TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vrouwen?
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Rudy on Apr-05-2001 13:52:

Re: HAHA

quote:
Originally posted by Vinyl Boy
haha, gaat lekker dames, waar maken jullie je druk om echt. Ik bedoel, zoals iemand al schreef: als je het triest vind reageer dan niet en als je het niet triest vind, reageer je toch lekker wel?
Ruzie maken doe je maar lekker in 3d land en niet op Internet. Laat Trance hier hoogtij vieren en ga geen ruzie maken.

mazzelsssss,

Vinyl Boy


Wel man, ruzie is leuk, een beetje actie! Al dat domme geslijm hier, bah! Dus ga maar lekker door


Posted by Remy D on Apr-09-2001 17:50:

Talking

Ja als er nou nog iemand komt met zo'n poll waar niet uit te kiezen valt dan kan ik tenminste weer lachen, ik hou er ook wel van als mensen elkaar afzeiken op internet.

Uiteindelijk komt het toch altijd weer goed.


Posted by Cosmic on Dec-23-2002 20:53:

Lol, ik zag deze thread en toen was ik nog niet op 't forum, maar het kon er wel hard aan toe gaan.. En Snuggle en Petrus nog als groentjes, geweldig. Als je niks te doen hebt in de kerstvakantie: blader eens door die oude threads, wat naief waren we toen nog.....

Maar om effe 'on-topic' te komen, mijn antwoord staat er niet bij...
Zou eigenlijk iets moeten zijn van: "Je kan niet met met ze maar ook niet zonder ze" ofzoiets.








Kom maar op met die flames


Posted by Miss Proximus on Dec-23-2002 21:22:

wat een GEWELDIGE thread

Peter en Homo Henkie vriendjes En Snuggle helemaal niet zo ethisch verantwoord

en dan zelfs Dwingo die NIET relt!!!!!!! Master

en Vinyl Boy rustig.........ooh waar was ik toen deze thread bestond


Posted by Dj Lex on Dec-23-2002 21:23:

Thumbs down

Ja beetje kansloos om dit soort threads op te gaan graven. Anderhalf jaar geleden, wat boeit dat nou allemaal. En als het nou leuk was, maar dat is het niet eens


Posted by Dj Odelpha on Dec-23-2002 21:23:

wtf, ik zat die posts te lezen en ik had niet eens door dat het uit 2001 komt! lache deze thread


Posted by total woot on Dec-23-2002 22:10:

T word n beetje een mooi-was-die-tijd-thread (wel waar)

ben trouwens ook voor de je-kan-niet-met-ze-maar-ook-niet-zonder-ze-optie...




Mods?


Grtz
WooT


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.