TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- כתבה על מסיבת הפתיחה של המועדון שבו אני רזידנט
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts תמיד אמרתי שיש פה אנשים על סמים קשים מאוד |
| quote: |
| Originally posted by Ariels !!!!!סמים ? מה פתאום ?!?!!?? מנאייקים !!!!!!!!!דוד תחביא את החבילה !!!!!!! זינזאנה !!!!!!!לא ! רק לא כלא... אני לא רוצה עוד פעם לכלא !!!!!!!!!!!!! סוהר |
תגיד שלא 
וואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאייייייייייייייי
הרגת אותי עכשיו!!!!!!!!!!!
Dude!
congrats man, im happy for you!
| quote: |
| Originally posted by eXeTik תגיד שלא |
| quote: |
| Originally posted by eXeTik תגיד שלא |
| quote: |
| Originally posted by eXeTik תגיד שלא |
ענק!!!!
חחחחחחחחחחחח

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.