TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat voor kleding doen jullie aan bij outdoorfeesten??
Pages (2): « 1 [2]
ik trek altijd mijn felgekleurde Australian aan..
nergens last van hoor! 
| quote: |
| Originally posted by AlFerox ik trek altijd mijn felgekleurde Australian aan.. nergens last van hoor! |
| Originally posted by Optimus yyeeaaaahhhhh, Aussie all the way! |
hmmm..
k doe gwoon shirtje aan en lange broek...misschien neem k nog wel jackie mee ofzo..mar die laat k toch waarschijnlijk wel in de oto liggen........gwoon hopen op mooi weer
voor de mensen die met het O.V gaan,
zowel op station deventer en apeldoorn zijn maar heel weiniig kluisjes aanwezig.
| Originally posted by New Wave Broek met touwtjes toch :-) SPANKY SPANKY |
Ik ga imme string en me push uppie om me middel geknoopt,niks anders dan normaal....
| Originally posted by Donna Ik ga imme string en me push uppie om me middel geknoopt,niks anders dan normaal.... |
| Originally posted by Jappio Nog een herkenningspunt voor de meeting |
| Originally posted by SnuggLe Btw, wat doet dat schaap in je avatar. Das DOLLY toch, geen DONNA? Greetz, SnuggLe |
Nouh dat heeft meer met mn karakter te maken,lammetjes zijn toch ook altijd lief en onschuldig
Ennuh,WTF is Dolly?!

| Originally posted by Donna Nouh dat heeft meer met mn karakter te maken,lammetjes zijn toch ook altijd lief en onschuldig Ennuh,WTF is Dolly?! |
| Originally posted by Donna Nouh dat heeft meer met mn karakter te maken,lammetjes zijn toch ook altijd lief en onschuldig Ennuh,WTF is Dolly?! |
Wist niet dat lammetjes ook heel cynisch waren en in een push-up bra rondliepen en oud-moderators de grond in boorden