TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- 24/7/2009 - Armin Van Buuren - בגני התערוכה
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »


Posted by Segev on Jun-05-2009 17:43:

איזה מישהו זרק לי שזה היולך להיות מסיבת יום..
יש בזה אמת?


Posted by LA© on Jun-05-2009 17:54:

מסיבת יום ביולי?? אפשר למות רק מהחום...

דרך אגב, יש כבר פליירים שמסתובבים בתל אביב.. בטח חלקכם ראיתם..


בכל מקרה, אני אהיה שם... ארמין על החוף לא מפספסים


Posted by Revive_iL on Jun-05-2009 18:57:

הייתי מעדיף לראות את דאבפייר אבל שיהיה שארם


Posted by sh33p on Jun-05-2009 19:10:

quote:
Originally posted by Revive_iL
הייתי מעדיף לראות את דאבפייר אבל שיהיה שארם


מסכים
שאראם בחר בצד המסחרי
בעוד שדאבפייר הלך לכיוון הטכנו
היה מתאים לי!


Posted by Spitz on Jun-08-2009 18:25:

יש פרטים על מקומות / יחצנים / מחירים?


Posted by Rising on Jun-09-2009 18:22:

sharam world tour

quote:
Jul 24 2009 8:00P Nitzanim Beach : Get Wild tour Tel Aviv


ישששש...

אני מקווה שהוא לא ינגן בעיקר מוזיקה מהאלבום האחרון שלו..
כי הוא לא משהו בכלל..


Posted by Spitz on Jun-11-2009 07:59:

quote:
Originally posted by Rising
sharam world tour



ישששש...

אני מקווה שהוא לא ינגן בעיקר מוזיקה מהאלבום האחרון שלו..
כי הוא לא משהו בכלל..



+1


Posted by Glenn-Holmes on Jun-12-2009 00:23:

להביא לפה רק את שאראם (ולא את דאבפייר שהוא פי אלף יותר רלוונטי) ולהגיד שדיפ דיש מגיעים זה כמו שתזמינו המבורגר ותקבלו רק את הלחמניה, ובלי צ'יפס ליד.
אבל כנראה שנגיע בשביל ארמין


Posted by HANDSOME PR on Jun-14-2009 11:15:

ARMIN

כרטיסים לארוע אצלי בטלפון:0528303124
עופר מזרחי

שימו לב:המחיר לשבועיים הקרובים עומד על 180 ש''ח לכרטיס
ויעלה אח''כ ל190 ש''ח

אנא הזדרזו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by HANDSOME PR on Jun-14-2009 11:15:

ARMIN

כרטיסים לארוע אצלי בטלפון:0528303124
עופר מזרחי

שימו לב:המחיר לשבועיים הקרובים עומד על 180 ש''ח לכרטיס
ויעלה אח''כ ל190 ש''ח

אנא הזדרזו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by HerHub on Jun-14-2009 13:40:

1. די להציף
2. זה בדיחה? המחיר הזה?!?!?


Posted by Spitz on Jun-14-2009 17:58:

איפה אתה חי?

למה כל כך יקר?

פעם אחרונה היה 150.

מה קרה 180?


Posted by sh33p on Jun-15-2009 08:00:

עופר, יש כרטיסי
VIP?


Posted by MINTZ on Jun-15-2009 11:15:

מישהו יודע כמה עולה כרטיס?


Posted by Viber on Jun-15-2009 23:32:

Re: ARMIN

quote:
Originally posted by HANDSOME PR
שימו לב:המחיר לשבועיים הקרובים עומד על 180 ש''ח לכרטיס
ויעלה אח''כ ל190 ש''ח



בכל זאת יש אינפלציה בכלכלה הישראלית...


Posted by HANDSOME PR on Jun-16-2009 14:15:

Monkey Dancer 2 ARMIN

חברים יקרים
החלה מכירת הכרטיסים הרגילים וכרטיסי הוי.אי.פי
להפקת העשור של האומן 17 ושירזי
יום שישי ה24 ליולי החל מ20:00 בערב
**TIMELESS** - Summer Experience
http://www.timeless-haoman17shirazi.com/

ARMIN VAN BUUREN
דיג'י מספר 1 בעולם

SHARAM - DEEP DISH
ועוד כוכבים מארצינו כמובן..

