TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto @ Impulz 2002 live
Pages (2): « 1 [2]
Tiesto:
01. Subtle by Design - Sirius (DJ Tiesto mix) (0.00)
02. ID (07.24)
03. Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye (Robbie Rivera Remix) (12.50)
04. Barraka - Song To The Siren (Jean Philippe Dirty South Mix)(18.00)
05. Mach 747 - Invading Privately (Sabata Dub?) (26.04)
06. Accessive Rhythm - Activate (32.22)
07. Three Drives - Carrera 2 (37.16)
08. Saphire Cut - Free Your Mind (43.21)
09. Solar Stone - Solarcoaster (49.18)
10. Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiesto Remix)(54.08)
11. ID (61.17)
break
11. ID (0.00)
12. Arrakis - Aira Force (Lemon 8 Remix)(02.16)
13. DJ Tiesto - Obsession (08.04)
14. Dreamcatcher - I Dont Wanna Loose My Way (Magik Muzik Remix)(15.08)
15. Energy 52 - Cafe Del Mar (John '00' Fleming remix)(20.54)
16. Way Out West - Mindcircus(28.13)
17. DJ Tiesto - Lethal Industry(36.10)
18. DJ Albert vs Precision - Say Yes (Katana Remix)(40.10)
19. ID (45.25)
20. DJ Tiesto - In My Memory (V-One Remix)(49.11)
21. Jones & Stephenson - The First Rebirth (Airwave Remix)(55.20)
22. Jericho - Personal Reflexion (Trance Mix)(60.59)
23. Insigma - Open Your Eyes (Insigma Mix)(67.22)
24. Nalin & Kane - Open Your Eyes(69.27)
25. Mass Effect - Plasma(76.53)
26. Dariush - Ira (83.52)
27. Katana - Fancy Fair (87.21)
28. Frank Biazzi - Turbulence(90.09)
29. Umek - Gatex (94.48)
30. Push - Universal Nation (99.33)
thnx 2 drpeer_holland
| quote: |
| Originally posted by DJ_Siesta Tiesto: 01. Subtle by Design - Sirius (DJ Tiesto mix) (0.00) 02. ID (07.24) 03. Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye (Robbie Rivera Remix) (12.50) 04. Barraka - Song To The Siren (Jean Philippe Dirty South Mix)(18.00) 05. Mach 747 - Invading Privately (Sabata Dub?) (26.04) 06. Accessive Rhythm - Activate (32.22) 07. Three Drives - Carrera 2 (37.16) 08. Saphire Cut - Free Your Mind (43.21) 09. Solar Stone - Solarcoaster (49.18) 10. Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiesto Remix)(54.08) 11. ID (61.17) break 11. ID (0.00) 12. Arrakis - Aira Force (Lemon 8 Remix)(02.16) 13. DJ Tiesto - Obsession (08.04) 14. Dreamcatcher - I Dont Wanna Loose My Way (Magik Muzik Remix)(15.08) 15. Energy 52 - Cafe Del Mar (John '00' Fleming remix)(20.54) 16. Way Out West - Mindcircus(28.13) 17. DJ Tiesto - Lethal Industry(36.10) 18. DJ Albert vs Precision - Say Yes (Katana Remix)(40.10) 19. ID (45.25) 20. DJ Tiesto - In My Memory (V-One Remix)(49.11) 21. Jones & Stephenson - The First Rebirth (Airwave Remix)(55.20) 22. Jericho - Personal Reflexion (Trance Mix)(60.59) 23. Insigma - Open Your Eyes (Insigma Mix)(67.22) 24. Nalin & Kane - Open Your Eyes(69.27) 25. Mass Effect - Plasma(76.53) 26. Dariush - Ira (83.52) 27. Katana - Fancy Fair (87.21) 28. Frank Biazzi - Turbulence(90.09) 29. Umek - Gatex (94.48) 30. Push - Universal Nation (99.33) thnx 2 drpeer_holland |
| Originally posted by Dr. Kuipers hmmmmmmm, waarom ben ik na 40 min weggegaan om terug te komen tijdens die vage break, weer een vaag progressive nummertje te horen en daaruit de conclusie te trekken dat het maar een pruts set was. Als ik zo die tracklist bekijk zaten er toch wel veel lekkere platen tussen |
idd Kuipers, bij een set van 3 uur kan je denkik wel verwachten dat het begin een stuk rustiger is, toch?
Na zon 45 min vond ik het nog nie boeiend, snap ook wel dat het opbouwend is, daarom kwam ik later weer terug. Was precies in die break, het nummertje na de break afgewacht, maar klonk ook nie hoopvol, dus toen de conclusie getrokken dat het een saaie set zou worden.
Als ik de tracklist zie was dat dus duidelijk een verkeerde conclusie, want na de break ziet het er erg sfeervol uit...
