TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- כתבה על מסיבת הפתיחה של המועדון שבו אני רזידנט
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Ariels on Jun-15-2002 14:10:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
תמיד אמרתי שיש פה אנשים על סמים קשים מאוד


!!!!!סמים ? מה פתאום ?!?!!?? מנאייקים
!!!!!!!!!דוד תחביא את החבילה !!!!!!! זינזאנה

!!!!!!!לא ! רק לא כלא... אני לא רוצה עוד פעם לכלא
!!!!!!!!!!!!! סוהר


Posted by Hell_Copter on Jun-15-2002 14:31:

quote:
Originally posted by Ariels


!!!!!סמים ? מה פתאום ?!?!!?? מנאייקים
!!!!!!!!!דוד תחביא את החבילה !!!!!!! זינזאנה

!!!!!!!לא ! רק לא כלא... אני לא רוצה עוד פעם לכלא
!!!!!!!!!!!!! סוהר


חחחחחח מזכיר לי את הסיפור שסיפרתי אז על ההוא משביב שהחביא את החבילה בתחתונים שלו


Posted by eXeTik on Jun-15-2002 16:17:


תגיד שלא


Posted by on Jun-15-2002 16:21:

וואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאייייייייייייייי
הרגת אותי עכשיו!!!!!!!!!!!


Posted by Izzy on Jun-15-2002 16:24:

Dude!
congrats man, im happy for you!


Posted by DjChook on Jun-15-2002 16:37:

quote:
Originally posted by eXeTik

תגיד שלא


חחחחחחחחחח ע-נ-ק


Posted by Hell_Copter on Jun-15-2002 16:54:

quote:
Originally posted by eXeTik

תגיד שלא


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ענק רונן!!!!


Posted by m0sh on Jun-15-2002 17:14:

quote:
Originally posted by eXeTik

תגיד שלא


חהחהחהחהחהחהחהחהחחה

רונן אתה גדול!


Posted by eran on Jun-15-2002 17:24:

ענק!!!!
חחחחחחחחחחחח


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.