TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2009 - 2010
Pages (10): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 »

Posted by FCB_Fanatic on Aug-07-2009 17:07:

quote:
Originally posted by Progrez
Voor Club Brugge is elke tegenstander te sterk. Of zoals Stijnen zeverde na de 3-2 overwinning tegen Lahti: "Dit bewijst dat er geen zwakke ploegen meer zijn in Europa."

De zevende in de Finse competitie. Dag Jan. Dag Stijn. Dag moeder.

elke tegenstander te sterk ? nochtans hebben ze zich net geplaatst voor de volgende ronde

Posted by Progrez on Aug-07-2009 17:13:

Bij wijze van spreken he, slimste van de klas.

Posted by FCB_Fanatic on Aug-07-2009 17:17:

quote:
Bij wijze van spreken he, slimste van de klas.

alleeeeeee, serieuuussss ???

Posted by Dance123 on Aug-09-2009 17:05:

Is Wesley Sonck nu een diepe spits of schaduwspits?

Zelf zie ik hem als diepe spits, maar het valt mij op dat zovelen hem eerder als spits achter of in steun van de diepe spits zien, dus schaduwspits. Volgens mij moet een schaduwspits de actie kunnen maken zoals een Dembele bvb.. dat zie ik toch niet in Sonck.

Kan iemand mij uitleggen waarom zovelen Sonck eerder als schaduw- dan diepe spits zien?

Posted by Config on Aug-09-2009 22:12:

Sonck's beste positie is op de bank.

Posted by Bjorn Vidaz on Aug-15-2009 14:46:

quote:
Voor Club Brugge is elke tegenstander te sterk. Of zoals Stijnen zeverde na de 3-2 overwinning tegen Lahti: "Dit bewijst dat er geen zwakke ploegen meer zijn in Europa."

De zevende in de Finse competitie. Dag Jan. Dag Stijn. Dag moeder.

Voor den antwerp is zelfs de tweede klasse van Belgi� te sterk.

Posted by Bjorn Vidaz on Aug-15-2009 14:50:

quote:
Originally posted by Config
Sonck's beste positie is op de bank.

Ik heb het nie echt voor Sonck, te laks soms, te groot gedacht van zen eigen. Wil ook altijd alles zelf doen, te weinig oog voor zen medemaats. Dirar ook, maar die kan het wel.
dirar-akpala met vargas daarrond is ideaal

Posted by Jasperovitsj on Aug-19-2009 19:36:

Wow, Anderlecht krijgt daar efkes een pak rammel van Lyon

Posted by Real on Aug-19-2009 19:40:

Boskamp is mijn held.

Posted by FCB_Fanatic on Aug-20-2009 08:33:

en wat nu te denken van de uitspraken van voor de match?

"Dat Lyon maar laat zien dat het beter is"
Vandenstock : "Lyon kan alleen verliezen"
"Anderlecht kan Lyon pijn doen"
"Ik heb het gevoel dat Belgi� goed bezig is. Wij gaan onze plaats in Europa terug veroveren"
"We vragen heel veel geld voor Biglia"
"We konden hen op geen beter moment treffen"
"Geef mij maar Lyon. Franse ploegen liggen ons"

Posted by Eagle` on Aug-20-2009 10:43:

content da biglia en boussoufa weer is door de mand gevallen zijn, die gasten worden elke keer opgehemeld voor zot als ze is een aanvaardbare match spelen tegen janneke en mieke

Posted by FCB_Fanatic on Aug-20-2009 13:13:

quote:
Originally posted by Eagle`
content da biglia en boussoufa weer is door de mand gevallen zijn, die gasten worden elke keer opgehemeld voor zot als ze is een aanvaardbare match spelen tegen janneke en mieke

het niveau van de Belgische sportjournalistiek is belachelijk laag. Verder dan wat ophemelen en afbreken op basis van een aantal matchkes in onze pintjesliga komen ze niet.

p.s.: Proto was gisteren ook weer op zijn beste niveau trouwens. Schande dat zoiets bij een ploeg als Anderlecht aan de bak kan komen. Ik heb nooit begrepen hoe zo een onbenul die transfer heeft kunnen versieren

Posted by Real on Aug-20-2009 20:25:

Brugge pakt nog een knullige tegengoal in de slotseconden van de wedstrijd.

1-0 is nu ook weer geen drama, ik zie ze thuis die Polen nog wel inpakken. Maar dan zullen ze op offensief en vooral defensief vlak toch uit een ander vaatje moeten tappen.

Dirar zag er trouwens erg zwaar gekwetst uit.

Posted by Config on Aug-20-2009 20:53:

Club had de match volledig in handen en liet het na de enkele grote kansen die er toch geweest zijn te benutten..
Enorm jammer dat er dan een voorzet in de laatste minuut van de extra tijd binnenwaait..

