TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Favoriete TV Programma's
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by Cosmic on Jun-18-2002 16:50:

Komt ie:

Studio sport
Dit was het nieuws
Kopspijkers
Coupling (als ik het niet vergeet)
Wil&Grace (jammer dat het er niet meer is)
Grand Prix
WK! (Go Korea!)
Soms Club Delicious
Raportages over dingen die me intersseren (Zembla, Noorderlicht ed)
Barend & van Dorp
Studio Spaan
Bassie&Adriaan...

Verder weet ik het niet zo gauw

Posted by New Wave on Jun-18-2002 18:29:

Re: Favoriete TV Programma's

quote:
Originally posted by TimeportE
Dawsons Creek (zondag)

OMFG...kijk jij dat?!?!
WEET JE HOE TRIEST!!.....echtwaar, als je dat ziet.....noouuuuu......dat is voor overspannen depressieve Brake-Out lees wijven die zo graag hun problemen met de acteurs op TV willen associeren ...........damn.....

Posted by moogwai on Jun-18-2002 18:37:

quote:
Originally posted by Apoptosis
BABYLON 5 is weer terug op tv!!!! (zondag 18:00 RTL 5)

Babylon 5 roelt idd zwaar... dit is pas echte science fiction met een goed en spannend verhaal en ook nog eens actie! Bab was zaterdag ook op TV.. en er zijn laatst nog 3 filmps ervan op TV geweest zodat ik weer een beetje op de hoogte ben

Dit is momenteel ook de enigste serie die ik niet wil missen.. verder is er niks bijzonders op TV.. behalve voetbal dan

Posted by TimeportE on Jun-18-2002 20:27:

Re: Re: Favoriete TV Programma's

quote:
Originally posted by New Wave

OMFG...kijk jij dat?!?!
WEET JE HOE TRIEST!!.....echtwaar, als je dat ziet.....noouuuuu......dat is voor overspannen depressieve Brake-Out lees wijven die zo graag hun problemen met de acteurs op TV willen associeren ...........damn.....

lol, iedereen zijn eigen smaak! ik ben der al een tijd hooked aan,
ik ben af en toe wel in voor een drama aflevering!

bovendien zeik ik toch ook nie dat jij van techno houd! ik bedoel ik vin techno op zijn tijd ook erg vet maar stel ik zou het nie leuk vinden, ik begin der nie over te zeiken!

Posted by Yarnie on Jun-18-2002 20:44:

ja dawson's creek r0x dus wel lekker op zondag avond naar kieken

Verdere programma's die k kijk:
friends af en toe
studio sport af en toe
kopspijkers ook wel
studio spaan als k het nie vergeet
en zondag meestal veel sport (voetbal, wielrennen, formule 1)
reportage altijd op zondaag avond
en voor de rest nog wat meuk als rtl boulevard, sex in the city en gtst maar meestal zit k dan 8er de computer en kijk er nie egt naar.

Posted by New Wave on Jun-18-2002 20:47:

Re: Re: Re: Favoriete TV Programma's

quote:
Originally posted by TimeportE

lol, iedereen zijn eigen smaak! ik ben der al een tijd hooked aan,
ik ben af en toe wel in voor een drama aflevering!

bovendien zeik ik toch ook nie dat jij van techno houd! ik bedoel ik vin techno op zijn tijd ook erg vet maar stel ik zou het nie leuk vinden, ik begin der nie over te zeiken!

Hey slet, niet zo flippen jij........je mag van mij part best over techno zeiken....no problemo....

Posted by TimeportE on Jun-18-2002 20:52:

Re: Re: Re: Re: Favoriete TV Programma's

quote:

Hey slet, niet zo flippen jij........je mag van mij part best over techno zeiken....no problemo....

ik flip nie, en ik wil nie zeiken op techno
maar ik vin alleen dat iedereen een eigen smaak heb dus een beetje respect!

