TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Geweld Aantrekken?
Pages (2): « 1 [2]

Posted by mido on Jun-13-2002 19:53:

mwah..... ik vind zeker wel dat er mensen zijn die een kop hebben voor ZINVOL geweld! :P

Zoals de meeste van TA die hebben! whaha

Posted by DjRV on Jun-13-2002 20:46:

quote:
Originally posted by mido
mwah..... ik vind zeker wel dat er mensen zijn die een kop hebben voor ZINVOL geweld! :P

Posted by Donna on Jun-14-2002 06:29:

quote:
Originally posted by mido

Njaah ok ros me next keer dak je zie maar ff op me bek dan

Posted by mido on Jun-14-2002 06:35:

quote:
Originally posted by Donna

Njaah ok ros me next keer dak je zie maar ff op me bek dan

Heej je voelt je aangesprokuh...... waarom?

Met jou had ik andere plannen maar daar zal ik me niet over uiten hier.

Posted by Donna on Jun-14-2002 07:31:

Op een grote paddestoelllll lalalalalaaaaaa

Posted by mido on Jun-14-2002 08:16:

quote:
Originally posted by Donna
Op een grote paddestoelllll lalalalalaaaaaa

Is dat lekker dan???

Posted by franzelare on Jun-14-2002 10:57:

misschien wel als je die paddestoep opsmult

Posted by Gurian on Jun-14-2002 12:18:

Zo is het bij ons ook. Komen we in een lokaal discotheekje hebben mn kameraden ruzie. wordt er eentje geschorst voor een half jaar
Af en toe gingen we er heen zonder die geschorste kameraad en geen ruzie
2 maand later komen we er weer in en mn geschorste kameraad was ook mee (der waren geen uitsmijters). En die kerel waar we de vorige keer ook ruzie mee hadden ging weer kloten. Hadden we dus weer ruzie met die kerel. Wij die kerel buiten op zn bek gehoue ging ie weer naar binnen had ie zn pa opgebeld hadden we die ook ma op zn bek geslagen
Ma alleen in die plaatselijke disco's is er meestal ruzie en altijd omdat je iemands biertje omstoot terwijl die daar amper geld kosten (want op feesten kost bier veel meer)

Posted by total woot on Jun-14-2002 12:21:

quote:
Originally posted by Gurian
Zo is het bij ons ook. Komen we in een lokaal discotheekje hebben mn kameraden ruzie. wordt er eentje geschorst voor een half jaar
Af en toe gingen we er heen zonder die geschorste kameraad en geen ruzie
2 maand later komen we er weer in en mn geschorste kameraad was ook mee (der waren geen uitsmijters). En die kerel waar we de vorige keer ook ruzie mee hadden ging weer kloten. Hadden we dus weer ruzie met die kerel. Wij die kerel buiten op zn bek gehoue ging ie weer naar binnen had ie zn pa opgebeld hadden we die ook ma op zn bek geslagen
Ma alleen in die plaatselijke disco's is er meestal ruzie en altijd omdat je iemands biertje omstoot terwijl die daar amper geld kosten (want op feesten kost bier veel meer)

Ikke nie begrijp.
Wie heb je nou allemaal op zn bek gehouwe? en begrijp ik goed dat als je het bier goedkoper maakt, de ruzies MINDER worden??

Posted by eXos on Jun-14-2002 12:23:

quote:
Originally posted by Gurian
Wij die kerel buiten op zn bek gehoue ging ie weer naar binnen had ie zn pa opgebeld hadden we die ook ma op zn bek geslagen . Ma alleen in die plaatselijke disco's is er meestal ruzie en altijd omdat je iemands biertje omstoot terwijl die daar amper geld kosten (want op feesten kost bier veel meer)

Maak je woorden eens af man, nu lijkt t net of je die Moeder hebt neergehoekt!

Posted by franzelare on Jun-14-2002 12:38:

IDD vaag verhaaltje maar als je het 2 keer doorleest kan ik het met mijn vage kop zelfs volgen

Posted by Little Theseus on Jun-14-2002 20:53:

Lol, wat mij opvalt is dat het meestal de vrouwen zijn die de mannen tot bedaren weten te brengen (weet je nog Magrec; sixpack? ) in een -bijna- gevecht; HULDE!
Goed, regelmatig zijn de vrouwen ook wel de reden dat er geknokt wordt en een female fight is nog vele malen erger om te zien dan een normale vechtpartij (my opinion hoor) maar ik kon het niet laten een keertje positief te doen over het andere geslacht
Ik mijd ook meestal wel gevechten, heb wel een paar keer meegemaakt dat ik echt agressief was en ff flink klappen wilde uitdelen, maarja, als zij met meer zijn, of als je vrienden je tegenhouden wat moet je dan he

Posted by magrec on Jun-15-2002 08:43:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Lol, wat mij opvalt is dat het meestal de vrouwen zijn die de mannen tot bedaren weten te brengen (weet je nog Magrec; sixpack? ) in een -bijna- gevecht; HULDE!

hehe die gozers stonden maaar een heel klein beetje strak

Posted by New Wave on Jun-15-2002 18:01:

quote:
Originally posted by magrec

hehe die gozers stonden maaar een heel klein beetje strak

Was ik daar ook bij ?

mwjha, ik had donderdag avond dus een gezellig stap avondje en weeeeer ruzie met een murruk....meidje had een biertje in der handen....kwam 1 druppel in zijn nek en het groeide uit naar het punt dat deze murruk een barkruk pakte en haar wilde bewerken......mijn standpunt over de murruken staat weer vaster dan hij al stond....

Pages (2): « 1 [2]