Fantastische set, gewoon alleen maar super nummers. Alleen jammer dat het op een feest net iets te chill is om flink op los te kunnen gaan.
| Originally posted by !_PeTrUs_! Alleen jammer dat het op een feest net iets te chill is om flink op los te kunnen gaan. |
ogen dicht en wegspacen maar!
En vervolgens naar Yoji om weer lekker te stampen. Nee, ik heb echt geen probleem met een "rustige" set op een party
*sigh* ik mag concluderen dat ik net op het verkeerde moment op de verkeerde plaats(en) was....
precies als ik er niet was draaide die relaxed
o well, volgende keer beter
| Originally posted by Dr. Kuipers hmmmmmmm, waarom ben ik na 40 min weggegaan om terug te komen tijdens die vage break, weer een vaag progressive nummertje te horen en daaruit de conclusie te trekken dat het maar een pruts set was. Als ik zo die tracklist bekijk zaten er toch wel veel lekkere platen tussen |

2 donna (ondanks dat je dr. kuipers quote meen ik er ook op uit te maken dat je op mij doelt, dus ik zal ff reageren)
1) ik weet ook wel dat ie aan het 'opbouwen' is, maar wat ik na 40 minuten hoorde stond me nog steeds niet aan, en het is tegen mijn principes om dan te blijven staan. bouw dan sneller op denk ik dan, of doe iets wat me aanspreekt. bovendien kwam ik later terug en kwam de sound nog steeds overeen met wat ik in het begin hoorde (en me dus nog steeds niet aanstond).
2) als ik op een festival rondloop met 8 areas, dan wil ik overal wat van meepakken, omdat ik het zonde vind om dan de hele nacht in 1 tent te zitten.. als het goed is is er zoveel goeds out there (deze keer wat minder, maar das offtopic en tegen de verwachtingen in
). De kans bestaat dan idd dat je niet 'in de sfeer' komt, maar ik ben van mening dat als een 'sound' je niet meteen aanstaat (je zelfs tegenstaat) dat je dan niet snel (zeg nooit nooit) wel in de sfeer komt.
3) ik was moe
4) mido, toch ook een echt feestbeest, vond er ook geen kloot aan. In welke categorie valt hij?
bedenk ook: ik vind tiesto niet ineens een beroerde dj ofzo, ik heb tal van heerlijke sets liggen, tis alleen dat wat ik hoorde op dat moment mijn kop niet aanstond.
tegengas is welkom 
gaat beslist niet om tiesto,gaat er gewoon om dat ppl nie zoveel moeten gaan rondlopen en dan ook nog verwachten dat je in de sfeer komt,want datttt kun je schudden op die manier.
Je kunt al de areas wel gaan afstruinen maar heb dan ook geen verwachtingen dat je in de sfeer kunt raken,dan gaat t goed.
Wat r met mido loos was weet ik niet,kep m nie gehoort nog,dus kank niet over oordelen.
Wij zijn gewoon in de BH tent gebleven omdat daar iedereen was die we tegenkwamen en bleven hangen en de "sfeer" daardoor onwijssss geweldig was,we hebben onwijs veel lol gehad met ze allen
Tis maar net wat je wilt en verwacht van zo'n feest,tis dus niet echt iets voor jullie denk ik
| Originally posted by Donna Tis maar net wat je wilt en verwacht van zo'n feest,tis dus niet echt iets voor jullie denk ik |
is niet nodig, want ik was zelf ook al tot deze conclusie gekomen.. hopen dat mysteryland volgend jaar weer snachts gehouden wordt, anders is KW niet weer te vinden op een nightly outdoor event (een grote dan).
2 kolkie
Als jij zegt dat je 40minuten bent gebleven mag ik aannemen dat je de volgende platen hebt gehoord:
Subtle By Design - Sirius (DJ Tiesto Remix)
Accessive Rhythm - Activate
en
Three Drives - Carrera 2
nou weet ik niet wat jij hiervan vind, maar dit zijn toch zekerrr niet de minste platen
En dees zijn echt wel de 1e 40minuten gedraait
Als ik dit de 1e 40minuten had gehoord dan was ik heus wel blijven staan (oh wacht, dat heb ik ook gedaan
)
Je kan btw niet verw88 dat Mido helemaal uit zn dak gaat op Tiesto aangezien die gozer net als Remy ieder weekend wel een nieuw feest heeft whehehe
Greetz,
Glaniskanis
| Originally posted by Glaniskanis Je kan btw niet verw88 dat Mido helemaal uit zn dak gaat op Tiesto aangezien die gozer net als Remy ieder weekend wel een nieuw feest heeft whehehe |
, dat ik niet helemaal wakker was ofzo.. of brakke poten, kweet het niet, maar tis meer zo dat zaterdag basicly niets mij echt pakte en ik nauwelijks een moment van euforie heb gehad... nogmaals, tzal wel aan mij liggen
| Originally posted by kolkiewolkie EDIT: ik ben ook niet zo mp3-geil, de genoemde nummers heb ik dus niet, dus twas voor mij ook geen feest van herkenning, maar das dus mijn eigen fout |