TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Johan Gielen's 20 favoriete platen van dit moment..
Pages (2): « 1 [2]
NOu blik het is een platenlabel en boeien dat je het niet wist of wel dan ??
kwist et ook nie hoor, dus...je bent niet de enigste
| quote: |
| Originally posted by Mysteric Uit een interview met Johan Gielen: Question: Some people think that the trance you produce and play is a bit "cheesy". Any comments on that ? Answer: Have them think what they want. I smile when I get my check from Buma/Stemra every six months. |
Een nummer word commerciel geproduceert,wat er daarna mee gebeurt boeit niet zo erg...Urban Train,ook clippie van,ook op tmf,maar geen commercieel nummer.Nummers zoals die barthezz gast zijn echt alleen gemaakt om er geld mee te verdienen en niet meer als dat.Dat er dj's/producers zijn die een onwijs vet echt trance nummer maken en die dan later door het label naar muziekzenders laat sturen is logisch..de concurrentie tussen de platen labels begint steeds groter te worden en op punten waar je inkomsten uit kan pakken,moet je dat ook gewoon doen.Betekent niet meteen dat je commerciele nummers maakt..Johan gielen heb ik inmiddels een aantal keer live mee gemaakt en die dude draait alles behalve commerciel,sure af en toe een "bekend nummer" maar dat doen alle dj's.Als ik de discussie een beetje volg zou ferry corsten dus ook commercieel moeten zijn.System F-Out of the blue..stond die niet hoog in de top 40?System F-Dance Valley Theme...System F-Exhale... ect ect..maar toch "klinken" die tracks niet commerciel.Ga je nou iets als Lasgo er naast leggen hoor je de verschillen.
zeg DJRV
heb jij tijd over of zo, dat je alle threads die hier gedaan zijn gaat lezen, en als je dan wat tegenkomt um een flink end omhoog trapt
ben het trouwens wel met je eens.
greetz kolkiewolkie
Hmm zoveel interessante threads zijn er niet momenteel,dus nieuwe maken of wat anderen omhoog trappen is niks mis mee denk ik,k vind t forum zeer slap lately.
Wat ik over die nummers wil zeggen:
| 2. Ultra - Free - Promo-United |
| Originally posted by Donna Wat ik over die nummers wil zeggen: Oud maybe....maar zo enorm supervet. En wat is toch altijd dat gezemel over oud?? Een feest met classics en nieuwe door elkaar is nog steeds een enorm topfeest. Sommige onder ons zijn teveel gefocused op mp3's,sja dan issie oud,maar dat zullen dan degenen zijn die de leeftijd nog niet hebben om zich tussen de feestende massa te begeven. Moet je s kijken als iemand oppeens the orange theme ofzo op een feest draait,hele toko uit zn dak,majah qua mp3 issie niet zo interessant waarschijnlijk Maar wat is dit voor een forum,niet alleen om de nieuwste mp3tjes uit te wisselen toch of heb ik dat fout? |

.. nr 11 heeft toch zo'n lekkerer bassline..zwaar relaxt en dan die vocals van Kosheen erdoorheen
.. en die remix van Barthezz (die alleen aan de vocals te herkennen is.. en voor de rest totaal verschillend) is ook zeer goed.
| Originally posted by Donna Hmm zoveel interessante threads zijn er niet momenteel,dus nieuwe maken of wat anderen omhoog trappen is niks mis mee denk ik,k vind t forum zeer slap lately. Wat ik over die nummers wil zeggen: Oud maybe....maar zo enorm supervet. En wat is toch altijd dat gezemel over oud?? Een feest met classics en nieuwe door elkaar is nog steeds een enorm topfeest. Sommige onder ons zijn teveel gefocused op mp3's,sja dan issie oud,maar dat zullen dan degenen zijn die de leeftijd nog niet hebben om zich tussen de feestende massa te begeven. Moet je s kijken als iemand oppeens the orange theme ofzo op een feest draait,hele toko uit zn dak,majah qua mp3 issie niet zo interessant waarschijnlijk Maar wat is dit voor een forum,niet alleen om de nieuwste mp3tjes uit te wisselen toch of heb ik dat fout? |

Heel toevallig zijn wij toen die avond bij zn solo terechtgekomen,we wilden stappen en er was niks,dus meestal pakken we dan club eau,daar was gielen,naja gielen was nou niet direct onze eerste keus om heen te gaan magoed,WE HEBBEN EEN FUCKIN WERELDNACHT GEHAD!!!
Sindsdien kijken we echt anders tegen die mafkees aan,en idd,tijdloos zijn vele mooie nummers,iets anders kun je de klassiekers niet noemen,en ach noem sommige of veel nummers commercieel,ik zie nog steeds liever ergens t dak eraf gaan op zo'n set als een feest waarvan je denkt,beleven we t vannacht nog,of wordt t 2005 dat hier wat gasten los gaan.....
Dan maar fuckin commercieel,kan me geen reet schelen,zolang we maar gekkkk worden:P
En ja ik weet dat t *mode* is om vooral niet van *commercieel* te houden,aangezien de mode me nooit heeft voorgeschreven wat te doen en ik dat nog steeds fijn zelf bepaal,feest ik wel door
Partyon ppl,mucho greets
"I can see it in you eyes, there is something, something you wanna tell meeeeeee"
grinz,das zowieso een kloterig huppelnummer commercieel of niet commercieel
Er staan echt een paar heerlijke nummertjes bij!! De meeste ken ik wel uit de Trance Energy sets.. Toch een hoop nummers die al vrij oud zijn.. Zeker dat nummer van ATB, echt een erg lekker nummer, maar wel al oud!!
Verder vind ik dat Johan best lekker kan draaien, ik heb echt genoten van zijn set op de vorige Trance Energy! Misschien dat sommige mensen het te comercieel vinden, maar hij kan toch wel lekker aanvoelen wat het publiek wil