TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- 24/7/2009 - Armin Van Buuren - בגני התערוכה
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
איזה מישהו זרק לי שזה היולך להיות מסיבת יום..
יש בזה אמת?
מסיבת יום ביולי?? אפשר למות רק מהחום...
דרך אגב, יש כבר פליירים שמסתובבים בתל אביב.. בטח חלקכם ראיתם..
בכל מקרה, אני אהיה שם... ארמין על החוף לא מפספסים
הייתי מעדיף לראות את דאבפייר אבל שיהיה שארם 
| quote: |
| Originally posted by Revive_iL הייתי מעדיף לראות את דאבפייר אבל שיהיה שארם |
יש פרטים על מקומות / יחצנים / מחירים?
sharam world tour
| quote: |
| Jul 24 2009 8:00P Nitzanim Beach : Get Wild tour Tel Aviv |
| quote: |
| Originally posted by Rising sharam world tour ישששש... אני מקווה שהוא לא ינגן בעיקר מוזיקה מהאלבום האחרון שלו.. כי הוא לא משהו בכלל.. |
להביא לפה רק את שאראם (ולא את דאבפייר שהוא פי אלף יותר רלוונטי) ולהגיד שדיפ דיש מגיעים זה כמו שתזמינו המבורגר ותקבלו רק את הלחמניה, ובלי צ'יפס ליד.
אבל כנראה שנגיע בשביל ארמין 
ARMIN
כרטיסים לארוע אצלי בטלפון:0528303124
עופר מזרחי
שימו לב:המחיר לשבועיים הקרובים עומד על 180 ש''ח לכרטיס
ויעלה אח''כ ל190 ש''ח
אנא הזדרזו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ARMIN
כרטיסים לארוע אצלי בטלפון:0528303124
עופר מזרחי
שימו לב:המחיר לשבועיים הקרובים עומד על 180 ש''ח לכרטיס
ויעלה אח''כ ל190 ש''ח
אנא הזדרזו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1. די להציף
2. זה בדיחה? המחיר הזה?!?!?
איפה אתה חי?
למה כל כך יקר?
פעם אחרונה היה 150.
מה קרה 180?
עופר, יש כרטיסי
VIP?
מישהו יודע כמה עולה כרטיס?
Re: ARMIN
| quote: |
| Originally posted by HANDSOME PR שימו לב:המחיר לשבועיים הקרובים עומד על 180 ש''ח לכרטיס ויעלה אח''כ ל190 ש''ח |
ARMIN
חברים יקרים
החלה מכירת הכרטיסים הרגילים וכרטיסי הוי.אי.פי
להפקת העשור של האומן 17 ושירזי
יום שישי ה24 ליולי החל מ20:00 בערב
**TIMELESS** - Summer Experience
http://www.timeless-haoman17shirazi.com/
ARMIN VAN BUUREN
דיג'י מספר 1 בעולם
SHARAM - DEEP DISH
ועוד כוכבים מארצינו כמובן..
מחיר הכרטיס הרגיל הינו 180 ש"ח ויעלה ככל שהזמן עובר
מומלץ לקנות כבר עכשיו במחיר הנמוך
מתחם וי.אי.פי נפרד ומפנק של האומן 17 ושירזי
בעלות של 250 ש"ח לקהל הבוגר יותר וחברים
כרטיסים בנקודות המכירה המופיעות באירוע
לכרטיסי וי.אי.פי ליצור קשר איתי
מוקדי המכירה הם
עופר –052-8303124
איזור תל אביב רבתי
ליאת ברבי -0507964424
איזור חולון/ראשל''צ והסביבה
גבי אלבז -0524636310
איזור השפלה
ראובן מדניק -0523524181
איזור ראשל''צ/לוד/תל
רן ארובס -0522433324
איזור הדרום/אשדוד
עומרי עזרן -0526869023
איזור נתניה+תל אביב בערב
עמית קניספל -0522557262
איזור כפר סבא/חולון
מור חדד -0523517351
איזור מודיעין
אפרת קסטרו -0505725920
איזור עפולה,חדרה,כפר יונה והסביבה
דניאל זר -0505480440
איזור פתח תיקווה/תל אביב
להתראות!!
אנא הזדרזו ברכישת הכרטיסים כי המחיר עולה....
מחיר לכרטיס רגיל עד סוף שבוע:180 ש''ח
אח''כ יעלה ל200 ש''ח
לפרטים:0528303124
אמרתם 190
| quote: |
| Originally posted by DjChook אמרתם 190 |
עוד פעם עניין המחירים...
בחיית רבאק
זה מדינת ישראל, על מחיר של מסיבה אתם בוכים?
שאלה יהיו הצרות שלכם
אני כל יום בוכה על מחיר הדלק, מחיר המכוניות, אלקטרוניקה ושאר הדברים
בשביל פעם ב... ללכת למסיבה נורמלית לי אישית אין בעיה לשלם
ואפילו יותר מזה... אני הפראייר שקנה וי.אי.פי ב250
אכן יקר ולא נחמד...
מה קרה ל 150? אני בסוף עוד לא יבוא. וזה סתם מאפען... למי שבא מרחוק ועוד משלם דלק, 180 זה מחיר קצת מופרז...
אין מצב לכרטיס ב-150 אצל מישהו?
שאיפה גדולה להגיע לשם מקווה שלא יהרס בידי הצבא
| quote: |
| Originally posted by MINTZ אכן יקר ולא נחמד... מה קרה ל 150? אני בסוף עוד לא יבוא. וזה סתם מאפען... למי שבא מרחוק ועוד משלם דלק, 180 זה מחיר קצת מופרז... אין מצב לכרטיס ב-150 אצל מישהו? |
benji, what's the deal with fridays?
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes benji, what's the deal with fridays? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.