Posted by Apoptosis on Jun-18-2002 20:55:

quote:
Originally posted by moogwai
Babylon 5 roelt idd zwaar... dit is pas echte science fiction met een goed en spannend verhaal en ook nog eens actie! Bab was zaterdag ook op TV.. en er zijn laatst nog 3 filmps ervan op TV geweest zodat ik weer een beetje op de hoogte ben

Dit is momenteel ook de enigste serie die ik niet wil missen.. verder is er niks bijzonders op TV.. behalve voetbal dan

Hee je heb gelijk, elke zaterdag �N zondag, THNX!! Vette shite, wat heb k dat programma gemist !! Heb op 3 afleveringen na of zow, ALLES gezien.

Dr zijn trouwens 4 films van B5... In The Beginning, Third Space, River Of Souls en Call To Arms.
Alleen Third Space heb k nie gezien doordat die videorecorder naar de klote is .
In The Beginning is het bruutst van allemaal!! Met vet veel actie �n het verhaal van waarom de Minbari ineens kapten met de oorlog terwijl de HELE mensheid op het punt stond geliquideerd te worde.

Posted by AlFerox on Jun-18-2002 23:03:

Re: Re: Favoriete TV Programma's

quote:

OMFG...kijk jij dat?!?!

ken je de nieuwste CLR trouwens al?
Paula Cole - I dont want to wait (Chris Liebing Remix)

I dont want to waaaaaaaaaaaaaaaaait,
for this night to be oooooooooover
BOEM KGGGGGGG BOEM KGGGGGGGGG BOEM KGGGGGGGGGGG

Posted by New Wave on Jun-19-2002 08:44:

Re: Re: Re: Favoriete TV Programma's

quote:
Originally posted by AlFerox

ken je de nieuwste CLR trouwens al?
Paula Cole - I dont want to wait (Chris Liebing Remix)

I dont want to waaaaaaaaaaaaaaaaait,
for this night to be oooooooooover
BOEM KGGGGGGG BOEM KGGGGGGGGG BOEM KGGGGGGGGGGG

Ik ben al 2 weken niet meer naar de sjop geweest...echt no fuckin time.....ik zal effe rond kieken
Is het op CL Retry of CLR ?

Posted by DjSuez on Jun-20-2002 10:48:

Ik kijk ook bijna geen tv meer, maar wat ik altijd graag zie is

- Herberg De Leeuw
- Kopspijkers
- Ned&Stacy,Dharma&Greg
- Journaal

Dit zijn programma's waarvan ik t toch wel jammer vindt dat ze niet meer worden uitgezonden:

- The Fresh Prince of Bel Air
- X-files
- Will&Grace

Posted by AlFerox on Jun-20-2002 11:01:

Re: Re: Re: Re: Favoriete TV Programma's

quote:

Ik ben al 2 weken niet meer naar de sjop geweest...echt no fuckin time.....ik zal effe rond kieken
Is het op CL Retry of CLR ?

nou, hij is nog niet uitgebracht maar download op AG ofzo anders ff het origineel. dan heb er alvast een impressie van.. Paula Cole - I dont want to wait

Posted by Opti on Jun-20-2002 11:30:

AG bestaat niet meer

Posted by TimeportE on Jun-20-2002 13:10:

SHIIITTTTTTT... wat waren Angel en Buffie gister spannend, goed!!!! kan nie wachten tot volgende week...
btw Ned & Stacy kijk ik ook wel redelijk vaak, is idd echt een leuke serie!

Posted by mr.marcello on Jun-20-2002 13:40:

Ik ben niet echt een serie-volger, maar wat ik wel leuk vind zijn bepaalde documentaires. De laatste tijd zie je er bijvoorbeeld veel over Hooligans. En die kijk ik echt graag!!!

En verder op dit moment het WK Voetbal natuurlijk!!

Met vriendelijke groet.

