TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wie is nog echt met trance bezig?
Pages (2): « 1 [2]
ik ben ondertussen hevig fan geworden van de duitse Apres-ski muziek. niks beters dan party muziek met een goeie pint en een jagermeisterke..
| quote: |
| Originally posted by De Geert Ik behoor ook tot het blijkbaar selecte groepje hier dat nog dagelijks naar Trance luistert. Ik heb het genre vrij laat ontdekt, in 2003, maar pas sinds 2006 ben ik echt actief ermee bezig. Vandaag de dag uit zich dat door toch zoveel mogelijk op de hoogte te proberen blijven van wat er zoal uitkomt. |
| Originally posted by De Geert Bij het beluisteren houd ik ook steeds de tracklists bij de hand, en de tunes die ik kan appreci�ren komen in een apart txt-bestandje. De echt goede download ik dan legaal, de andere komen in een map "nieuwe muziek", die momenteel zo'n 13gig bedraagt... Het kan |
| Originally posted by Kaidreas ik ben ondertussen hevig fan geworden van de duitse Apres-ski muziek. niks beters dan party muziek met een goeie pint en een jagermeisterke.. |
^dat dacht ik vroeger ook maar als dit niet in u hoofd blijft steken dat weet ik het ook niet meer ze.
wat een handvaten aan dat bootje
* ja crap, ik ben blijkbaar niet zo'n genie dat ik hier zo'n youtube filmke kan zetten.. daarmee hier de link
jawadde
| Originally posted by Kaidreas ^dat dacht ik vroeger ook maar als dit niet in u hoofd blijft steken dat weet ik het ook niet meer ze. wat een handvaten aan dat bootje * ja crap, ik ben blijkbaar niet zo'n genie dat ik hier zo'n youtube filmke kan zetten.. daarmee hier de link jawadde |