 09:37:

ok, laat maar..
ik zat in de verkeerde game inderdaad!

maar mijn nummer is nu dus #8011

Posted by magrec on Jun-18-2002 09:37:

quote:
Originally posted by AlFerox

echt waar man!!
ja of ik zit in de verkeerde game ofzo, welke game zitten jullie!?!
gewoon die 1e?

ja game #57 :-)
maar wat voor nut heeft die alliance want ik ben gelukkig nu een keer niet aangevallen maar daarvoor heeft die alliance me niet geholpen en het kost me nog geld ook maar ik stijg elke dag

Posted by AlFerox on Jun-18-2002 10:04:

hoe jat je trouwens het makkelijkst hoeren?????

Posted by Little Theseus on Jun-18-2002 19:45:

Hoeren zijn erg moeilijk te jatten - je kunt ze naar jou toe lokken met crack, maar alleen als degene waarbij je dat doet de hoeren niet 100% happy zijn, dan komen dr misschien een paar.
Datzelfde geld voor de thugs die je kan lokken met bier.
Daarom is het ook van groot belang dat je thugs en whores 100% happy zijn.

Magrec, die alliance is van levensbelang! In ruil voor die luttele procentjes van jouw opbrengsten koop ik elke keer thugs die beter zijn dan welke ook die iedereen uit de alliance helpen als ze aangevallen worden.
Die thugs zijn zeg maar onoverwinnelijk, alleen hebben we er nog niet genoeg om alle thugs van een aanval tegen te houden.
Je zit nog in een rank waarin je veel wordt aangevallen, maar naarmate de alliance sterker wordt zal dat zeker minder worden. Ik ben sinds het begin van de alliance 0 x aangevallen, terwijl daarvoor maarliefst 287 keer, dus klaag niet

Posted by joesterizor on Jun-20-2002 17:57:

waaaaaaaaat ik ben gewoon een paar keer aangevallen door eieregooie ... die zit hier tog ook op t forum??

Posted by magrec on Jun-20-2002 18:01:

quote:
Hoeren zijn erg moeilijk te jatten - je kunt ze naar jou toe lokken met crack, maar alleen als degene waarbij je dat doet de hoeren niet 100% happy zijn, dan komen dr misschien een paar.
Datzelfde geld voor de thugs die je kan lokken met bier.
Daarom is het ook van groot belang dat je thugs en whores 100% happy zijn.

Magrec, die alliance is van levensbelang! In ruil voor die luttele procentjes van jouw opbrengsten koop ik elke keer thugs die beter zijn dan welke ook die iedereen uit de alliance helpen als ze aangevallen worden.
Die thugs zijn zeg maar onoverwinnelijk, alleen hebben we er nog niet genoeg om alle thugs van een aanval tegen te houden.
Je zit nog in een rank waarin je veel wordt aangevallen, maar naarmate de alliance sterker wordt zal dat zeker minder worden. Ik ben sinds het begin van de alliance 0 x aangevallen, terwijl daarvoor maarliefst 287 keer, dus klaag niet

Ja het gaat nu ook beter wordt nauwelijks meer aangevallen, niet hehe enne ik stijg elke dag dik een paar honder plaatsen (nu wat minder maar kehb nu zowel die hoertjes als thugs op 100% happy kheb voor elke thug een wapen en zat bier )

Posted by Access on Jun-21-2002 08:12:

quote:
Originally posted by joesterizor
waaaaaaaaat ik ben gewoon een paar keer aangevallen door eieregooie ... die zit hier tog ook op t forum??

Pas maar op hoor ...
eerst moordt ie al je thugs uit
dan jat ie al je hoere
en als je dan denkt dat 't nie erger kan ...

gaat ie met EIERE GOOIE !!!

Posted by magrec on Jun-21-2002 08:53:

ai.....

It seems you have sent enough crack to buy a large island with. After consuming 11250 crackrocks, 75 of Sugarkane's whores died of a drug overdose.

dat was 100.000 aan crack...

toch wat hoertjes dood...

Posted by Access on Jun-21-2002 09:27:

One of your thugs has a sex change and is now one of your whores.

LOL

hey magrec, 't geld dat je hept verspilt met die actie had je beter kenne gebruike om meer thugs aan te schaffe
tis zonde van de crack om andermans hoertjes mee uit te roeie ... vinnik

Posted by magrec on Jun-21-2002 10:06:

quote:
Originally posted by Access
One of your thugs has a sex change and is now one of your whores.

LOL

hey magrec, 't geld dat je hept verspilt met die actie had je beter kenne gebruike om meer thugs aan te schaffe
tis zonde van de crack om andermans hoertjes mee uit te roeie ... vinnik

ja dat is waar maar ja wilde ff wat dingen uitproberen

Posted by eieregooie on Jun-21-2002 21:44:

quote:
Originally posted by joesterizor

Zit je niet in de alliance dan?

Pages (10): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 »