TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Men Heeelveeteee
Pages (2): « 1 [2]
om Senegal vinner vm lr ens g�r till final s� ska jag �ta upp min samling av tolvor..
dom sl�r aldrig Brasilien, Italien och dom senare. �r mkt m�jligt att dom g�r till semi eftersom dom f�r m�ta Turkiet lr Japan i kvarten..
men att dom vann �ver Frankrike..ja d l�ter nog b�ttre �n va det va...
ett g�ng flickscouter hade slagit detta Frankrike som kom till vm...
totalt ute � segla...
men vi f�r se
som en av senegaleserna sa "sl�r vi frankrike sl�r vi sverige, sl�r vi sverige s� kan vi sl� vem som helst"
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever H�r e n�t att tr�sta sig med... klicka >>h�r<< |
fortfarande uppe .... fortfarande helt j�vla tom
s�ger inget mer ... finns inga ord att beskriva vf som h�nde
btw ... jag e 21 bast till n�sta vm ?
| Originally posted by Powell fortfarande uppe .... fortfarande helt j�vla tom s�ger inget mer ... finns inga ord att beskriva vf som h�nde btw ... jag e 21 bast till n�sta vm ? |
| Originally posted by Xplorer76 21... grattis, jag e 30 d�..... |
| Originally posted by SteveTranz4ever N�n som s�g Aftonbladet Sport bilagan idag ? F�rsta sidan p� den var prydd med ett varnings tecken med texten "Varning F�ljande sidor �ppnas p� egen risk och kan vara starkt �ngest framkallande" |
| Originally posted by SteveTranz4ever Kan vi l�gga ner det h�r med �lder tack... Men va fan... vi klara oss bra l�ngt iaf. man ska inte h�nga ihj�ll l�ppen... Det g�r faktiskt, man bara undviker allt eftersnack och artiklar i tidningarna... N�n som s�g Aftonbladet Sport bilagan idag ? F�rsta sidan p� den var prydd med ett varnings tecken med texten "Varning F�ljande sidor �ppnas p� egen risk och kan vara starkt �ngest framkallande" |
Hehe
typiskt Aftonbladet 
Jag har medlidande med de Svenskar.. det �r synd at ni har f�rlorat 
Men ni har gjord b�ttre �n Holland.
Vi har �ven inte placerad f�r VM'en