TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- עכשיו שאין אודיו גלאקסי מה אתם עושים ??
Pages (2): « 1 [2]


Posted by eXeTik on Jun-25-2002 19:46:

quote:
Originally posted by oren_naor
SOULSEEK


כן... ראיתי הרבה שממליצים עליה
אבל לא ניסיתי, תתקין, תראה, תשתף אותנו אם זה שווה משהו ומקסימום תעשה
uninstall


Posted by Djsamorai on Jun-25-2002 19:52:

יששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
יש לי שם מישתמש וסיסמא להאב !
תודה לכל מי שעזר לי !


Posted by NaOren on Jun-25-2002 19:55:

quote:
Originally posted by eXeTik


כן... ראיתי הרבה שממליצים עליה
אבל לא ניסיתי, תתקין, תראה, תשתף אותנו אם זה שווה משהו ומקסימום תעשה
uninstall


כן ראסמי צודק...


Posted by Hell_Copter on Jun-25-2002 20:04:

quote:
Originally posted by oren_naor
AUDIOGNOME


תוכנה ממש לא משהו
היה לי אותה ממזמן בתקופה שרק נאפסטר נסגר וכולם חיפשו תחליף טוב... (כן עוד לפני קאזה גם)1


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.