Posted by Valhalla on Jun-20-2002 16:58:

Wk voetbal natuurlijk.
Verder kijk ik wel naar nederlands comedies zoals SamSam, de Garage of Flodder.
Volg niet echt wat, kijk naar waar op dat moment behoefte aan heb.

Posted by DJ Bazz on Jun-20-2002 18:11:

ehm de keren dat ik tv kijk is het meestal nar:
een gevaar op de weg
af en toe een keer naar het journaal of naar sport
en als er geen van beide programma's voor is ga ik meestal wat anders doen

Posted by moogwai on Jun-21-2002 18:39:

quote:
Originally posted by mr.marcello
Ik ben niet echt een serie-volger, maar wat ik wel leuk vind zijn bepaalde documentaires. De laatste tijd zie je er bijvoorbeeld veel over Hooligans. En die kijk ik echt graag!!!

Was gisteren ook vet met Lazio en Boca Hooligans.. echt maf dat die leiders zoveel macht hebben daar... als het wat minder gaat met Lazio eisen ze meteen spoedoverleg met de spelers

Posted by TranceFool on Jun-22-2002 11:14:

quote:

Was gisteren ook vet met Lazio en Boca Hooligans.. echt maf dat die leiders zoveel macht hebben daar... als het wat minder gaat met Lazio eisen ze meteen spoedoverleg met de spelers

IDD erg vette serie

Wel extreem zieke gasten

Posted by M5 on Jun-22-2002 11:32:

ik kijk beetje voetbal nu vind ik wel spannend..voor de rest eigenlijk geen vaste programma's ...

owja.. A Touch of Frost keek ik wel vaak.. Engelse detective..echt steengoed (Y) zenden ze nu nie meer uit maybe in de winter weer

Posted by Little Theseus on Jun-22-2002 13:37:

Jaja, ik ben waarschijnlijk de enige op dit forum, maar wij hebben geen kabeltv thuis
Ik kijk dus alleen ned 1, 2 en 3, maar als je is kijkt hoeveel programma's die jullie hebben genoemd ik ook gewoon kan kijken valt het reuze mee.
Mijn computertje met isdn is eigenlijk alles voor me TV sux

Posted by TimeportE on Jun-22-2002 17:40:

quote:
Originally posted by M5
owja.. A Touch of Frost keek ik wel vaak.. Engelse detective..echt steengoed (Y) zenden ze nu nie meer uit maybe in de winter weer

ik vond het echt KUT... toen morse dood ging! damn wat waren dat goede series, zo zie je ze nie meer snel terug op de buis.. erg jammer! een serie die ook nog echt heel goed in elkaar zat!

Posted by M5 on Jun-22-2002 19:10:

ja Morse was ook altijd leuk ja (Y)

maare..die Frost spant voor mij toch wel de kroon!

mijn ma kijkt al die detectives dus dan kijk je vanzelf mee

Posted by mr.marcello on Jun-23-2002 12:37:

quote:

Dat was inderdaad de beste aflevering van de drie!!! Inderdaad niet normaal als je ziet wat zo'n hooligan-leider van Lazio Roma voor elkaar krijgt!!!
En dan die mafkezen van Boca, een aantal van die gasten werden nog gezocht voor moord en dergelijke....

Met vriendelijke groet.

Posted by arrows on Jun-23-2002 14:04:

quote:
Originally posted by mr.marcello

Dat was inderdaad de beste aflevering van de drie!!! Inderdaad niet normaal als je ziet wat zo'n hooligan-leider van Lazio Roma voor elkaar krijgt!!!
En dan die mafkezen van Boca, een aantal van die gasten werden nog gezocht voor moord en dergelijke....

Met vriendelijke groet.

yep was een interessant programma. Ik wist alleen niet dat voetbal ook nog een politieke lading heeft in Italie, Extreem rechts (Lazio) - Atalanta Bergamo (Links). Die gasten zijn echt maf, scanderen van Duce, niet normaal meer en dat spandoek van Lazio met die drie Noorse Ruiters

Pages (3): « 1 [2] 3 »