TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Waar gaat dit heen !!!
Pages (2): « 1 [2]
Mods,maak svp een sticky thread aan genaamd;
IK BEN ANTI-COMMERCIEL (doe ondertussen wel net zo hard mee aan die meuk) EN DE SCENE GAAT NAAR DE KLOTE!!!(welke scene?)
ik zag net sinead o ' connor - troy (push remix) op tv.. en ik vond het eigenlijk wel leuk om em op tv te zien! een goede lange versie, ik heb der geen prob mee... het is toch altijd zo'n gezeu! het is nooit goed! 
Als je naar dat nummer luisterd dan weet je dat dat gebeurd. Als ik platenbaas ben en ik hoor zo'n bruut nummer dan breng ik hem ook commercieel uit.
En ken je er niet mee leven en maak je je er druk om ben je gewoon een stakker van de bovenste plank! Get a life!
mannen..ik moet t toegeven...wat een HEERLIJK potje hollandse nuchterheid hebben jullie hier tevoorschijn gehaald 
gotta lub it 
tering hey, hou eens effe allemaal op.......echt weer een BLABLA pruts thread.......schiet je geen reet mee op...Optimus, haal ze ALLEMAAL maar naar boven.........
| quote: |
| Originally posted by New Wave tering hey, hou eens effe allemaal op.......echt weer een BLABLA pruts thread.......schiet je geen reet mee op...Optimus, haal ze ALLEMAAL maar naar boven......... |

Blik, deze moet ook nog gesloten worden................................................
Optimus, ik had het al voor je gedaan :-) blik heeft zijn master-record 'threads closen' verbroken met 3 threads in 5 minuten 
| Originally posted by New Wave Blik, deze moet ook nog gesloten worden................................................ Optimus, ik had het al voor je gedaan :-) blik heeft zijn master-record 'threads closen' verbroken met 3 threads in 5 minuten |
| Originally posted by New Wave Blik, deze moet ook nog gesloten worden................................................ Optimus, ik had het al voor je gedaan :-) blik heeft zijn master-record 'threads closen' verbroken met 3 threads in 5 minuten |