Een heel sterk Club, maar ik vrees toch voor de return, hopelijk hebben wij dan ook eens chance

Ondanks alles wel een opsteker voor de competitie, want als Club datzelfde fris en gevarieerd voetbal kan blijven spelen in de competitie dan gaan ze er dichtbij zijn dit jaar.

quote:
Originally posted by Real
Maar dan zullen ze op offensief en vooral defensief vlak toch uit een ander vaatje moeten tappen.

Ik zou eerder omgekeerd durven beweren. Defensief zat alles op slot vandaag, sterke match van het centrale duo.

En Jorn Vermeulen bewijst nogmaals dat hij veel meer in zijn mars heeft dan de meesten vermoedden.

Posted by FCB_Fanatic on Aug-20-2009 21:27:

quote:
Originally posted by Config
En Jorn Vermeulen bewijst nogmaals dat hij veel meer in zijn mars heeft dan de meesten vermoedden.

ik heb er altijd wel iets in gezien, heeft eigenlijk ook zelden teleurgesteld in de matchen die hij heeft gespeeld. Alleen is hij vrij blessuregevoelig en vandaar dat ik hem grotendeels had afgeschreven. Goed om te zien dat hij nu toch wat van (zware) blessures gespaard blijft

over de match kan ik niets zeggen want ik heb ze niet gezien . Hetgeen ik gelezen heb heeft Club een volwassen match gespeeld, zeker in de eerste helft, met een aantal kansen en zonder eigenlijk iets weg te geven. Tweede helft kwam Poznan iets meer in zijn ritme. Blijft jammer van die late goal . Volgende week ben ik alvast op post om ze naar een 2-0 te schreeuwen

Posted by FCB_Fanatic on Aug-25-2009 17:01:

quote:
DIRAR 3 MATCHEN GESCHORST VOOR SPUWEN
gespuwd heeft naar Yoni Buyens.

Het incident bleef onopgemerkt door de
scheidsrechter, maar op basis van tv-
beelden besliste het parket van de bond
om de Marokkaan toch te vervolgen. Het
Sportcomit� geeft hem nu 3 matchen
effectief en 2 voorwaardelijk. Dirar
heeft 2 dagen om in beroep te gaan.

Markant: in diezelfde match kreeg KVM-
speler Vrancken rood na een tackle op
Dirar. "Ik zal zelf mijn zelfbeheersing
zelden verliezen", zei Dirar achteraf.

een schorsing voor Dirar is dan wel terecht, maar met dergelijke uitspraak maakt de voetbalbond zich echt wel ontzettend belachelijk. Regelrechte aanslagen als die van Wasilevski blijven volledig onbestraft terwijl Dirar voor een fluim in de nek drie speeldagen schorsing krijgt. De regel mag dan wel zijn dat de bond enkel belsissingen kan nemen obv beelden als iets niet werd gezien door de scheids, toch vind ik het ongehoord dat een vuile speler als Wasilevski gewoon op het veld mag blijven staan voor zijn aanslagen (die dan nog daadwerkelijk bedoeld zijn om de tegenstander schade te berokkenen).

echt walgelijk en echt om van te kotsen gewoon!!!!

Posted by Jasperovitsj on Aug-25-2009 17:23:

Ach, Wasilewski is een watje in feite. Zo doen ze het in Bolivi�

Posted by FCB_Fanatic on Aug-25-2009 17:49:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ach, Wasilewski is een watje in feite. Zo doen ze het in Bolivi�

Bolivia is dan ook een n�g minder ontwikkeld land dan Polen

en Wasilewski blijft een idioot

Posted by pzK on Aug-27-2009 21:26:

Brugge met moeite door, Stijnen van flaters naar wereldsaves
Leuk voor het Belgisch voetbal dat we met drie zijn.
Hans Cornelis zal wel niet zo goed slapen.

Posted by Dj_Day-V on Aug-28-2009 16:45:

Standard - AZ
Ajax - Anderlecht

Posted by MikeVee on Aug-30-2009 19:48:

Ysja, voetbal is dan ook geen sport voor kleine meisjes h�

Posted by Jasperovitsj on Aug-30-2009 20:02:

Hoewel ik het niemand toewens, en Witsel voor mijn part ook een maandje of twee aan de kant mag staan, bekroop er mij onwillekeurig toch een zeker voldaan gevoel om nu net Wasyl zo overhoop getrapt te zien worden.

Posted by FCB_Fanatic on Aug-30-2009 22:05:

fin de cari�re voor Wasyl ?

Posted by Config on Aug-30-2009 23:35:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Hoewel ik het niemand toewens, en Witsel voor mijn part ook een maandje of twee aan de kant mag staan, bekroop er mij onwillekeurig toch een zeker voldaan gevoel om nu net Wasyl zo overhoop getrapt te zien worden.

idem..

enorm erg none the less

Posted by Jasperovitsj on Aug-31-2009 04:41:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
fin de cari�re voor Wasyl ?

Waarom zegt iedereen dat toch? Eduardo staat toch ook gewoon terug op het veld?

Pages (10): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 »