TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2009 - 2010
Pages (10): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 »
| quote: |
| Originally posted by Progrez Voor Club Brugge is elke tegenstander te sterk. Of zoals Stijnen zeverde na de 3-2 overwinning tegen Lahti: "Dit bewijst dat er geen zwakke ploegen meer zijn in Europa." De zevende in de Finse competitie. Dag Jan. Dag Stijn. Dag moeder. |
Bij wijze van spreken he, slimste van de klas.
| Originally posted by Progrez Bij wijze van spreken he, slimste van de klas. |
Is Wesley Sonck nu een diepe spits of schaduwspits?
Zelf zie ik hem als diepe spits, maar het valt mij op dat zovelen hem eerder als spits achter of in steun van de diepe spits zien, dus schaduwspits. Volgens mij moet een schaduwspits de actie kunnen maken zoals een Dembele bvb.. dat zie ik toch niet in Sonck.
Kan iemand mij uitleggen waarom zovelen Sonck eerder als schaduw- dan diepe spits zien?
Sonck's beste positie is op de bank.
| Originally posted by Progrez Voor Club Brugge is elke tegenstander te sterk. Of zoals Stijnen zeverde na de 3-2 overwinning tegen Lahti: "Dit bewijst dat er geen zwakke ploegen meer zijn in Europa." De zevende in de Finse competitie. Dag Jan. Dag Stijn. Dag moeder. |
| Originally posted by Config Sonck's beste positie is op de bank. |
Wow, Anderlecht krijgt daar efkes een pak rammel van Lyon

Boskamp is mijn held.
en wat nu te denken van de uitspraken van voor de match?
"Dat Lyon maar laat zien dat het beter is"
Vandenstock : "Lyon kan alleen verliezen"
"Anderlecht kan Lyon pijn doen"
"Ik heb het gevoel dat Belgi� goed bezig is. Wij gaan onze plaats in Europa terug veroveren"
"We vragen heel veel geld voor Biglia"
"We konden hen op geen beter moment treffen"
"Geef mij maar Lyon. Franse ploegen liggen ons"

content da biglia en boussoufa weer is door de mand gevallen zijn, die gasten worden elke keer opgehemeld voor zot als ze is een aanvaardbare match spelen tegen janneke en mieke
| Originally posted by Eagle` content da biglia en boussoufa weer is door de mand gevallen zijn, die gasten worden elke keer opgehemeld voor zot als ze is een aanvaardbare match spelen tegen janneke en mieke |
Brugge pakt nog een knullige tegengoal in de slotseconden van de wedstrijd. 
1-0 is nu ook weer geen drama, ik zie ze thuis die Polen nog wel inpakken. Maar dan zullen ze op offensief en vooral defensief vlak toch uit een ander vaatje moeten tappen.
Dirar zag er trouwens erg zwaar gekwetst uit. 
Club had de match volledig in handen en liet het na de enkele grote kansen die er toch geweest zijn te benutten..
Enorm jammer dat er dan een voorzet in de laatste minuut van de extra tijd binnenwaait..
Een heel sterk Club, maar ik vrees toch voor de return, hopelijk hebben wij dan ook eens chance
Ondanks alles wel een opsteker voor de competitie, want als Club datzelfde fris en gevarieerd voetbal kan blijven spelen in de competitie dan gaan ze er dichtbij zijn dit jaar.
| Originally posted by Real Maar dan zullen ze op offensief en vooral defensief vlak toch uit een ander vaatje moeten tappen. |
| Originally posted by Config En Jorn Vermeulen bewijst nogmaals dat hij veel meer in zijn mars heeft dan de meesten vermoedden. |
. Hetgeen ik gelezen heb heeft Club een volwassen match gespeeld, zeker in de eerste helft, met een aantal kansen en zonder eigenlijk iets weg te geven. Tweede helft kwam Poznan iets meer in zijn ritme. Blijft jammer van die late goal
. Volgende week ben ik alvast op post om ze naar een 2-0 te schreeuwen
| DIRAR 3 MATCHEN GESCHORST VOOR SPUWEN _______________________________________ Club Brugge-speler Nabil Dirar heeft drie speeldagen schorsing gekregen omdat hij in de match tegen KV Mechelen gespuwd heeft naar Yoni Buyens. Het incident bleef onopgemerkt door de scheidsrechter, maar op basis van tv- beelden besliste het parket van de bond om de Marokkaan toch te vervolgen. Het Sportcomit� geeft hem nu 3 matchen effectief en 2 voorwaardelijk. Dirar heeft 2 dagen om in beroep te gaan. Markant: in diezelfde match kreeg KVM- speler Vrancken rood na een tackle op Dirar. "Ik zal zelf mijn zelfbeheersing zelden verliezen", zei Dirar achteraf. |
Ach, Wasilewski is een watje in feite. Zo doen ze het in Bolivi�
| Originally posted by Jasperovitsj Ach, Wasilewski is een watje in feite. Zo doen ze het in Bolivi� |

Brugge met moeite door, Stijnen van flaters naar wereldsaves 
Leuk voor het Belgisch voetbal dat we met drie zijn.
Hans Cornelis zal wel niet zo goed slapen. 
Standard - AZ
Ajax - Anderlecht

Ysja, voetbal is dan ook geen sport voor kleine meisjes h�
Hoewel ik het niemand toewens, en Witsel voor mijn part ook een maandje of twee aan de kant mag staan, bekroop er mij onwillekeurig toch een zeker voldaan gevoel om nu net Wasyl zo overhoop getrapt te zien worden. 
fin de cari�re voor Wasyl ? 
| Originally posted by Jasperovitsj Hoewel ik het niemand toewens, en Witsel voor mijn part ook een maandje of twee aan de kant mag staan, bekroop er mij onwillekeurig toch een zeker voldaan gevoel om nu net Wasyl zo overhoop getrapt te zien worden. |
| Originally posted by FCB_Fanatic fin de cari�re voor Wasyl ? |