TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מלון באילת
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts מרידיאן |
מלון יותר למשפחה מאשר חברים
זה לא אומר שאתה לא תהנה שם אבל אתה תהנה פחות...
זה כמו להיות בקלאב הוטל... זה קלאסה של החיים אבל אין שם ילדים... רק משפחות
הכי כיף זה להפלח לקלאב הוטל איזה סרטים עברנו בשביל להכנס... אני יספר אחר כך
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter מלון יותר למשפחה מאשר חברים זה לא אומר שאתה לא תהנה שם אבל אתה תהנה פחות... זה כמו להיות בקלאב הוטל... זה קלאסה של החיים אבל אין שם ילדים... רק משפחות הכי כיף זה להפלח לקלאב הוטל איזה סרטים עברנו בשביל להכנס... אני יספר אחר כך |
| quote: |
| Originally posted by oren_naor תגידו בתחילת החופש יותר זול נכון? |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter מלון יותר למשפחה מאשר חברים זה לא אומר שאתה לא תהנה שם אבל אתה תהנה פחות... זה כמו להיות בקלאב הוטל... זה קלאסה של החיים אבל אין שם ילדים... רק משפחות הכי כיף זה להפלח לקלאב הוטל איזה סרטים עברנו בשביל להכנס... אני יספר אחר כך |
חחחחח נאמשאם היה לנו סיפור דומה
באנו להכנס ואמרנו על שם משפחת כהן בכניסה... אבל משום מה השוער לא האמין לנו
קיצר התחלנו להסתובב שם לחפש מקום להכנס דרכו... ולא מצאנו
בסוף קלטנו משאית מגיעה... ובאנו מאחוריה... שומר של החניון הלך לדבר עם הנהג... ואנחנו דפקנו ספרינט לתוך החניון והתחבאנו מאחורי כמה מכוניות
פתאום הפלאפון מתחיל לצלצל... והשומר שני מטר מאיתנו... צועקים על ידידה שלי שלא תתקשר עכשיו ונתקנו לה בפרצוף...
התקדמנו עוד כמה מכוניות והיא שוב התקשרה... ושומעים את הצלצול בגלל ההד של החניון
ניתקנו לה עוד פעם בפרצוף ואז מצאנו את המעלית ונכנסנו
אשכרה ג'יימס בונד עשינו
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter חחחחח נאמשאם היה לנו סיפור דומה באנו להכנס ואמרנו על שם משפחת כהן בכניסה... אבל משום מה השוער לא האמין לנו קיצר התחלנו להסתובב שם לחפש מקום להכנס דרכו... ולא מצאנו בסוף קלטנו משאית מגיעה... ובאנו מאחוריה... שומר של החניון הלך לדבר עם הנהג... ואנחנו דפקנו ספרינט לתוך החניון והתחבאנו מאחורי כמה מכוניות פתאום הפלאפון מתחיל לצלצל... והשומר שני מטר מאיתנו... צועקים על ידידה שלי שלא תתקשר עכשיו ונתקנו לה בפרצוף... התקדמנו עוד כמה מכוניות והיא שוב התקשרה... ושומעים את הצלצול בגלל ההד של החניון ניתקנו לה עוד פעם בפרצוף ואז מצאנו את המעלית ונכנסנו אשכרה ג'יימס בונד עשינו |
אורן מה אתה משחק אותה זיין הא ?
שפריצן...
| quote: |
| Originally posted by DjChook אורן מה אתה משחק אותה זיין הא ? שפריצן... |

אני ישר אחרי החופש מתחיל לעבוד.
לאיפה שחברים שלי יקחו אותי שם אני יהיה. 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.