TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Geweld Aantrekken?
Pages (2): « 1 [2]
mwah..... ik vind zeker wel dat er mensen zijn die een kop hebben voor ZINVOL geweld! :P
Zoals de meeste van TA die hebben!
whaha
| quote: |
| Originally posted by mido mwah..... ik vind zeker wel dat er mensen zijn die een kop hebben voor ZINVOL geweld! :P Zoals de meeste van TA die hebben! whaha |
| Originally posted by mido mwah..... ik vind zeker wel dat er mensen zijn die een kop hebben voor ZINVOL geweld! :P Zoals de meeste van TA die hebben! whaha |
| Originally posted by Donna Njaah ok ros me next keer dak je zie maar ff op me bek dan |
Op een grote paddestoelllll lalalalalaaaaaa

| Originally posted by Donna Op een grote paddestoelllll lalalalalaaaaaa |
misschien wel als je die paddestoep opsmult

Zo is het bij ons ook. Komen we in een lokaal discotheekje hebben mn kameraden ruzie. wordt er eentje geschorst voor een half jaar
Af en toe gingen we er heen zonder die geschorste kameraad en geen ruzie
2 maand later komen we er weer in en mn geschorste kameraad was ook mee (der waren geen uitsmijters). En die kerel waar we de vorige keer ook ruzie mee hadden ging weer kloten. Hadden we dus weer ruzie met die kerel. Wij die kerel buiten op zn bek gehoue ging ie weer naar binnen
had ie zn pa opgebeld
hadden we die ook ma op zn bek geslagen 
Ma alleen in die plaatselijke disco's is er meestal ruzie en altijd omdat je iemands biertje omstoot terwijl die daar amper geld kosten (want op feesten kost bier veel meer)
| Originally posted by Gurian Zo is het bij ons ook. Komen we in een lokaal discotheekje hebben mn kameraden ruzie. wordt er eentje geschorst voor een half jaar Af en toe gingen we er heen zonder die geschorste kameraad en geen ruzie 2 maand later komen we er weer in en mn geschorste kameraad was ook mee (der waren geen uitsmijters). En die kerel waar we de vorige keer ook ruzie mee hadden ging weer kloten. Hadden we dus weer ruzie met die kerel. Wij die kerel buiten op zn bek gehoue ging ie weer naar binnen had ie zn pa opgebeld hadden we die ook ma op zn bek geslagen ![]() Ma alleen in die plaatselijke disco's is er meestal ruzie en altijd omdat je iemands biertje omstoot terwijl die daar amper geld kosten (want op feesten kost bier veel meer) |
| Originally posted by Gurian Wij die kerel buiten op zn bek gehoue ging ie weer naar binnen had ie zn pa opgebeld hadden we die ook ma op zn bek geslagen . Ma alleen in die plaatselijke disco's is er meestal ruzie en altijd omdat je iemands biertje omstoot terwijl die daar amper geld kosten (want op feesten kost bier veel meer) |
IDD vaag verhaaltje maar als je het 2 keer doorleest kan ik het met mijn vage kop zelfs volgen 
Lol, wat mij opvalt is dat het meestal de vrouwen zijn die de mannen tot bedaren weten te brengen (weet je nog Magrec; sixpack? 
) in een -bijna- gevecht; HULDE!
Goed, regelmatig zijn de vrouwen ook wel de reden dat er geknokt wordt en een female fight is nog vele malen erger om te zien dan een normale vechtpartij (my opinion hoor) maar ik kon het niet laten een keertje positief te doen over het andere geslacht 
Ik mijd ook meestal wel gevechten, heb wel een paar keer meegemaakt dat ik echt agressief was en ff flink klappen wilde uitdelen, maarja, als zij met meer zijn, of als je vrienden je tegenhouden wat moet je dan he

| Originally posted by Little Theseus Lol, wat mij opvalt is dat het meestal de vrouwen zijn die de mannen tot bedaren weten te brengen (weet je nog Magrec; sixpack? ![]() ) in een -bijna- gevecht; HULDE! |
| Originally posted by magrec hehe die gozers stonden maaar een heel klein beetje strak Was ik daar ook bij ? |