TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vrouwen?
Pages (2): « 1 [2]
Re: HAHA
| quote: |
| Originally posted by Vinyl Boy haha, gaat lekker dames, waar maken jullie je druk om echt. Ik bedoel, zoals iemand al schreef: als je het triest vind reageer dan niet en als je het niet triest vind, reageer je toch lekker wel? Ruzie maken doe je maar lekker in 3d land en niet op Internet. Laat Trance hier hoogtij vieren en ga geen ruzie maken. mazzelsssss, Vinyl Boy |
Ja als er nou nog iemand komt met zo'n poll waar niet uit te kiezen valt dan kan ik tenminste weer lachen, ik hou er ook wel van als mensen elkaar afzeiken op internet.

Uiteindelijk komt het toch altijd weer goed. 
Lol, ik zag deze thread en toen was ik nog niet op 't forum, maar het kon er wel hard aan toe gaan..
En Snuggle en Petrus nog als groentjes, geweldig. Als je niks te doen hebt in de kerstvakantie: blader eens door die oude threads, wat naief waren we toen nog.....
Maar om effe 'on-topic' te komen, mijn antwoord staat er niet bij...
Zou eigenlijk iets moeten zijn van: "Je kan niet met met ze maar ook niet zonder ze" ofzoiets.
Kom maar op met die flames
wat een GEWELDIGE thread 
Peter en Homo Henkie vriendjes
En Snuggle helemaal niet zo ethisch verantwoord 
en dan zelfs Dwingo die NIET relt!!!!!!!
Master 
en Vinyl Boy rustig.........ooh waar was ik toen deze thread bestond 
Ja beetje kansloos om dit soort threads op te gaan graven. Anderhalf jaar geleden, wat boeit dat nou allemaal. En als het nou leuk was, maar dat is het niet eens
wtf, ik zat die posts te lezen en ik had niet eens door dat het uit 2001 komt! lache deze thread


T word n beetje een mooi-was-die-tijd-thread
(wel waar)
ben trouwens ook voor de je-kan-niet-met-ze-maar-ook-niet-zonder-ze-optie...
Mods?
Grtz
WooT
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.