מחיר הכרטיס הרגיל הינו 180 ש"ח ויעלה ככל שהזמן עובר
מומלץ לקנות כבר עכשיו במחיר הנמוך
מתחם וי.אי.פי נפרד ומפנק של האומן 17 ושירזי
בעלות של 250 ש"ח לקהל הבוגר יותר וחברים
כרטיסים בנקודות המכירה המופיעות באירוע
לכרטיסי וי.אי.פי ליצור קשר איתי


מוקדי המכירה הם

עופר –052-8303124
איזור תל אביב רבתי


ליאת ברבי -0507964424
איזור חולון/ראשל''צ והסביבה


גבי אלבז -0524636310
איזור השפלה


ראובן מדניק -0523524181
איזור ראשל''צ/לוד/תל


רן ארובס -0522433324
איזור הדרום/אשדוד


עומרי עזרן -0526869023
איזור נתניה+תל אביב בערב


עמית קניספל -0522557262
איזור כפר סבא/חולון


מור חדד -0523517351
איזור מודיעין


אפרת קסטרו -0505725920
איזור עפולה,חדרה,כפר יונה והסביבה


דניאל זר -0505480440
איזור פתח תיקווה/תל אביב



להתראות!!


Posted by HANDSOME PR on Jun-21-2009 15:02:

אנא הזדרזו ברכישת הכרטיסים כי המחיר עולה....

מחיר לכרטיס רגיל עד סוף שבוע:180 ש''ח
אח''כ יעלה ל200 ש''ח

לפרטים:0528303124


Posted by DjChook on Jun-23-2009 15:17:

אמרתם 190


Posted by Rising on Jun-24-2009 09:29:

quote:
Originally posted by DjChook
אמרתם 190



תאכלס... זדיינו אתם והמחירים שלכם.. אני אשמע סט של דיפ דיש בבית..


Posted by sh33p on Jun-24-2009 10:56:

עוד פעם עניין המחירים...
בחיית רבאק
זה מדינת ישראל, על מחיר של מסיבה אתם בוכים?
שאלה יהיו הצרות שלכם

אני כל יום בוכה על מחיר הדלק, מחיר המכוניות, אלקטרוניקה ושאר הדברים
בשביל פעם ב... ללכת למסיבה נורמלית לי אישית אין בעיה לשלם
ואפילו יותר מזה... אני הפראייר שקנה וי.אי.פי ב250


Posted by MINTZ on Jun-29-2009 16:29:

אכן יקר ולא נחמד...

מה קרה ל 150? אני בסוף עוד לא יבוא. וזה סתם מאפען... למי שבא מרחוק ועוד משלם דלק, 180 זה מחיר קצת מופרז...

אין מצב לכרטיס ב-150 אצל מישהו?


Posted by Dj Alex (ISR) on Jul-07-2009 17:13:

שאיפה גדולה להגיע לשם מקווה שלא יהרס בידי הצבא


Posted by benji904 on Jul-07-2009 17:52:

quote:
Originally posted by MINTZ
אכן יקר ולא נחמד...

מה קרה ל 150? אני בסוף עוד לא יבוא. וזה סתם מאפען... למי שבא מרחוק ועוד משלם דלק, 180 זה מחיר קצת מופרז...

אין מצב לכרטיס ב-150 אצל מישהו?


It's a real, genuine and serious bummer it's on a Friday again, so here we go: another one to the trash bin...
But you man, you like trance a lot and are into it and receptive:
WHO CARES ABOUT 30 SHEQEL MORE OR LESS?!?! It's AvB on the fucking beach of Nitzanim, for crying out loud!!!


Posted by Glenn-Holmes on Jul-07-2009 23:00:

benji, what's the deal with fridays?


Posted by benji904 on Jul-08-2009 12:42:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
benji, what's the deal with fridays?


Well, you can guess....like some other addicts here I'm shomer shabbat....another good reason to explore the foreign festivals again this year....Creamfields and SW4 in the UK, Dancetour and Trance on the Beach in the Netherlands!!


Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.